Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 31 januari 2017 om 19:47
dinsdag 31 januari 2017 om 20:03
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 januari 2017 @ 19:51:
Zeg lieverds, nou heb ik dus eindelijk mijn adblocker zo aangepast dat ik die rare plista's niet meer hoef te zien he, joechei.
Wat maakt dan dat jullie denken dat ik alsnog wil weten wat die malloten allemaal voor ranzigs te melden?Eensch.
Zeg lieverds, nou heb ik dus eindelijk mijn adblocker zo aangepast dat ik die rare plista's niet meer hoef te zien he, joechei.
Wat maakt dan dat jullie denken dat ik alsnog wil weten wat die malloten allemaal voor ranzigs te melden?Eensch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 31 januari 2017 om 20:33
quote:Pretzel66 schreef op 31 januari 2017 @ 20:17:
nondeju en dan doen of provinciaaltjes niet open minded zijn als er een bekrompen is ben jij het schoolvoorbeeld !Is t weer zo ver? Gaan we weer deze oude discussie oprakelen want je bent nog niet uitgesproken?
nondeju en dan doen of provinciaaltjes niet open minded zijn als er een bekrompen is ben jij het schoolvoorbeeld !Is t weer zo ver? Gaan we weer deze oude discussie oprakelen want je bent nog niet uitgesproken?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
dinsdag 31 januari 2017 om 20:44
quote:vrouwjagersma schreef op 31 januari 2017 @ 20:16:
[...]
Wat moet ze daar nou op antwoorden?Na 1 zin dacht ik gelijk, dat is Barb, maar later begon ik toch weer te twijfelen. Ik heb je liever als je oude zelf
[...]
Wat moet ze daar nou op antwoorden?Na 1 zin dacht ik gelijk, dat is Barb, maar later begon ik toch weer te twijfelen. Ik heb je liever als je oude zelf
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!