Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de reactie. Ik heb gelijk een pot gekocht dus ik kan er tegenaan. Die moet ik slikken tot na de bevalling staat er op. Is dat niet wat lang?

Verder zijn ook wij aan het verbouwen, Net de badkamer keuken,wc af en nu zijn we nog niet klaar. Daarom is het wel lekker om er af en toe even uit te gaan.

Je komt er echt van bij .

Groetjes
quote:husky schreef op 17 januari 2009 @ 17:03:

erine, hij snapt de hint geloof ik al, we hebben vanavond bij vrienden afgesproken en hij zei net dat hij daar rustig op de bank zou blijven zitten en vroeg naar huis en dat hij zijn laatste energie voor daarna zou bewaren Haha dat is mooi, volgens mij begint ie al wat op te knappen dan, want als mannen echt geen zin in sex hebben zijn ze heel ziek!!!Fijne avond, en denk aan de foto van Marriss .
Ga straks lezen, maar zie een hysterische smiley bij Duveltje!!!

Gefeliciteerd meid!
Dit is echt een goed weekend zeg. Ben blij voor jullie, Duvel en Maya!

Hier beetje down, lusteloos, ongeinspireerd vandaag. Geen directe aanleiding hoor. Gewoon even een blweeeh-gevoel. Gaat wel weer over.
Iedereen bedankt voor de felicitaties

Duveltje, gefeliciteerd!!!!

Hier is het ook nog erg onwerkelijk! Zitten ook in dubio wanneer we het de fam. vertellen. Wil het mn moeder wel erg graag vertellen, maar dan moeten we het ook direct aan de ouders van mn vriend vertellen. En mn schoonmoeder kan der mond niet houden, dus vertellen het waarschijnlijk pas met 12 weken. Zal wel erg lastig worden, hebben straks 4 verjaardagen achter elkaar en normaal drink ik wel. En ben ook bang dat mn moeder het merkt, als we straks een aantal weken bij hen inzitten, maar ja dat zien we allemaal wel weer. Het moet eerst allemaal maar eens bezinken.

Mariss, balen dat je ongesteld bent geworden!

Ik baal ook zo van de puistjes, hoop dat ze nu snel weer wegtrekken. Vooral mn rug ziet er niet uit!

Becky nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zit je in het Van der Valk hotel?

Theemuts, fijn dat je er niet zoveel last van hebt gehad.

Yaya, de nieuwe test van clearblue geeft een indicatie (92% betrouwbaarheid) hoelang geleden de bevruchting heeft plaats gevonden. De verloskundige rekent vanaf de 1e dag van je cyclus, dus dan komt er nog 2 weken bij op.

Liefs
kwam snel even kijken of er al nieuws was van Duveltje

Vriend schrok haha ik moest even gillen dat er weer eentje zwanger is echt super gefeliciteerd, echt gaaf

En vertellen je moet doen wat jullie het prettigst vinden, wij hadden het meteen aan iedereen vertelt, iedereen mocht het horen. Ws doen we dat de volgende keer weer gewoon, kan toch mijn mond niet houden en iedereen weet nu dat we het graag willen.
Hoi hoi, ik ben lekker even alleen thuis. M'n lief is naar een feestje, dus ik zit met de kat tv te kijken.

Heb echt zo'n opgezette buik, niet normaal! Heb ik anders ook wel eens, maar dan ligt het aan de stoelgang en die is nu wel normaal (alhoewel iets veranderd sinds ik van de pil ben, maar goed). En ik heb ook flinke rugpijn.. Ik heb ff lopen googelen en het schijnt wel een normaal fenomeen te zijn van het ontpillen.. Irritant zeg! T zou me niets verbazen als ik deze week een aantal keer de vraag krijg of ik zwanger ben, want Mexxgirl: mijn buikje is waarschijnlijk nog veel beter te zien dan die van jou...!!

Nou ja, ff klagen hoor.. Teveel goed nieuws op dit forum is ook niet goed he.

Slaap lekker P-girlzz! (en Leonor, fijne middag ofzo..)
ws vandaag geen derde hysterische smijl voor mij. heb al de hele dag flink buikpijn, en net zag ik al wat lichtroze afscheiding. zijn mijn pukkels toch niet voor een goed doel, en alleen maar mega vervelend, theemuts
Duveltje.....GEFELICITEERD!!

Wat een goed weekend hier zeg.

@Momo; jammer dat het bij jou waarschijnlijk niet gelukt is deze keer. Ik blijf nog even voor je duimen hoor dat je niet ongesteld wordt.

@Kath,, vervelend zeg al die ontpillingsverschijnselen. Hoop voor je dat het snel over gaat.

@Speculaas, gaat het al weer wat beter? Vervelend af en toe he vrouw zijn? Volgens mij hebben mannen daar nooit last van.

En nog even over die zere tepels, nou ik heb ze nu ook al weer hoor. Zit nu ook net iets over de helft van mijn cyclus. En had dit de vorige 2 keren ook. Dus zal nu ook wel weer niet zwanger zijn. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Ons lichaam houdt ons wel vaker voor de gek.

Hele fijne zondag.

Liefs Rainbow
Goeiemorgen! Ja, voel me weer beter. Ben weer een stuk gezelliger voor speculaasman vandaag

Ik ga me trouwens voornemen om deze maand niet teveel op alle mogelijke zwangerschapsverschijnselen te letten. Ik voel namelijk elke keer vanalles en ik heb echt het gevoel dat het een mentale kwestie is en dat het valse hoop geeft. Maargoed, als ik straks voor m'n piesdagen zit, praat ik misschien wel weer anders hoor....

Als ik zwanger zou zijn, zou ik denk ik wel een aantal weken wachten om het te vertellen. Twaalf weken is wel erg veel, maar misschien na een week of 9 a 10 ofzo. Ik vind het ook wel weer fijn dat, mocht het misgaan, m'n ouders wel weten dat ik zwanger was.

Fijne zondag!
Hoi duveltje en Maya,van harte met het goede nieuws!! Erg leuk voor jullie!

Iedereen een fijne zondag!
Goedemiddag!!

Wat is het rustig vanmorgen zeg! Iedereen lekker een luie zondag?

Speculaas: gelukkig voel je je weer wat beter!

ik denk dat we het idd komend weekend al gaan vertellen. Ik wil zelf graag nog even wachten, maar als ik mijn man ken, kan hij niet een heel weekend zjn mond houden tegen zijn ouders...

Dus dan maar liever op een leuke manier samen vertellen dan dat hij het er ineens uit flapt.. hihi

Momo: hopelijk zet het niet door.. ik heb af en toe ook van die krampjes dat ik denk dat ik pngesteld word.. dus ik blijf voor je duimen!

Fijne zondag iedereen!!
ik denk dat jullie kunnen stoppen met duimen. ik hoop dat het goed doorzet, en niet als vorige maand weer een week weg blijft. dat was echt irritant. maar goed, ziet er dus niet goed uit hier.

specu uit de grom modus dus. lijkt er op dat hij hier naar over is geslagen. echt zo'n lamlendige zondagmiddag hier

duvel en maya, beetje kunnen slapen, of helemaal hyper?
goeiemiddag hier, wat is het rustig.

momo dat is balen zeg, voor jou

erine hoe is het bij jou? volgens mij schreef je vrijdag weinig nieuws op het ongestelde front en heb ik daarna nog niets gehoord daarover? of misschien ben je gewoon zooo druk met de verbouwing dat je vergeet dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden en nu overtijd bent? dan wil ik je er wel even aan helpen denken hoor

en volgens de tabel is het bij cle ook spannend, alleen heb ik die nog niet gezien sinds we ons forum verhuisd hebben, of heb ik dat mis? volgens mij had zij zelf in eerste instantie ook een topic geopend en schrijft ze daar met een aantal meiden.

duveltje leuk dat jullie het volgend weekend gaan vertellen! heb zelf geen idee wanneer ik het zou willen vertellen, maar dat zien we dan wel weer. kun je het al helemaal bevatten?

kath dat is wel balen dat je zo'n last hebt van het ontpillen. hopelijk duurt zoiets niet zo lang!

theemuts ben blij dat het in het ziekenhuis ging zoals jij wilde en dat het redelijk goed gaat met je. over een maandje mogen jullie er dus weer voor gaan!

speculaas dat heb je goed dat je probeert niet teveel verschijnselen te voelen die er eigenlijk niet zijn, maar ja, voor zover je dat kunt sturen natuurlijk, misschien gaat het ook wel onbewust.

rainbow spannend, het zou toch best wel een aanwijzing kunnen zijn. ik duim voor je hoor!

hier weinig nieuws, vriendlief is nog steeds niet helemaal opgeknapt. vanochtend zei hij "maar jij hebt ook gisteren mijn laatste energie verbruikt, was zeker heeel belangrijk he dit weekend" dus hij heeft de kalender wel degelijk in zijn hoofd zitten! maar de playdagen zijn dus nu bijna weer voorbij maar we houden het nog even aan en dan begint het wachten weer. maar volgende week om deze tijd zijn we op vakantie dus dat is vast goed voor de afleiding!
Goede middag allemaal,

Jullie ook allemaal aan het genieten van de vrije zondag?

Ik moet zeggen heb nog niet veel gedaan vandaag. Alleen naar mijn opa en oma geweest en een ronde met de hond gelopen.

Verder zag ik dat Cle vandaag als het goed de test ging wagen, weten jullie al wat?

En Duveltje, ik vind dat je zelf moet weten wanneer je het verteld. Maar weet wel dat als je het eenmaal hebt laten vallen dat dan gelijk ook iedereen het weet. hahah dat is ook leuk maar als je eigenlijk nog een tijdje stil wil houden is dat lastig.

Verder heb ik geen idee waar mijn lijf mee bezig is. Mijn borsten zijn wat gevoelig (+/- een dag of 5) en ook heb ik af en toe dat ik wat misselijk ben.

Hoelang duurt dat eigenlijk dat ontpillen? Ik zie net dat ik als het goed is deze week ongesteld zou moeten worden.

Hoe lang was dat bij jullie?

O en ik ben trouwens nu gelijk begonnen met die mama/baby pillen van Dagravit.

@ Husky waar gaat de vakantie naar toe?

Groetjes
Hey iedereen! Tis ook nooit goed he, wordt er een keer minder geschreven

Hier geen nieuws. Gewoon ongesteld en mezelf gisteravond getroost met wijn, filet americain en veeeeel chocola. Rustige zondag verder, lekker lui met vriend op de bank. Grote pot thee, filmpjes en wederom veeeeel chocola

Duveltje en Maya, hoe issie? Is het nieuws al een beetje bezonken?
òok wel eens handig als er weinig word geschreven, heb je ook niet zoveel bij te lezen...

Momo em mariss, balen dat het weer niet raak was!

Ik vind het steeds spannender worden!!! Mijn p-day staat op 31 januari, maar die was op mijn eerste lange cyclus gebaseerd dus ga er eigenlijk van uit dat hij nu iets korter is. Ga denk ik zaterdag al testen (als ik voor die tijd nog niet ongesteld ben geworden) want had volgens mij vorig weekend mijn ei-sprong. Hebben bovendien zaterdag een feest dus zou het wel fijn vinden als ik dan wat kon drinken (mocht dit niet zo zijn dan weet volgens mij meteen iedereen dat ik zwanger ben..).

Komende week is rustig qua piesdagen ziek ik, jammer want ik vind het niet alleen voor mezelf spannend maar merk dat ik echt met iedereen hier mee leef!

Hier trouwens net mijn vliegticket voor jordanie geboekt!! 12 maart gaan we, duurt nog even maar ik heb er echt zin in!!
Ik leef inderdaad ook erg met de andere mee tijdens hun piesdagen. Als ik weet dat iemand gaat testen, kijk ik net even wat vaker. Verder sta ik echt te juichen als er weer een smiley bij staat.

Voor mij nog 1 1/2 week ofzo voordat ik ga testen. De enorme spanning neemt bij mij juist weer wat af. Ik wil me er niet meer zo op focussen, want het kan alle kanten op gaan. Ik voel wel veel, maar het kan ook allemaal gewoon bij mijn cyclus horen. Ik zie het wel.
Jeetje, inderdaad erg rustig hier! Daar zal ik eens even verandering in aanbrengen hahaha!

@Germanwings, lekker zeg dat je ticket al is geboekt. Nu alleen nog maar even wachten tot het 12 maart is. Ach, dat is het zo (ahum). Wij hier vinden een cyclus al lang duren dus...

Volgende week testen dus. Spannend hoor. Ik heb in gedachten om over 2 weken te testten als ik dan nog niet ongesteld ben.

@Mariss, klinkt goed al die chocolade.....! Je moet jezelf zo af en toe eens lekker verwennen dat vind ik ook hoor!

@Momo, jammer zeg! Maar neem wat chocolade en andere lekkere dingen (filet americain...) en op naar de volgende ronde.

Ronde 5 nu? Nou, je kent het spreekwoord he....5x is scheepsrecht!

@Husky, bijna op vakantie! En bedankt voor het duimen hahaha, ik hoop dat het helpt!

@Yaya, lekker zo'n relaxdagje toch! Maar bedoel je met je vraag hoe lang duurde het bij jullie wanneer wij de eerste keer ongesteld werden na de pil? Nou, mijn eerste cyclus duurde 25 dagen en de tweede 30 dagen en zit nu dus in mijn derde ronde.

Moeilijk is dat he om je lichaam te begrijpen..???

@Erine, ja inderdaad hoe is het met jou?

Ik ga dit berichtje snel plaatsen voordat het weer weg is om een of andere vage reden.....

Liefs Rainbow
GW, ik leef ook met jou mee hoor! Zou mooi zijn als het de eerste ronde raak is natuurlijk!! (hoewel de kans maar 15-20% per maand is, las ik) Wat zegt je gevoel?
Hallo allemaal!

hier was het ook een lekker rustig dagje en ben blij dat jullie dat allemaal hadden want nu hoef ik niet zoveel bij te lezen, haha!

@ Momo: jammer zeg... weer een maand wachten dus.

@ Yaya: volgens mij is het heel verschillend hoe lang die ontpilverschijnselen duren. Bij mij was het in de eerste maand (dus tot ik de eerste keer vanuit mezelf ongesteld werd) het ergst... rare en vage klachten die ik niet kon verklaren. De afgelopen maand heb ik daar weer helemaal geen last van gehad. Maar zoals je op internet ook al vindt: het is per persoon heel verschillend... afwachten dus!

@ GW: lekker op vakantie, klinkt goed! Heb je fijn wat om naar uit te kijken. En spannend dat je volgende week zaterdag wil gaan testen!

@ Marriss: goed zo, goed voor jezelf zorgen is het allerbelangrijkst als je toch weer ongesteld wordt. En nu maar op naar de volgende maand!

@ Husky: lekker dat je binnenkort op vakantie gaat! Afleiding is ook wel goed natuurlijk .

En ik heb cle ook al een hele poos niet meer gezien, net als Polleke en vrouwenmantel en belgiegirl... Ben benieuwd hoe het met ze gaat!

Zo en nu ga ik weer lekker verder met rustig op de bank hangen en straks kijken we "Boer zoekt vrouw".

Fijne avond!
Heee Speculaas.....hoe is het vandaag gegaan na je baaldag van gisteren?

Mulan, lekker he op de bank hangen! Ik ben op zondagavond altijd alleen thuis, vind het heerlijk. Kan ook gewoon kijken wat ik wil (al is dat geen boer zoekt vrouw), forummen zonder dat daar "commentaar" op komt haha. En voor je het weet is het weer maandag.....werken dus bleeegh, heb nu al geen zin!!
speculaas, ik heb er zelf wel een goed gevoel over, hoewel dat eigenlijk nergens op gebaseerd is, geen zwangerschapsverschijnselen ofzo. afwachten dus... alhoewel de kans idd maar iets van 15-20% per ronde is. Klinkt wel erg weinig vind ik.
wat ziet dat er confronterend uit zeg, ronde 5.

gaat natuurlijk nergens over, maar goed.

ik sla de filet beleefd af, iets waar ik geen probleem mee zou hebben om te laten staan. komende week dus een rustige week hier, kwa piesdagen. naja, na zo'n top weekend (duvel en maya) is dat mss ook maar goed ook. anders zou de spanning ons nog wel eens te veel kunnen worden

iedereen dus een rustige zondag? ik heb ook niet veel gedaan, beetje boek gelezen, opgeruimd, that's it. heerlijk hoor. geniet er nog maar even van meiden, want de meesten van ons mogen morgen weer aan de bak!
ja, hier ook rustig, manlief is alweer richting kazerne vertrokken, dus ik mag weer ongestoord forummen!

Verder vandaag de keuken geschilderd (verdorie, toch een zwangerschapsteken, ik heb nesteldrang!). Maar dat is dan ook zo ongeveer het enige produktieve van vandaag geweest (op het boeken van mijn ticket na dan!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven