Lijf & Lijn alle pijlers

Betadine shampoo

30-01-2017 18:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand wel eens betadine shampoo op geblondeerd haar gebruikt?

Zo ja, verkleurt het echt niet?

Ik moet dit gaan gebruiken van de huisarts maar ik durf het niet.
dan heb je dus waarschijnlijk een schimmel of infectie op je hoofdhuid maar je vind je geblondeerde haar belangrijker?
quote:Pinda-Kaas schreef op 30 januari 2017 @ 18:44:

dan heb je dus waarschijnlijk een schimmel of infectie op je hoofdhuid maar je vind je geblondeerde haar belangrijker?Prioriteiten... ik snap het wel hoor
Hier http://www.vitaminesaanbo ... adine-Jodium-Shampoo.html staat dat je haar er niet van verkleurt...
quote:SilverShadow schreef op 30 januari 2017 @ 18:46:

[...]

Prioriteiten... ik snap het wel hoorHet is maar waar je je druk over maakt ..tjonge
Ik gebruik t af en toe en heb geblondeerd haar.

Geen verkleuring, haar wordt er wel wat droger van.

dan heb je dus waarschijnlijk een schimmel of infectie op je hoofdhuid maar je vind je geblondeerde haar belangrijker?Ik snap TO in principe wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn haar ineens oranje zou worden! Dan zou ik liever aan de huisarts vragen of er geen ander medicijn is dat mijn probleem op zou kunnen lossen.
Als het op een wit paard geen verkleuring achterlaat dan denk ik zo maar op jouw blonde haar ook niet.
quote:Aragog schreef op 30 januari 2017 @ 18:56:

[...]

Ik snap TO in principe wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn haar ineens oranje zou worden! Dan zou ik liever aan de huisarts vragen of er geen ander medicijn is dat mijn probleem op zou kunnen lossen.Je zou mijn haar eens moeten zien, als ik het gewassen heb met teershampoo.Helemaal slap en volumeloos.
quote:miedo schreef op 30 januari 2017 @ 18:57:

[...]

Je zou mijn haar eens moeten zien, als ik het gewassen heb met teershampoo.Helemaal slap en volumeloos.Ja dat is natuurlijk heel erg vervelend voor je maar jij maakt de keus om het te gebruiken toch dus TO mag die keus ook zelf maken. Als er andere oplossingen zijn waar je geen dof en droog haar van zou krijgen zou je dat waarschijnlijk ook doen?
quote:Aragog schreef op 30 januari 2017 @ 19:05:

[...]

Ja dat is natuurlijk heel erg vervelend voor je maar jij maakt de keus om het te gebruiken toch dus TO mag die keus ook zelf maken. Als er andere oplossingen zijn waar je geen dof en droog haar van zou krijgen zou je dat waarschijnlijk ook doen?Ja en aangzien die er niet zijn kies ik voor de teershampoo.Levenslang

dan heb je dus waarschijnlijk een schimmel of infectie op je hoofdhuid maar je vind je geblondeerde haar belangrijker?Ik kan me voorstellen dat To ervan zou balen als haar haar verkleurt. Dus ik snap wel dat ze het niet aandurft.
Ja ik was inderdaad bang voor oranje haar!

Lekker belangrijk misschien maar ik ben niet zo van het Bassie oranje.

Voor de mensen die normaal reageren, hartstikke bedankt!!!
het was een oprechte vraag dus bedankt voor je antwoord en succes ermee!!!!
quote:Pinda-Kaas schreef op 31 januari 2017 @ 12:40:

het was een oprechte vraag dus bedankt voor je antwoord en succes ermee!!!!Dankje!
quote:Pocahandtas schreef op 31 januari 2017 @ 10:27:

Ja ik was inderdaad bang voor oranje haar!

Lekker belangrijk misschien maar ik ben niet zo van het Bassie oranje.

Voor de mensen die normaal reageren, hartstikke bedankt!!!Ik geef je groot gelijk meid. Dat zou ik ook niet willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven