Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik schrijf op het gtst-topic iets over de dood, krijg ik gelijk reclame voor de aanschaf van grafstenen enzo...ook gezellig...
quote:OliviaMoore schreef op 30 januari 2017 @ 17:55:

[...]

Was dàt het?!Ik weet het niet. Hij heeft nu ook oranje, maar dan in een ander spectrum en hij huilt niet meer de hele nacht.
quote:Phaedra__ schreef op 30 januari 2017 @ 18:25:

[...]

Ik weet het niet. Hij heeft nu ook oranje, maar dan in een ander spectrum en hij huilt niet meer de hele nacht.Oranje was dramatisch, nu is het roze en nog maar zelden gehuil.... Mandarijnoranje is geen aanrader dus ;)
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Katalina schreef op 30 januari 2017 @ 18:06:

Ik schrijf op het gtst-topic iets over de dood, krijg ik gelijk reclame voor de aanschaf van grafstenen enzo...ook gezellig...heerlijk, ik ben gek op algoritmes
Ligt het aan mij of worden er de laatste weken echt domme topics geopend over de pil, zwangerschappen en andere non-problems.
quote:OliviaMoore schreef op 30 januari 2017 @ 18:29:

[...]

Oranje was dramatisch, nu is het roze en nog maar zelden gehuil.... Mandarijnoranje is geen aanrader dus ;)

Zonopkomstoranje ook niet.

Maar oost Indische kers oranje is dus wel een aanrader.
quote:Filee schreef op 30 januari 2017 @ 18:39:

Ligt het aan mij of worden er de laatste weken echt domme topics geopend over de pil, zwangerschappen of andere non-problems.

Nee.

Ik heb laatst al besloten dat ik inmiddels veel te oud en intelligent ben voor dit forum.

Ligt het aan mij of worden er de laatste weken echt domme topics geopend over de pil, zwangerschappen en andere non-problems.nee ligt niet aan jou
Je laten nemen op het strand (door een neger). Plista is weer lekker aanwezig.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:Phaedra__ schreef op 30 januari 2017 @ 18:39:

[...]

Zonopkomstoranje ook niet.

Maar oost Indische kers oranje is dus wel een aanrader.Ha, mooi om te weten. Werkt dat ook bij kinderen boven de 18?

Ligt het aan mij of worden er de laatste weken echt domme topics geopend over de pil, zwangerschappen en andere non-problems.

Al jaaaaren hetzelfde daar toch?

Niemand daar kan de bijsluiter van de pil begrijpend lezen, weet wanneer seks zorgt voor kinderen en meer van dat soort geneuzel.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 januari 2017 @ 19:13:

[...]

Ha, mooi om te weten. Werkt dat ook bij kinderen boven de 18?Of ga je het hok van je man schilderen?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 januari 2017 @ 19:15:

[...]

Of ga je het hok van je man schilderen?

Ssstt.

Ja.

Ligt het aan mij of worden er de laatste weken echt domme topics geopend over de pil, zwangerschappen en andere non-problems.Dat ligt aan jou. Het is namelijk niet iets van de laatste weken, dus dat het jou nu pas opvalt is best opmerkelijk te noemen
quote:Phaedra__ schreef op 30 januari 2017 @ 18:39:

[...]

Nee.

Ik heb laatst al besloten dat ik inmiddels veel te oud en intelligent ben voor dit forum.Ik voel mij ook te oud en te intelligent voor dit forum en dat terwijl ik volgens mij een van de jongere forummers ben hier.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 januari 2017 @ 19:18:

[...]

Dat ligt aan jou. Het is namelijk niet iets van de laatste weken, dus dat het jou nu pas opvalt is best opmerkelijk te noemen Oke sorry. Ik ben laat van begrip
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 januari 2017 @ 19:18:

[...]

Dat ligt aan jou. Het is namelijk niet iets van de laatste weken, dus dat het jou nu pas opvalt is best opmerkelijk te noemen
Wow. Wat een arrogantie.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 30 januari 2017 @ 19:28:

Wow. Wat een arrogantie. En daar kan jij over meepraten inderdaad

[...]

Ha, mooi om te weten. Werkt dat ook bij kinderen boven de 18?Mannen bedoel je?
quote:Tulisa schreef op 30 januari 2017 @ 19:28:

Wow. Wat een arrogantie. Zelfkennis. Dat gun je iedereen wel, maar ja, het is niet iedereen gegeven.

[...]

Ha, mooi om te weten. Werkt dat ook bij kinderen boven de 18?Moet-ie huilen of juist stoppen.
quote:Phaedra__ schreef op 30 januari 2017 @ 19:43:

[...]

Moet-ie huilen of juist stoppen.
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 30 januari 2017 @ 19:03:

Je laten nemen op het strand (door een neger). Plista is weer lekker aanwezig.Nee toch??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 30 januari 2017 @ 20:19:

[...]

Nee toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven