Begin van de scheiding

02-02-2017 17:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Hier een vrouw van 32 met 2 kleine kinderen die aan het begin staat van een scheiding.

Ik ben 13 jaar samen met een andere vrouw.

Alleen nu wilt ze scheiden en is verliefd op een ander.

Verstandelijk gezien weet ik dat het goed is dat we uit elkaar gaan, maar er komt zoveel op me af.

Hoe krijg ik een huis, dit huis verkopen, omgangsregeling kinderen (dit doet me echt pijn) financieel onzekerheid, het lijkt allemaal een groot diep zwart gat.

Nu wonen we nog samen, proberen zoveel mogelijk van elkaar weg te zijn, maar de spanningen zijn dagelijks voelbaar en jammer genoeg ook hoorbaar.

Ik zoek mensen die in een gelijkgestemde situatie zitten of juist diegene die al wat verder in het proces zitten....

Nu ben ik vooral angstig en alleen, ookal zijn er zoveel mensen die me willen helpen om me heen..

Hopelijk komen er wat reacties ...
Sterkte. Je gaat hierdoor heen komen ook al voelt het nu verschrikkelijk.
Bij de contacten/oproepjes-pijler stond pas een oproepje van iemand die ook aan het begin van het scheidingsproces zit, misschien kun je daar ook even kijken? Daarnaast hoop ik dat je hier in je topic ook wat steun kunt vinden.
Even opgezocht, was de contactpijler. Hier het linkje: Topic.
Dank je wel voor de link :-)
Sterkte joh met het hele proces!
1,5 jaar terug ook in jouw schoenen gestaan. Als je directe vragen hebt laat maar weten, je mag me evt ook een pb sturen
Hé meis,

Wat naar. Ik ben nu een paar maanden gescheiden en er komt inderdaad heel veel op je af.

Een scheiding is altijd naar, maar zeker als er een derde in het spel is.

Dikke
Geen tips. Wel veel sterkte gewenst, lijkt me heel moeilijk
Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven