Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oh lieve WM, vind het echt heel sneu voor je, maar kom op..als je zn reden echt begrijpt, zou je daar niet zo verdrietig om zijn. Dus de oorzaak van je verdriet zal niet zozeer gelegen zijn in het feit dat ie cancelt, maar meer in het feit dat de opbouw naar een relatie met deze jongen wel erg lastig is/wordt, iig doet hij niet echt zn best om je dat stukje zekerheid/vertrouwen te geven.

Als je nu sterk bent, moet je het heft in eigen handen nemen. Geen afspraken meer maken, maar zeg hem dat ie je mag bellen als hij echt tijd voor je heeft (en dus niet alleen pns-time). Wachten op iemand is niet zo erg als het steeds cancellen van afspraken (dat zie ik ook als een afwijzing en die komt veel harder aan).

Maar het is je eigen beslissing natuurlijk!

Ik ben ook beetje van slag...GG smste net dat ie me mist...dat is nu de 2e x in die bijna 3 jaar dat ik m ken, doet me toch wel wat, ook omdat ik van8 over hem/ons heb gedroomd (een hele fijen droom). Maar ok, weet ook wel dat ie me graag warm houdt zeg maar, dus sta daar wel nuchter in hoor!

Homovriend (die met die 18-jarige) had vanmiddag kadootje in bus gegooid, doet ie wel vaker..belt ie niet aan of zo (en ik was boven). Kookboek van AH, wat steeds uitverkocht was...zoooooo lief!
Weet je WM, hoeveel x ben je nu al hee verdrietig om hem/de stituatie geweest? Want als een man je zo vaak kan laten huilen, al doet ie dat niet (altijd) bewust, dan is dat niet gewoon niet goed.
Nou hij cancelt niet steeds afspraken....dit is de eerste keer naar mijn weten

Ow wat lief van die vriend Xenia....dat zal echt een glimlach op je gezicht toveren!!

Dat van GG kan geen toeval zijn ...misschien hebben jullie beide wel hetzelfde gedroomd! Haha..... Heb je wat terug gestuurd?
quote:Xenia66 schreef op 17 januari 2009 @ 17:49:

Weet je WM, hoeveel x ben je nu al hee verdrietig om hem/de stituatie geweest? Want als een man je zo vaak kan laten huilen, al doet ie dat niet (altijd) bewust, dan is dat niet gewoon niet goed.

Ik denk dat het meer aan mij ligt dan aan hem......

......ik ben gewoon een teer en onzeker persoon.

Geloof helaas niet dat dit op korte termijn gaat veranderen....
Nee, heb nog niet teruggesmst, hoeft ook niet bij hem. Hij laat morgen weer wat horen, want dan gaat ie vluchten checken, meldde ie. I keep it cool :-)
[quote]winkelmandje schreef op 17 januari 2009 @ 17:50:

Nou hij cancelt niet steeds afspraken....dit is de eerste keer naar mijn weten

Dus uit mijn hele verhaal reageer je alleen hierop?
Sorry Xenia...ik vind het moeilijk reageren.....

Weet het gewoon niet zo heel goed, qua gevoelens ben ik maar een complex persoon.

Wat jij zegt is zeker een optie...maar ik zie mijzelf niet zo sterk. Want ik ben gewoon behoorlijk gek van hem geworden. Dus als ik hem kan zien ben ik al helemaal blij. Of ik er blij van wordt om hem dan helemaal niet zie....tsja.

Het is gewoon moeilijk. Misschien is het maandag wel weer eens tijd om over de situatie gaan praten....onder genot van een hapje en drankje......
quote:Xenia66 schreef op 17 januari 2009 @ 17:59:

Nee, heb nog niet teruggesmst, hoeft ook niet bij hem. Hij laat morgen weer wat horen, want dan gaat ie vluchten checken, meldde ie. I keep it cool :-)Wat leuk.....dus je gaat je deadline misschien wel een stukje opschuiven
Ik heb geen deadline als het gaat om inactiviteit mbt mannen (sekte houdt in niet actief op zoek zijn naar een man), dus ik wacht het af...:-)

En WM, ik zal niet meer reageren op je issues met VM, Heb er nu al zoveel over gezegd, genoeg denk ik. Dus draag het stokje graag aan iemand anders over..
Jammer dat je stopt met reageren op mij mt VM....vindt je postings altijd waardevol......

Nee voordeel is inderdaad dat GG het heft in handen neemt om een ticket te boeken! Ben benieuwd wat hij morgen gaat smsen!
Fijn dat je mn postings waardevol vindt (wat niet wil zeggen dat ik het ook goed zie hoor), maar je doet er weinig tot niets mee...daar word ik nu beetje moe(deloos) van. Hopelijk begrijp je dat en kan iemand anders je wel nieuwe/andere inzichten geven, want alleen een virtuele knuffel vind ik ook weer zo nietszeggend.
Ik doe er zeker wel wat mee... Alleen misschien zie je dat niet omdat ik nog geregeld terugval in mijn onzekere ellendige huilerige bui

Maar bijv. jij hebt toen gezegd dat ik het allemaal niet teveel van hem moet laten afhangen en heb toen (was na O&N) een afspraak voorgesteld en daar zei hij toen ja op. Heb ik ook hier verteld.

Wat jij zegt dat ik tegen hem moet zeggen dat hij mij maar moet bellen als hij echt tijd heeft voor mij, vind ik gewoon heel moeilijk. Betekent niet dat ik niets doe met je advies. Je hebt zeker wel gelijk...ik ben alleen niet zo sterk (helaas).

Neemt niet weg dat ik dit niet meeneem....
WM, ik begrijp je teleurstelling! Ik ben op 't moment ook zwaar teleurgesteld, en pissig!.....

Kom net thuis van m'n werk, had min of meer met V. afgesproken vanavond, stond nog niet helemaal vast, maar donderdag had ie al gevraagd of ik bakkie kwam doen, toen had ik hoofdpijn, en vroeg of vrij. of zat. ook goed was, was ook goed, zei tie, we kijken nog wel effe,. typisch V. niks definitief vastleggen, want er zou misschien nog eens iets tussen kunnen komen...! Maar meneer heeft me vanmiddag sms gestuurd, dat hij vanavond naar verjaardag van een vriend moet. Hij was beetje laat met uitnodiging! Sorry hiervoor!.X......

Mijn eerste ingeving was sms terugsturen; Laat maar helemaal zitten....

Maar krijg daar spijt van, dus ga maar in de 'negeermodus", Ga dus ook niet meer op z'n sms reageren, want alles wat ik nu terug sms, is vanuit boosheid..
Ik kan je ook niet verplichten mijn adviezen op te volgen, maar als ik hier vandaag (als enige tot nu toe) een uitgebreide reactie neerkalk en je haalt er alleen maar uit 'dat dit de 1e x dat ie cancelt' tja, dan houdt t voor mij een beetje op. Natuulijk zie ik niet wat je achter de schermen met mn verhaal doet.

Ik wil niet 100x in herhaling vallen en weet echt niet meer wat ik nog toe kan voegen aan jouw VM-verhaal. Vandaar dat ik t stokje graag overdraag aan iemand anders hier of aan je echte vrienden. No hard feelings hoor! Klets nog graag met je, alleen zal ik me niet meer opwerpen als Lieve Mona :-)
TP; nou sluit je aan in de rij :-) maar zwaar kut dus! Goed dat je in negeermodus gaat!
Ik blijf het jammer vinden Xenia...maar het is jouw keuze!

Ik had alleen eerst dat neergetikt omdat ik over het andere nog aan het nadenken was......

Wil je toch bedanken voor al je lieve en waardevolle reply's die je hebt gegeven......

Hoop dat je nog terugkomt van je keuze

TP....balen zeg. Kan mij helemaal begrijpen hoe je je voelt. Hebben wij niet toevallig dezelfde man aan de haak geslagen
[quote]winkelmandje schreef op 17 januari 2009 @ 19:04:

I

Wil je toch bedanken voor al je lieve en waardevolle reply's die je hebt gegeven......

Graag gedaan hoor!
Zit ook te twijfelen tussen negeren, of sms terugsturen met iets dergelijks als; jammer dat ik geen prioriteit ben..!

Xenia, help!!;-)...Zou jij doen?
haha, ik stond net onder douche en d8 hetzelde over GG, hoe leuk ik m ook vind en weet zeker dat dat wederzijds is..ik ben toch geen prioriteit voor hem. En dat is wat we allemaal willen toch? Fijne is dat ik met hem ook niet meer verwacht dan wat we nu hebben, dus bij hem wil ik af en toe heeeeel graag een optie zijn. Eigenlijk is hij mijn prioriteit ook niet natuurlijk (maar wel de enige optie qua man op dit moment)..haha ik snap t zelf al niet meer....

Ik heb ook heel veel fouten gemaakt, en ik zal ze nog wel es maken, met smsen enzo. Beste is echt in de negeermodus...

Maar als je het echt niet kunt laten, hem veel plezier wensen en hem de volgende x hetzelfde flikken. Al ben ik niet zo van de wraakacties, soms moeten mannen gewoon voelen..
Hihi Xenia, ben eruit! Het wordt de "negeermodus", en hoop tegelijkertijd door hem te negeren, hij het op die manier wel gaat voelen!...
Maar ik wil daar dan wel eerst met hem over praten als ik hem zie. Ik wil zoiets niet over de mail of sms doen bv.

Maandag komt VM voor het eten. Dus genoeg tijd om het met hem erover te hebben. Praten samen gaan we zeker.....

Ga namelijk van de zomer 6 weken weg....Ik ga Costa Rica en Nicaragua aandoen... Dus dat ga ik hem ook nog even vertellen. Ik ga alleen op reis...met mijn backpack en gaan.....
Hoi dames! Halverwege het weekend alweer, wat gaat dat toch snel elke keer... moet mijn kerndocumenten nog evalueren en heb zó geen zin. Misschien straks nog even. Kindjes kijken een film, ik heb ze lekker voorzien van chips en priklimonade, en ik doe lekker niets.

WM wat naar. Ik vraag me af hoe je je voelde vóór je hem kende, eigenlijk. Was je toen ook alsmaar huilerig en in de war?

TP: Wat een oen. Laat hem zijn best maar doen, hoor, hard-to-get kan jij ook zijn.

Xen; kusje!
Hallo Allemaal!

@Xen:Wat spannend zeg die smsjes van GG..ben benieuwd hoe het gaat aflopen!

@Pop: Inmiddels al aan de rapporten bezig?

@Ingel: Zo te lezen was je stapavondje erg gezellig! Mooi zo!

@WM: Balen dat je afspraak niet door gaat en goed dat jullie gaan praten maandag! Stoer dat je alleen gaat backpacken! Mag ik niet mee??

@TP: Nog steeds in de negeermodus? Zou ik ook doen denk ik...

Mijn ouders zijn net de deur uit. Mijn vader heeft wat klusjes gedaan en ik heb lekker voor ze gekookt Was heerlijk! Nu lekker weer op de bank. Ben moe..
Hai MP en Indi!

Evaluatie van kerndocumenten? my god...wat klinkt dat interessant!

Indi: had je dat braadstuk en die boontjes gekookt?

Ik zit naar Korenslag te kijken, toen ik in Amsterdam woonde zong ik bij een discokoor (heeeeel leuk) en krijg toch wel wat kriebels nu. Weet dat hier een goed popkoor zit, daar zit exman van collega in, dus ben al ff op hun site aan t kijken.

Ik ga nu aan de slagroomsoesjes,,,who needs a man?
MP....Ik was voor hem ook met vlagen huilerig en in de war. Ik soms heel goed alleen zijn. Soms niet! Het gaat eigenlijk sinds mijn pubertijd begon al met ups en downs.... Heel vermoeiend. Het is niet zo dat dit alleen door VM komt. Maar het kan zeker wel versterken. De ene keer kan ik het ook beter hebben dan anders..... Er is geen pijl op te trekken ......Denk ik.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven