Welke plaats is de beste?

03-02-2017 09:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Wij zijn aan het zoeken naar een vrijstaande woning in Eindhoven en de dorpen rondom Eindhoven. Wij hebben twee kinderen (11J, bij Lorentz Casimir Lyceum Ehv , 13 bij (Christiaan) Huygens lyceum Ehv). Wij hebben twee mooie plaatsen gezien in Gijzenrooi, Eindhoven en Waalre West.

Wij willen graag een plaats met

• veilig omgeving

• Rustig wonen

• Levendige omgeving (supermarket, restaurants, etc.,)

• Openbaar vervoer

• Niet veel ver van de school

• Bereikbaarheid ivm woon-werk verkeer
The Netherlands is the best place in the world.

We're awesome. It's true.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
quote:Schaap_Veronica schreef op 03 februari 2017 @ 09:47:

TO, met zo'n wensenlijst: niet te doen!
Nothing takes the past away like the future
Ik snap de vraag niet. Twijfel je tussen de genoemde plaatsen? Of zoek je meer inspiratie? Ik zou kijken welke fietsafstanden voor je kinderen haalbaar zijn en binnen die cirkel kijken op funda inclusief je budget + vrijstaande woonwens. En dan gewoon zelf rondkijken of het levendig en veilig genoeg is.
Ik zou vanuit Geldrop niet graag naar het Christiaan Huygens fietsen en vanuit Waalre niet graag naar het Lorentz, maar dat ben ik.
Nuenen lijkt me er wel tussenin vallen. Of een mooie wijk ik Eindhoven zelf zoeken. Zoveel villa-wijken zijn er dacht ik niet dus dat moet met Funda snel gevonden zijn.
Bedankt voor de reacties! Mijn Nederlands is niet goed he!

We hebben al door funda lang gekijken. Wij vinden Nunen, Best, Blixembosch, Acht, Veldhoven ook heel mooi, maar een bijtje te ver van onze werk (the campus)-schoolen. Dan wij kijken naar de zuid van Ehv en wij willen graag niet te oud wonen kopen (<20 jaar). Dan beste plaats (distance) lijkt mij is Gijzenrooi, Eindhoven. Maar, Tivoli is in de Buurt waar we hebben niet zo goed sfeer gehoord. We denken ook aan Waalre waar een mooi wonen we hebben gezien. een problem is inderdaad een bijtje te ver met fietsen naar Lorentz (wat KingsAndQueens gezegt heeft). moeilijk he!?

We're awesome. It's true.Hahaha

Wij wonen in de driehoek Aalsterweg/Leenderweg/a2, qua locatie ideaal ten opzichte van de scholen en de campus. Met tien minuten fietsen ben je in het centrum, maar ook in de wijk zijn veel supermarkten en andere winkels.

We're awesome. It's true.Grab them by the pony

We're awesome. It's true.You haven't seen Belgium yet. We have 'Manneken Pis'. It's great. Much better. You only have orange things.
Life is short. Eat dessert first.
@Nalaa, De Driehoe u woont is heel mooi om te wonen. Maar we hebben daar geen "nieuw" huizen gevonden.
quote:Nalaa schreef op 03 februari 2017 @ 11:30:

Wij wonen in de driehoek Aalsterweg/Leenderweg/a2, qua locatie ideaal ten opzichte van de scholen en de campus. Met tien minuten fietsen ben je in het centrum, maar ook in de wijk zijn veel supermarkten en andere winkels.Dag buurvrouw!
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Gijzenrooi niet doen, te dicht bij Tivoli en dat is niet best.

Wat is het budget?

Kijk anders eens in Aalst (Ekenrooi) of in Stratum bij het oude Animali.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"

quote:doornroosje9 schreef op 03 februari 2017 @ 11:51:

[...]

You haven't seen Belgium yet. We have 'Manneken Pis'. It's great. Much better. You only have orange things.

Het erge, ik hoor het ook met die stem!
Villapark?

Er staat niet veel nieuwe bouw, maar een prachtige wijk om te wonen, heel centraal, heel dicht bij de stad maar de buurt zelf is heel rustig, qua fietsafstand naar beide scholen prima te doen.

Nuenen en Waalre zijn inderdaad ook leuk (en Son ook) en er zijn vast genoeg klasgenoten die ook vanuit die plaatsen naar die scholen fietsen, maar het zou niet mijn eerste voorkeur hebben.
hoi, heavenorhell,

Villapark is een bijtje te duur! Goed villa met nieuw renovatie daar is bijna >800K.

In putten, is er nieuw bouwgronden verkopen. Iemand heeft daar ervaring? (In putten, there are some new building grounds for sale, does anybody have living experience there?

Bedankt!
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 12:52:

[...]

Het erge, ik hoor het ook met die stem! Ja, haha! Ik ook!
Hé een buurvrouw!

Hier in de buurt staan voornamelijk oudere huizen uit de jaren '30, maar veel is goed onderhouden of gerenoveerd en dat is juist de charme van de buurt. Maar goed, daar hou je van of niet (ik zou niks anders willen).

Achter de Floralaan West staan wel nieuwere huizen en de nieuwe kruidenbuurt is ook recent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven