Online daten

30-01-2017 15:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

In de afgelopen 6-7 maanden heb ik nu 6 verschillende dames leren kennen via het internet. Nu heb ik in die tijd dates gehad met die dames. Elke keer liep het eigenlijk nergens op uit. Nu vraag ik me af of dat gewoon aan het online daten ligt, omdat je toch niet weet hoe iemand in het echt is. Terwijl het appcontact altijd super leuk was.

Ik ben wel weer toe aan een relatie, om in de avonden lekker tegen iemand aan te kruipen. Welk advies hebben jullie hierbij voor mij? Stoppen met het online daten en het allemaal laten gebeuren?

Alvast bedankt voor de tips!
sneller afspreken, zodat je geen ideaalbeeld vormt op de app

En, gewoon wat vaker lekker ouderwets met je vrienden de kroeg in. Zodat je vrouwen ook irl leert kennen, dat selecteert sneller.
Een relatie vinden via het internet kan zeker wel. Mijn vriend heb ik op Tinder leren kennen en ik heb meerdere vriendinnen die ook hun partner via het internet hebben gevonden.

Waarom liep het 6x nergens op uit?
Iemand snel ontmoeten.

Komt vaker voor dat je een leuk appcontact hebt en dat het in real life niet (genoeg) klikt. Tja, kun je ook hebben als je iemand in de kroeg ontmoet. 's nachts lijkt het nog de ideale vrouw en met wat drank hebben jullie genoeg gespreksstof en overdag, zonder drank, is die klik ineens weg.

Als je een relatie wil zul je gewoon vol moeten houden. Een keer komt de juiste wel voorbij.
je gaat toch daten om elkaar beter te leren kennen. en natuurlijk loopt niet iedere date uit op een lang-en-gelukkig-leven samen.

hou een open mind en gebruik geen afvinklijstje, er is echt geen partner ter wereld die aan alle eisen voldoet. want het zijn ook maar gewoon mensen. jij voldoet ook echt niet aan alle wensen en ook jij bent niet perfect.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:SaartjeStekelpoes schreef op 30 januari 2017 @ 15:56:

Een relatie vinden via het internet kan zeker wel. Mijn vriend heb ik op Tinder leren kennen en ik heb meerdere vriendinnen die ook hun partner via het internet hebben gevonden.

Waarom liep het 6x nergens op uit?Meestal was de klik er "nog" niet. Als er dan na 1 date nog geen klik was, werd het contact in sommige gevallen al stopgezet.
quote:hamerhaai schreef op 30 januari 2017 @ 16:01:

je gaat toch daten om elkaar beter te leren kennen. en natuurlijk loopt niet iedere date uit op een lang-en-gelukkig-leven samen.

hou een open mind en gebruik geen afvinklijstje, er is echt geen partner ter wereld die aan alle eisen voldoet. want het zijn ook maar gewoon mensen. jij voldoet ook echt niet aan alle wensen en ook jij bent niet perfect.

Klopt. Normaal heb ik ook geen hoge verwachtingen en is het voor de gezellig en elkaar te leren kennen.

In de meeste gevallen was het de wederpartij die verder geen interesse had
quote:Inapex schreef op 30 januari 2017 @ 16:13:

[...]

Klopt. Normaal heb ik ook geen hoge verwachtingen en is het voor de gezellig en elkaar te leren kennen.

In de meeste gevallen was het de wederpartij die verder geen interesse had Blijven zoeken. Je komt nog wel iemand tegen die bij je past.
quote:Inapex schreef op 30 januari 2017 @ 16:13:

[...]

In de meeste gevallen was het de wederpartij die verder geen interesse had

Geef het even de tijd.

Paar tips

Sneller afspreken is denk ik wel handig, dus niet weken heen en weer appen

Niet te hoge verwachtingen hebben

Gewoon genieten van het daten zelf, je komt wel een hoop mensen tegen en dat is ook wel weer leuk.

Ik heb ooit een relatie gehad vanuit het internet daten, dus het kan zeer zeker wel.
"Sneller afspreken is denk ik wel handig, dus niet weken heen en weer appen"

Dit is vaak ook lastig omdat ze dan liever er wat langer mee wachten. Bij 1tje niet, toen was het na dag 1 al haha.

Maar bedankt voor de tips ik ga er mee bezig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven