Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 1 februari 2017 om 10:16
quote:SuzanneSuus schreef op 01 februari 2017 @ 10:12:
Wat schreef ze allemaal dan?
Gewoon uitleg waarom haar reactie ergens verwijderd werd en van een ander die practisch hetzelfde schreef, blijft staan.
Ik heb het gelezen en ze heeft 100% gelijk. Er zit weer iemand te beoordelen die er geen kaas van heeft gegeten.
Wat schreef ze allemaal dan?
Gewoon uitleg waarom haar reactie ergens verwijderd werd en van een ander die practisch hetzelfde schreef, blijft staan.
Ik heb het gelezen en ze heeft 100% gelijk. Er zit weer iemand te beoordelen die er geen kaas van heeft gegeten.
woensdag 1 februari 2017 om 10:27
quote:yasmijn schreef op 01 februari 2017 @ 10:02:
[...]
01-02-2017 9:57
inky12345 heeft een 24u ban ivm ongepast gedrag.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Niet te geloven. Echt gewoon niet. Het was toch een hele normale vraag, nou ja hij had via de mail gemoeten natuurlijk. Maar dat was toch niet ongepast?
[...]
01-02-2017 9:57
inky12345 heeft een 24u ban ivm ongepast gedrag.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Niet te geloven. Echt gewoon niet. Het was toch een hele normale vraag, nou ja hij had via de mail gemoeten natuurlijk. Maar dat was toch niet ongepast?
woensdag 1 februari 2017 om 11:51
Zo flauw dat alleen maar wissen van posts in het Mod topic ook. Ze hebben toch zelf ook wel door dat het beter is gewoon te zeggen dat ze moet mailen (of beter nog, gewoon eens antwoord geven op doodnormale vragen)
Zo werken ze zelf in de hand dat iemand dwarsig gaat doen en daar doordrammen.
*ervaringsdeskundige hier*
Zo werken ze zelf in de hand dat iemand dwarsig gaat doen en daar doordrammen.
*ervaringsdeskundige hier*
woensdag 1 februari 2017 om 13:28
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 februari 2017 @ 11:51:
Zo flauw dat alleen maar wissen van posts in het Mod topic ook. Ze hebben toch zelf ook wel door dat het beter is gewoon te zeggen dat ze moet mailen (of beter nog, gewoon eens antwoord geven op doodnormale vragen)
De mailbox bij Viva heeft niet eens een prullenbak, maar een enorm sinkhole. Mails 'komen vaak niet aan' en 'of je dan nog een keer wil sturen' (dit ging om bugs nav het bugtopic).
Waarschijnlijk wissen ze net zo snel ongelezen mails als dat ze ongelezen berichten wissen hier op het forum.
De mailbox bij Viva heeft niet eens een prullenbak, maar een enorm sinkhole. Mails 'komen vaak niet aan' en 'of je dan nog een keer wil sturen' (dit ging om bugs nav het bugtopic).
Waarschijnlijk wissen ze net zo snel ongelezen mails als dat ze ongelezen berichten wissen hier op het forum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 1 februari 2017 om 18:08
woensdag 1 februari 2017 om 18:13
quote:IHATEMODELS schreef op 01 februari 2017 @ 18:08:
[...]
Wederom een stafje, totaal ongepast voor een volwassen dame. Ik mag hopen dat jij je kinderen andere manieren leert.Wat gezellig dat jij er ook weer bent.
[...]
Wederom een stafje, totaal ongepast voor een volwassen dame. Ik mag hopen dat jij je kinderen andere manieren leert.Wat gezellig dat jij er ook weer bent.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar