Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Yeeeeaaahh!!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! En hou ons op de hoogte van je wel en wee he?! Haha. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Hoera, was onze hoop niet voor niks op jullie gevestigd, van harte gefeliciteerd voor jullie. Super zeg! .
Hmmzz... ik sta tussen drie zwangeren in het schema, laten we daar gauw even wat aan doen, voel me heel eeeeeeenzaaam
Vind ik ook Marriss!!!!
maya, gefeliciteerd!!!!

echt helemaal gaaf!!! hoe voel je je? en je man/vriend? helemaal op cloud nr 9 zeker?

ik ga zo even boodschappen doen en dan testen.

manlief is ziek, koorts, hoesten, dus de hela nacht in de weer geweest met glaasjes water etc.

heb een heel sterk idee dat mijn test negatief gaat zijn, maar we zullen het straks wel zien..

tot straks!!
Nou Duveltje nog, ook voor jou geldt: MELDPLICHT! Met net zulk goed nieuws als Maya natuurlijk he!
Gefeliciteerd mayabee! Superfijn voor jullie!
Joehoe!!!! Maya gefeliciteerd!! Geweldig meid! En wat lief dat je vriend zo blij is! Geniet er maar lekker van met z'n tweetjes!

We worden gelukkig toch weer een goed nieuws forum, zeg..

Ik heb vandaag voor t eerst echt geplayed! Ik moest er af en toe wel even aan denken, maar verder was t gewoon leuk. Voelde niet een hele extra dimensie ofzo hoor.. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik jullie wel wat beter begin te snappen, want ik heb nu een beetje buikpijn, dus dan vraag je je meteen af wat dat is enzo, terwijl je normaal ook wel eens even buikpijn hebt en je dat helemaal niet afvraagt..

Maya, nogmaals: te gek meis! Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden! :
Ohw haha, ik was je misgelopen Duvel. Nou, beetje opschieten met de boodschappen he

Ohw, en beterschap voor je man natuurlijk!!
Enneh Mariss: misschien is t besmettelijk..
Hey Maya, GEFELICITEERD!!! Het was dus niet voor niks zo stil . Geniet er maar lekker van!

@ Kath: owjee, de komende tijd zul je vast en zeker nog veel meer voelen en je dan afvragen waar het van komt, hihi!

@ Duveltje: spannend!!!
Super Maya! Ik ben blij voor je!!
Jeeh! weer eentje raak, gefeliciteerd Maya

een vruchtbaar topic, das een goed teken...

@ Momo bij mij waren die pukkels toch echt van mijn zwangerschap, dus hou nog even hoop. Zat echt helemaal onder hoor!!!!

@ Mariss eindelijk duidelijkheid, jammer dat je toch ongesteld bent geworden Ik wilde het echt niet zien, en was ook bang dat ik dan alsnog gecuratteerd moest worden, nu weet ik dat ik over een ongeveer een maandje er weer voor mag gaan...

@ Erine succes met verbouwen

@ Duvel hoe is het bij jou al getest????

@ GW jeetje wat werk jij veel, kom ik met mijn 28 uur in de week, maar ja meer kan ik niet werken door mijn knie en wil niet iets anders doen.

Ben al bijna niet meer "ongesteld" en heb me chago buien ook weer terug, vriendje lief is hier wat minder blij mee

Ga zo intratuinen met moeders een heel fijn weekend allemaal!!!!
MAYA!! Gefeliciteerd! Wat geweldig zeg voor jullie!

Dat is pas een goed begin van 2009!

Hou je ons op de hoogte over hoe het met je gaat etc?

En wij hopen dat we je snel mogen volgen met hysterische smilies!!

Marriss: Ja je staat er wel een beetje eenzaam tussen... Maar daar kan komende maand verandering in komen natuurlijk...
jee maya! wat goed, gefeliciteerd!!
Ik heb nog steeds onderbuik/liespijn. Niet meer zo heftig als het was, maar wel nog steeds beetje zeurend aanwezig.

Verder gevoelige tepels hier (en nee niet omdat ik erin knijp!). Ik merk dat ze gevoeliger zijn bij het afdrogen en aankleden, als er stof langs schuurt. Beetje naar gevoel. Heb ik serieus anders nooit.

Natuurlijk aan het googelen geslagen hiermee.Maar het kan alle kanten op. Sommige zeggen dat ze hetzelfde voelden, maar werden gewoon ongesteld. Anderen waren zwanger toen ze dit voelden. Ik ken mijn lijf zonder pil ook niet meer zo goed en dus kan het ook gewoon bij mijn cyclus horen.

Ik wacht maar af in spanning en tel de dagen....
Annika: Wat vervelend zeg dat je zulke symptomen hebt!

Dit is je eerste maand pilloos toch? Of ben ik in de war?
Mayabee.....GEFELICITEERD!!!!

Geniet er maar lekker van, en inderdaad...hou ons op de hoogte hoor!

Duveltje???? Zijn de boodschappen al binnen? Testen, testen, testen!!!

Liefs Rainbow
Annika, ik had ook twee weken ofzo last van hele gevoelige tepels toen ik net gestopt was met de pil. Volgens mij een beetje midden in mijn cyclus (staat nog wel in het oude topic, maar ik heb geen zin om het op te zoeken..). Bij mij dus weer een symptoom van het ontpillen en niet van zwanger, maar dat hoeft dus bij jou niet zo te zijn.

Om deze reden vond ik het wel handig om eerst even een maandje zonder pil te doen voordat we ervoor zouden gaan. In jouw geval had ik het ook heel vreemd gevonden.. Nu weet ik dat mijn cyclus werkt, maar ook dat je lichaam dan andere dingen kan gaan doen.. Kan me helemaal voorstellen dat je daar een beetje van in de zenuwen zit! Sterkte!

En ik heb sinds een dag of 2 ook een hele opgezette buik en een beetje zeurende pijn (niet heel erg hoor).. Herkenbaar voor rond de eisprong? Ha ha, met zo'n buik als ik nu heb zou ik al 3 maanden zwanger kunnen zijn zeg!

Theemuts, wat fijn voor jou dat het meeviel en dat je snel weer kunt beginnen! Dan maar met chago-buien! (geef mijn medeleven maar even aan Theeman..). Ik hoop dat het bij jou ook weer snel raak is!

Mexx, leuk hoor, dat je het al een beetje kunt zien! En fijn dat je je relatief goed voelt!

Met filet americain doen jullie mij geen plezier, maar een lekkere rode biefstuk gaat er bij mij wel in! Maar ja, dan maar wat meer doorbakken..

Hoe lang duurt dat trouwens als je zwangerschapstesten bestelt? Denk dat ik toch die digitale neem, ik houd wel van een beetje duidelijkheid..
Ik zit hier helemaal te shaken, want ik heb een streepje!!

Hij is wel erg licht, maar het is er echt 1!!

ik wil zo nog even een digitale test doen om het zeker te weten, maar nu hoef ik natuurlijk niet meer te plassen.. maar jullie horen het nog wel even..

ik ga even weer verder met mijn man knuffelen
Duveltje!! Een licht streepje, is een streepje!!

Ik ga je alvast heel voorzichtig feliciteren!!!!

Ik ben heel benieuwd wat de digi test zegt!!

Ik duim voor je!!!!
spannend duveltje....ik blijf even wachten op de definitieve uitslag...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

ook de digitale test zegt zwanger!!!

ik ben zo blij!!!
Potverdrieduveltje Haal ons uit onzekerheid... heb je al op de digitale gepiest? Ik ga nu even hardlopen, maar ga ondertussen heeeeel hard voor je duimen!!
Oh ik loop je weer mis, JAAAAAA!!! Gefeliciteerd meid! GEWELDIG! Ben echt blij voor je, geniet ervan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven