Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon de deur niet uit Jin

Gembercapsules vies; ik boer nu met gembersmaak.

Pfffffffff de ene energiek krijgen en de ander rustig dus. Jinnyman weer aan het werk of nog vrij?
Slaapt Jongste 's nachts wel goed nu thuis? Of krijgt hij dan weer aanvallen? Toch vaak erger 's nachts?
Jongste is heel sloom, spuugt veel, slikt moeilijk, hoest, proest, snottert, ademt als een zeehond etc. Hij slaapt ´s nachts redelijk, en halverwege de nacht huilt hij en dan komt hij bij ons in bed slapen.

Weet je werk dat je zwanger bent? Gatver, boeren met gembersmaak.
Jin, een hyperkoorts, dat klinkt gek. Meestal ben je zo hangerig als een zoutzak toch? Sterkte daar. Lief dat ik naar Bam ben geweest? Nou, het is 10 minuten rijden, die moeite kan ik wel nemen hoor! Lief dat Ris is geweest!!! Die moest echt een mega eind.

Bah Star, zo misselijk. Ben heel blij dat me dat bespaard is gebleven beide keren, op wat kokhalzen na. Sterkte ook voor jou!

Oh, ik ga Beach Girls kijken. Is dat wat? Ik vind Rob Lowe zooooo lekker
Ik wil klei voor laurens' verjaardag vragen. Wat is echt goeie. Die niet meteen alle kleuren mengt zodat je bruin hebt en heel zacht wordt. En niet teveel korrelt.
Er bestaat maar 1 soort kinderklei die voldoet in mijn ogen: Play Doh. Het andere komt er hier niet in.
Jonathan hoera! Heb je een leuke dag gehad? Je bent nog heel even jarig, als je straks wakker wordt begint je derde levensjaar! (of begint dat op je verjaardag zelf, mmmm....)

Amalia en Rissie, wat lief dat jullie bij Bam langs zijn geweest. Raar van die koorts dan steeds, Toch nog ergens infectie? Gelukkig voelt ze zich iets beter.

Als iemand Bam nog sms't, wil je haar dan m'n groeten doen? Ik zit al een paar dagen zonder mobiel (nieuwe sim kaart kwijt, handig....). Misschien kan ik via internet smsen.. Even kijken zo.

Cin, jij mag pas weer sociaal doen als je rug het weer helemaal doet . En als het met jullie verhuizing zo gaat als met die van ons, dan heb je straks nog alle tijd om er je nestje van te maken, haha!

Jinny, wat heftig, twee zieken kinders... Veel sterkte voor jou, en beterschap voor de mannen!
Bedankt voor alle felicitaties!

Jonathan was nog wat ziekjes gisteren, had ook weer koorts gisteravond dus die ging een beetje zijn eigen gangetje op het feestje. Maar het was wel gezellig. Waren nog een paar vriendjes en nog wat babyjongetjes. Leuke kadootjes gehad. Ik ga zo even de giegelgarage in elkaar zetten, die kreeg hij gisteren ook. Mijn ouders hebben me nog mee uit eten genomen toen het bezoek weg was. M moet straks naar Hilversum om dat shirt in te leveren en dan gaan we nog even taart eten bij Mart. Mijn neefje zijn koorts is weg, hij ligt op zaal nu, maar ik denk dat de sonde nog wel een tijd blijft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hiep hiep hoera, Naatie is jarig! Van harte meid. Ik hoop dat je wat bent opgeknapt.

Mal, klinkt als een leuk dagje, lief dat je uit eten ging. Balen dat het feestvarkentje ziek was, zal je net zien.

Amalia, oudste heeft bijna altijd koorts (rond de 39) als we logees hebben gehad. Het is echt waar, en ik vind het zo gek, ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet eigenlijk.

Helenita, hoe gaat het met schoonma, met vent en met jou?
quote:Cin31 schreef op 17 januari 2009 @ 21:17:

Er bestaat maar 1 soort kinderklei die voldoet in mijn ogen: Play Doh. Het andere komt er hier niet in.

Aha, nuttige bijdrage van Cin .

We willen liever weten hoe het nu thuis gaat Cin, zijn de zes mensen nuttig in de weer geweest? Heb jij nu nog veel pijn?
Bridges, hoe gaat het met jou? En met zusje, vader en zo? En op je werk?

Suze, en hoe bevalt de nieuwe casa? Heb je het naar je zin? Gaat het goed op het werk?

Kokos, nog nieuws van je ouders, of hebben ze het daar maar niet over?
Naat, van harte!!!!!

Jin, dat is waar idd, dat hij altijd ziek is na bezoek. Altijd van Hollands bezoek?

laurens is ook nog niet beter. Gisteren dacht ik van wel; toch gaan zwemmen. En nu is hij net wakker (kwart over 11) en hangt alleen maar bij lief op de bank en zegt: ik ben zo moe, ik ben zo moe. Echt heel zielig. Ik denk ook werkelijk dat hij zo weer in slaap valt. Hij heeft geen koorts meer, dat is dan weer een geluk. Maar hij eet al dagen bijna niets dat vind ik dan weer minder. Alhoewel, gisteren heeft hij wel wat gegeten..

Zielig hoor, zieke kinderen. Al die zorgen...
Jinny, misschien dat er in Holland wel andere virussen rondgaan dan waar Thomas gewend aan is. Sterkte met de 2 zieke boys.

Amalia, zielig he! Bij ons is het juist andersom. Jonathan speelt goed, is helemaal niet moe, eet lekker, maar heeft elke avond koorts al bijna een week. Ik snap er niks van.

Cin, ik hoop dat je snel gewend bent en je eigen plekkie er van kan maken. Komt helemaal goed!

Naatie, beterschap en gefeliciteerd!!!!!! Had ik nou die foto alweer gestuurd? Ik ben het ff helemaal kwijt
Oei, M belt net dat een vriend van hem, die op het punt staat vader te worden, dat het kindje niet helemaal in orde is. Ze is nu uitgerekend, en het hoofdje is qua groei 8 weken achter en de beentjes 5. Nu gaan ze morgen inleiden. Spannende dag. De gynaecoloog zei dat de VK dit had moeten zien en door had moeten sturen. Is dat nou wat ze dysmatuur noemen? Dat komt toch meestal wel goed?
Gefeliciteerd Naatie!

Ligt aan de reden dat het kindje dysmatuur is, Mal. Soms is het een teken van iets heel ergs, soms is het 'gewoon' een teken dat de placenta niet genoeg voedingsstoffen door had gelaten. Spannend hoor! Hoop dat het gewoon allemaal goedkomt.

Nou Jinny, het is hier nog Total Chaos. En het wordt nog erger want een vriendin met 3 kinderen komt zo. (man komt Eduard mee helpen). Maar geeft niet, het komt wel goed. Ik heb nog wel pijn maar ik neem er niks meer voor. De pijn moet me ook aan kunnen geven wat ik wel en niet kan. Dus dat is wel even doorbijten.

Er is nog zo vreselijk veel wat afgewerkt moet worden, maarja, daar moet ik gewoon aan wennen. Ik ga van een nieuwbouwhuis naar een huis van 120 jaar oud dus er moeten op 100 plekken nog kleine dingen gebeuren. En als je niks te doen hebt, nergens mee kunt helpen dan zie je alleen die dingen die nog moeten gebeuren.

Maar de komende weken komt het wel goed. De ruimte is iig heerlijk, het is echt heel groot.

Vandaag ben ik maar beneden gaan liggen. De hele buurt denkt volgens mij wel dat ik terminaal ben ofzo want we hebben nog geen gordijnen maarja, hebben ze wat te roddelen in dit kleine gat.

Beterschap voor alle zieken! Hier komt het snot er bij de jongens ook met liters uit.

Mal, oei spannend inderdaad. Ik duim dat het helemaal goed komt! Pfff, het is wat elke keer he, hoeveel spanning kan een mens aan zeg.

Heb je mijn kaart gisteren wel gehad? Wat kreeg hij allemaal als cadeaus?

Amalia, beterschap daar bij jullie. Die moet nog helemaal bijkomen zo te lezen. Ik vind het ook heel gek. Altijd na logees, niet na gewoon bezoek.
Goh Cin, terminaal dat zou wat zijn. Dan valt een hernia "erg mee". Heel frustrerend bij jullie zo, tot wanneer mag en kun je weinig zelf doen is de prognose? Je hebt wel veel hulp zo te lezen, dat is dan een geluk bij een ongeluk.
Jonathan, een dag te laat, maar niet minder gemeend: Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad, ondanks dat je ziek was.

Mal, Jonathan inmiddels alweer wat opgeknapt? Dysmatuur is volgens mij als ze te licht zijn voor de zwangerschapsduur. Spannend voor ze, ik hoop dat alles meevalt.

Cin, ik vind dat je er nog heel positief onder blijft. Het lijkt mij ook niks, een verhuizing en zelf niks kunnen doen. Sterkte!

Ik kreeg net een sms-je terug van Bam, ik had haar gevraagd of ze die galblaas er niet uit kunnen halen vanwege de ontstekingen. Ik kreeg van haar terug:

Hoi hoi. Alles moet eerst rustig zijn inderdaad. Ze krijgen het ook niet onder controle. Beetje kut dus allemaal.

Het gaat nog niet zo lekker dus daar
Nog een extra update, ik had gevraagd of ze nog wat anders konden proberen, kreeg terug:

Eerst afwachten hoe drain doet. Ik fluister heel zachtjes, tot nu toe gaat het goed ssst. Groetjes terug (die is voor jou Hel, had haar de groetjes gedaan). Wil jij iedereen bedanken voor alle kaarten, vergeet steeds aan Rissie te vragen.

Iets minder negatief dus dan ik eerst dacht.
bam heeft idd iedere keer koorts en zolang ze dat heeft kan ze niet geopereerd worden.

Van de week kreeg ze een drain met zoutoplossing en ze had er vreselijke pijn van. Bleek dat de drain helemaal niet in de galblaas zat maar gewoon zoutoplossing ergens in d'r lijf zat de pompen!! Auauauaua! Ze was heel boos (kan me er iets bij voorstellen hoe ze dan is )

Ze heeft ook een hele leuke buurvrouw op zaal, NOT. Een ouwetje die met een kammetje de hele tijd haar 3 grijze haren zit te kammen. Erg onsmakelijk. Ik werd er al helemaal niet goed van, en ik was er maar 3 kwartier! Pffff.

Play Doh klei dus Cin, okee.

Goed dat je het zonder pijnstillers doet! Niet afkicken?
Oooooh arme Bam, daar word je dus ook niet veel beter van.... Lekker dan, daar is ze mooi klaar mee. Redden ze het thuis allemaal?
Ooooo Naatie gefeliciteerd

Kaartje vergeten, ben er niet helemaal bij met mijn hoofd, sorry!

Mal, dysmatuur is dacht ik te klein en te licht voor de zwangerschapsduur, weet niet of dit er ook onder valt. Hopelijk niks ergs met het kindje aan de hand!

Lekker gegeten gisteravond?
Van harte gefeliciteerd, Naatie!

Nog een leuk presentje ontvangen?

Dat is heavy voor Bam zeg met zo'n drain erbij.. De afdeling helpt ook al niet mee om te herstellen.

Kenden Ris en Bam elkaar soms al? Die zoeken elkaar toch wel vaker op?

Jinny, hoe gaat het vandaag? Ga je morgen nog Arzten contacten of heb je het vermoeden van opknappen? Blijf je thuis de komende dagen?

Star, jammer dat de pillen niet continu werken.

Hier nog een paar in de serie tips: geroosterde amandelen, een edelsteen, pepermuntthee, cola, accupunctuur, homeopaat, speeksel niet inslikken, slapen...

Mocht je nog zin hebben om uit te proberen, succes. Maar kan me voorstellen dat je er geen behoefte aan hebt!

Kun je in de middag slapen in het weekend?

Half vier, CG wakker kietelen!
Nee Compu, Ris en Bam kenden elkaar niet, maar met z'n drietjes, Bam, Ris en ik dus, heel veel geMSN't toen we overtijd liepen. Bijna iedereen was al bevallen, zaten dag en nacht op MSN toen.

Moet je die edelsteen dan opeten Compu?

Bedankt voor de tips, hou ze in gedachten.

Net lekker paar uurtjes op bed gelegen, ben echt bleugh. Denk dat werk ook drie keer niks wordt morgen. Nou ja, het is niet anders.

Wakker kietelen? Wordt ze niet boos dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven