Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog van harte gefeliciteerd Thomas! Da's ook wat, met koorts trakteren... Wel een leuke dag gehad?

Wat een berichten over Bam zeg. Goed dat ze weer wat meer babbels heeft!

Mal, dat klinkt positief!

Mamax, was gezellig vanochtend! Mare was helemaal beteuterd dat jullie weer gingen (arm kind, moest ze het weer met mij stellen...;-)).

CD, fijn dat er nu uitzicht is op duidelijkheid. En hopelijk ook ondersteuning voor jullie. Duurt het lang voor jullie uitslag krijgen?

Hier een moeie mama, ik ga m'n bedje in!
Gelukkig niet weer zo'n pijnlijke toestand met de drain. Is dat nou klungelig van het ziekenhuis dat het de eerste keer mis ging? Of is dat wel vaker met drains? Ze heeft wel pech... Poeh, en kan me voorstellen dat Julian reageert. Mare vond het ook taai. Hopen dat ze na het weekend naar huis kan.
quote:Jinny schreef op 16 januari 2009 @ 21:06:

Oooooooh, shit, ik had je een heel leuk pakje gestuurd, naar het verkeerde adres, nee toch? En ja, ik weet 100% zeker dat ik je een kerstkaart heb gestuurd.... Wil je onthouden of je dus morgen wel een verjaardagskaart krijgt? Want ook die heb ik gestuurd......

Shit, echt jammer van dat pakje! Heb je geen doorstuurservice?als het naar het oude adres is komt het wel goed hoor, daar heb ik nog gewoon contact mee, dan pik ik het morgen wel even op! no worries.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jonathan is jarig en word vandaag 3

http://verjaardag.zappelin.nl/

pagina 3 bovenin Jonathan!
Stressed is just desserts spelled backwards
[Hieperdepiep HOERAAAAAA!!!!!!!

Jonathan, gefeliciteerd!!!!!!!
Ben er weer!!! Pfff, kon niet online komen, zo irritant! Kon wel mail ontvangen maar niet sturen, ook zo stom. Dus Kokos: bedankt voor het adres van Jin

Ris, sorry dat ik niet op jou reageerde, maar we hebben ondertussen ge-smst.

Bam bedankt ons hartelijk voor de bloemen! Mooi, die zijn aangekomen.

Gisteren naar Ciske de Rat geweest met zus. Erg leuk, maar ik vond het heeeeeel jammer dat Danny de Munk er niet was. Balen hoor. Ik was natuurlijk smooooor vroeger en dat is nu wel over hoor ( gelukkig maar) , maar het was toch voor the good old times erg leuk geweest als Hij mee had gedaan. Nouja, de stand inn was ook erg goed, maar net een beetje te gemaakt Amsterdams zeg maar. Maar die kinderen en vooral de kleine Ciske, die waren goed!! Wow.
Gefeliciteerd lieve Jonathan!!! Voor je nieuwe levensjaar superveel gezondheid gewenst. Een gezellige dag vandaag!

Thomas ook nog gefeliciteerd!! Mooie kado's gehad van papa en mama?

Wat een spanning Jin!! Gelukkig nu weer thuis. Merk je dat hij goed opknapt?

Amalia, hoe is het met jouw kindjes? Wat een gedoe met die koorts he, dat put ze ook zo uit..
I'll be back!
Gefeliciteerd Jonathan!!! Hopelijk een super dag met veel leuke cadeautjes, taart en ballonnen!!! Veel plezier!

Mal en Malman, gefeliciteerd met jullie kanjer!!!!!

Laurens is weer beter hoor, die had alweer een fijne driftbui vanmorgen Nou, dat is een goed teken haha. Toch nog maar niet zwemmen vandaag.

Berend heeft een snotneus, maar tot nu toe ziet het er naar uit dat de koorts hem overslaat. Ik hoop het maar!

Ik voel me nog steeds belabberd. Slaap heel slecht terwijl ik dood en dood moe ben. Lief zit ook nog in de lappenmand. Kortom:

IK WIL DAT DE LENTE BEGINT!!!!!
Dat is een zeer goed teken ja haha. Nu weer conditie opbouwen?

Heb jij het ook? Daar heb ik overheen gelezen, beterschap!!

Wat een ellende voor Bam toch! Haar blijft niks bespaard.. Ik hoop dat ze nu herstellen gaat en lekker naar huis mag. Duim, duim, duim!

Mal, gaat het met het verbandje? En hoe is het met je neefje?

Roerig weekje voor je, ook weer nieuws over de toekomst..

Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was trouwens. Ik hoop dat mijn droom waarheid wordt! X

Helpen de pilletjes, Star? Of duurt dat even? Is Cee met je begaan? Veel sterkte met de taaie weekjes!!

Kokos, wij hebben hetzelfde autostoeltje als jullie gekocht van Halfords. Heb je 'm al in gebruik? Omdat het vanaf 3,5 jr. is officieel?

Zo CD, jullie gaan dus de molen in.. Maar ik begrijp dat je er ergens blij om bent. Daarom hoop ik dat er duidelijkheid komt en dat de onderzoeken niet al te belastend zijn! Succes.

Ik had even een time out nodig, migraine. Nu gaat het wel weer. CV heeft een belletje gehad over hulp, heeft afspraak en in de toekomst mag ik ook mee (fijn).

Enka, hij heeft geen extra last nu, eerder andersom. Anders was dat idd een aanwijsbare oorzaak ja.

Verder zijn we gisteren bij de MLK school geweest, dat was super. Wat een voorzieningen, o.a. muziektherapie en een watergewenningsbad. CV vond het erg confronterend allemaal en kijkt uit naar de andere scholen, nog een paar te gaan.

Inmiddels wordt ze nu 1 van de wijzeren op de groep, dat is wel leuk om te zien!

Bridges, ik was van de week in de indoor speeltuin in T, ben jij er al geweest?
Hieperdepiep voor Jonathan!!! Van harte Mal!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Net even bij Bam geweest, samen met Rissie. Bam had al wat praatjes dus wat dat betreft gaat het de goede kant op. Maar het is nog onduidelijk hoe het nu verloopt. Ze krijgt steeds koorts en dat is niet goed. Als dat nu weg blijft kunnen ze bekijken wanneer ze weg mag.

Ris is er nu nog (?, althans, die bleef nog toen ik weg ging ik weet niet of ze er nu nog is), en die kan vast een nog veel uitgebreider verhaal vertellen.

Anne was er ook, wat een lief zoet kindje is dat!!! En ook heel mooi, zo schattig.

Compu, klinkt goed die school! Fijn. En ook van vriend klinkt het goed, super.
Gefeliciteerd Jonathan! Fijne dag!

Pffff, gelukkig gaat het weer wat beter met Bam! Fijn!

Verder: missie emigratie voltooid.

Ik voel me alleen wel wat miserabel want ALLES ligt op de verkeerde plek en ik kan NIKS doen. Dus ik heb mezelf maar even met hoofdtelefoon en laptop in de slaapkamer geinstalleerd en kom voorlopig niet beneden. Ze moeten ook nog een leuning aan de (het onderste stukje) trap maken anders kan ik alleen niet naar boven of beneden. Er lopen beneden wel 6 mensen rond om alles mee in orde te maken dus ik moet gewoon niet zeuren en vertrouwen houden dat het goed komt.

Maar eerlijk is eerlijk, ik kan wel janken en voel me gewoon kut. Je wil gewoon 'je eigen nest' maken en spulletjes op hun plek zetten en kamertjes mee inrichten.

Maar het komt wel goed. Dit zijn gewoon moeilijke dagen.

Ik ga weer verder met Verbotene Liebe kijken. Na een beetje Chrolli voel ik me altijd veel beter.

En no worries, ooit word ik weer mijn oude sociale, lieve en attente zelf en ga ik ook weer reageren op mensen enzo.

Thomas nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Jonathan gefeliciteerd met je verjaardag. Is Jonathan ook bij Zapp op tv geweest..vandaag is er weer iemand jarig...lalala...hihi..

Jonathan, je kaartje komt eraan hoor, even met een vertraging want gister was ik ziek. Kon niet meer op mn benen staan van de koorts,spierpijn en al dat soort ongein.

Ik ga nu dus weer mn bed in.
Naatie ook al ziek... Van harte beterschap! Ziek maar goed uit.

Gatverdamme Cin, het lijkt wel een foute droom he. Verhuizen en jij op non-actief. Bleh. Goed dat je het even van je afschrijft hier.

Maar als het goed is, ga je hier nog heel wat jaren wonen en krijg je nog heel veel nesteltijd! Ik hoop dat je er gauw weer bij betrokken bent thuis!!!
(f) Jonathan, van harte gefeliciteerd!!!! (f)! Een hele fijne dag. Mal. ik heb het inderdaad denk ik naar oude adres gestuurd. Ik hoop dat je het snel krijgt!

CD, sterkte met de onderzoeken en zo.

Compu, wat fijn dat je ook mee mag naar die gesprekken. Lijkt me heel fijn. Jullie komen er vast heel sterk uit samen .

Enka, dank voor je verjaardagskaart voor oudste!

Cin, , heel frustrerend, als je zoveel wilt en dus niks mag of kunt. Wel fijn dat de missie geslaagd is en je dus nu een echte onderbuur bent. Zet em op, hopelijk gaat het allemaal snel beter.

Amalia, wat lief dat je naar Bam bent geweest. Ik heb gisteren uitgebreid met haar op de sms "gesproken".

Star, het is stil, erg misselijk?
Naatie, beterschap!

Compu, hij knapt helaas helemaal niet op, een heel zwak ventje. Hij kan amper zelf zitten nu. Bah, ik was me rot want als hij teveel binnen krijgt hoest hij zo dat hij alles uitkotst. Niks aan, het gaat vast snel beter...

Helenita, hoe gaat het met jouw vent nu? En met zijn moeder? Al een dagbehandelingsporgramma gestart?
Ik ga weer "verpleegster" spelen. Fijne dag nog lieve meisjes.
zo ik ben ook weer thuis (en anne gevoed). Wat een wereldreis. Ging vanmorgen om kwart voor 10 ong weg. Afslag gemist, dus de heenweg via allemaal 80km weggetjes... Ik ben idd nog wat langer gebleven Amalia. Tot ong half 2. Toen Anne de jas aan had kwam er nieuwe visite, dus wisselde elkaar mooi af. Verder niet zoveel meer over prognoses ed gehad, gewoon lekker gekletst. Hoop maar dat ze snel naar huis mag.
zo nog even snel een keer; dokter is geweest en heeft een nieuwe drain geplaatst.
Snap het niet zo goed, galblaas is toch kaduuk dus die moet er dan toch uit? Kan ze toch niet mee blijven lopen? Snap er de ballen van.

Jonathan, gefeliciteerd lieverdje

En papa en mama natuurlijk
Pfffff heb een hoop gemist wel geloof ik. voor alle zieke kindjes.

Jin, hoe gaat het thuis nu?

Enka, DIE TAARTJES! Geweldig. Leuk om te doen ook zeker?
Jin, erg misselijk ja. Vrijdag ziek naar huis gegaan van werk. Weet even niet hoe ik de dagen door moet komen. Pillen helpen voor een uurtje en that's it. Vanmiddag mijn moeder gembercapsules laten halen, proberen we die ook gewoon nog erbij
Oh Star, als ik je zo lees zie ik mezelf weer op het station achter een pilaar kotsen, in de tuin van de buren (blijft genant), op een parkeerplaats etc. Ik heb met je te doen, hopelijk gaat het snel beter.

Thuis is het echt niet leuk. Oudste heeft tegen de negenendertig koorts, maar heeft een soort hyperkoorts oid, man wat een druktevent, en jongste kan niete ens zelf zitten zonder om te vallen,, die is echt erg ziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven