Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hahaha..PV..ik had al zo'n vermoeden dat dit je antwoord zou zijn

Ik begrijp het ook wel hoor!

Noorderslag is erg leuk! Nu is Alain Clark er op..
MissPoez..knap hoor!

Werken op een ZMOK-school lijkt me best heel zwaar, maar wel dankbaar werk. Ik heb zelf ooit stage gelopen op een ZMLK-school. Ik wil altijd nog een keer de opleiding volgen voor het speciaal onderwijs..maar het is er nooit van gekomen.

Shit zeg..gaan ze Noorderslag onderbeken voor Studio Sport
ZML is geweldig...heb ik 5 jaar gedaan maar was andere regio dan waar ik woon en dat was gewoon niet handig met kinderen enzo. Werkte met de grootsten, 17/18jarigen met geestelijke leeftijden van rond de 4 of 5 jaar. Supergaaf, zo leuk om dinge te verzinnen waardoor ze dan tóch iets zelfstandig konden doen.
Ik vond het echt fantastisch! Ik werkte daar in een groep van 12-13 jarigen met het niveau van 4-5 jarigen. Ik vond het echt vreselijk toen mijn stage voorbij was..

Jammer dat je daar niet kon blijven werken!
Ben doorgezapt naar Moment van de Waarheid, m'n haren gaan recht overeind staan van dat mens! Bij de vraag, of ze in het water zou springen, om een hond van de verdrinkingsdood te redden, zegt ze nee!! Ja sorry, heb gewoon niks met dieren..!..

Zou je anders niet zeggen, als ik zo naar d'r gebit kijk....!......
Moet zeggen dat ik ook drie keer zou nadenken om een hond uit het water te halen hoor. Bedoel, zo'n beest kan in zijn angst jou in je gezicht bijten ...
Oh even kijken!!

Ik had gezapt naar Cold case...

Jemig wat een mens zeg..dat ze gewoon de relatie verbroken heeft...en dat die ex dan gewoon zit daar..
Ik heb tijdens mijn secretaresseopleiding stage gelopen op een ZMLK school en vond het zo geweldig dat ik daarna 10 jaar lang vrijwilligerswerk heb gedaan met geestelijk gehandicapte kindertjes (1x per jaar een week met ze op vakantie). Alle respect MP!
ik ook uit nieuwsgierigheid even gezapt..wat een lelijk mens zeg en die meiden op de bank ook..is dat haar ex?? raar programma...
Maar mensenkinderen wat een *&^*%&$#@ mens is dat ... niet gek dat die vent van haar is afgegaan!
Inderdaad...zit me hier echt dood te ergeren..
dan zap je toch Indi?
of is het verslavende ergernis? :-)
Hey das een leuke reclame! Dateninhetdonker. Een nietsektelid die dat wat lijkt?
Ik vind het ook wel weer interessant..hahaha! Ik wil wel weten hoe het afloopt! Nieuwsgierig dus ook
Die ex is best leuke knul, by the way!

Dat ze vreemd is gegaan tijdens hun relatie, de manier waarop ze dat zegt, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is!

Raar mens!.....Hoop écht dat ze niet met al dat geld naar huis gaat!!.... :puke:
Nee dank je MP..
Die ex is een deurmat. Zó niet mijn type. 'Johan weet echt wel dat ik er altijd voor hem was' -dwingende blik- en Johan knikt gedwee ja... Jakkes.
heee mp, ben je nu actief aan het zoeken?
Pfff wat een takkenwijf.......
Ook heel hard!
Wat een schatje.....die ex.....
quote:Xenia66 schreef op 17 januari 2009 @ 22:33:

heee mp, ben je nu actief aan het zoeken? He? Waar dan?
in het donker.....
Ik zeg toch ; 'een nietsektelid die dat wat lijkt?' Zag het op tv, reclame op RTL zoveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven