Nog drie dagen in onzekerheid...

28-01-2017 00:31 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mij even voorstellen,

Ik ben reeds moeder (35) van een prachtige dochter van 16 maanden bijna. Op vrijdag de 13e (ja ja) testte ik positief met de clearblue, kruidvat etc etc. Geloof dat ik nog wel 4 testen in huis had. Heb een onregelmatige cyclus variërend van 28 dagen tot 33 dagen.

Ik bevind mij momenteel in mijn 8e week. Zaterdag begon ik te bloeden, rood met beetje slijm. Niet zodanig als een menstruatie en de verdere menstruatieklachten zaten er ook niet bij. Dit heeft een dag of twee aangehouden. Na de eerste dag werd het al minder en kwam het enkele keer terug. Derde dag alleen bij afvegen. Ik heb maandag meteen de verloskundige gebeld en zij zei dat zolang ik geen krampen ervaar en het bloeden ook aan het minderen was ik mij moest proberen kalm te houden en niet te veel zorgen hoefde te maken. Nu heb ik as maandag de 30e een afspraak omdat ik dan in mijn achtste week zit.

Nu weet ik dat het gissen en gokken blijft maar hoor graag jullie ervaringen etc. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik dit niet gehad. Ik heb totaal nu niet maar bij de eerste ook niet, geen zwangerschapskwaaltjes. Wel een flinke bronchitis en bijholteontsteking ontsteking. Zou dit verband kunnen houden?

Als ik dit verkeerd geplaatst heb mijn excuus

Groetjes Jess
Oh ja nou beetje een teleurstelling

Ik had een afspraak gemaakt omdat ik in de 8e week zit maar er werd geen echo gemaakt toen toch benadrukt dat ik het wel leuk vindt al die voorlichting weer en wat ik wel en niet moet doen nu maar wilde toch eerst een echo afwachten. Nu krijg ik er donderdag 1 bij star. Dus overmorgen. Weer wachten.

Kennelijk maakten ze zich niet zo'n zorgen. Toch ergens wel vreemd want ik had aan de spoedlijn toch alles wel verteld en nu weer.

Maar goed donderdag hoop ik dan goed nieuws te horen
Ja gek hè die eerste afspraak. ik herken je gevoel wel hoor. ik dacht ook; moet je niet eerst ff checken of ik wel echt zwanger ben? Nou ja, als zij zich geen zorgen maakt dan is er dus geen reden voor paniek. afwachten dus. Veel succes dan donderdag en sterkte met wachten.
Don't cry, buy a bag and move on.
Dank je

Ja ik dacht ondanks dit de twee (hoop ik) is dat bij zorgen wel gekeken werd maar voor echo's moet ik dus zowieso naar het Star hier
Helaas heb ik toch een vroege miskraam gehad. Verder zag alles er weer rustig uit.

Het mocht voor nu gewoon niet zo zijn...
Ach wat erg voor je, veel sterkte. Ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn.
Don't cry, buy a bag and move on.
Bedankt!

We moeten het even een plekje geven gezien het vanochtend pas duidelijk was. Dan eventjes rust en dan pakken we het wel op.

Nu een momentje van rust creeeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven