Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:42:

[...]

Ik vind jou eigenlijk nooit "gezellig". Bij jou heb ik altijd een nasmaak.

Mag ik zeggen toch? Das nostalgie.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Beetje jammer dat hij er in mijn tienerjaren niet was.
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:35:

[...]

Met jou wel hoor. Met jou heb ik eigenlijk nooit problemen.

Hoewel. Ernst over Henny....

Prachtig hoor, maar met wie heb je dan wel problemen? En waarom zoek je die problemen dan elke vrijdag weer op? En waarom zou je ineens problemen met mij moeten hebben omdat ik toevallig Ernst leuker vind dan Henny? Hoe kinderachtig kun je wezen?

Ik bedoel, als je elke week weer zo komt janken kun je moeilijk verwachten dat je met open armen ontvangen wordt he. Erger nog, je bent inmiddels spreekwoordelijk geworden. Ook bij mij, terwijl ik niet eens een hekel aan je heb, als forummer. En dan elke keer weer neulen dat je niet geaccepteerd wordt, wat had je dan verwacht met je gezeur? Ik zal wel weer dom zijn hoor, maar ik snap het niet.

ik denk dat hij malaria had ofzo hij is wel heel vaak zweterig
quote:Jonari schreef op 04 februari 2017 @ 00:48:

[...]

Ik zit te genieten hoor.

Mooie plaatjes.

Idd.

Best jammer dat die ene er tussen staat.

*hangt over alle spiegels in huis een handdoek*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben geen evil person, by far. Maar dit forum maakt me tot iemand die ik niet ben vaak.

Jammer.
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:49:

Ik ben geen evil person, by far. Maar dit forum maakt me tot iemand die ik niet ben vaak.

Jammer.Dat ligt dan toch aan jou?
quote:S-Meds schreef op 04 februari 2017 @ 00:49:

ik denk dat hij malaria had ofzo hij is wel heel vaak zweterig

Dat is manly.

Manly a la Curry.

Snap het dan toch es.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

hier kijkt hij uit over zee terwijl hij zijn zeil vasthoudt.
Maar Meds, waar ging dat dan over, behalve over een woeste meneer?
Irish, ik heb een link voor je: Good old Conny Stuart
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Hier komt hij een politieagent tegen en breekt het zweet hem uit

Jammer."Er zit een knop op je pc"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 00:51:

Maar Meds, waar ging dat dan over, behalve over een woeste meneer?Avonturen van Sandokan en zijn beste vriend Yanez. Ze verschijnen voor het eerst in het boek Le Tigri di Mompracem, waarin het verhaal staat over hun strijd tegen de Nederlandse en Britse kolonisten, die hen proberen uit te roeien. In latere boeken vechten ze tegen James Brooke, de heerser van Sarawak, en reizen ze naar India om zichzelf te meten met de 'dieven', een grote groep strijders die vechten in naam van de godin Kali.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sandokan

Maar Meds, waar ging dat dan over, behalve over een woeste meneer?

Dat zijn we vergeten.

Volgens mij ging het helemaal nergens over.

Maar Meds, waar ging dat dan over, behalve over een woeste meneer?Die meneer die liep altijd zwetend in een pofbroek door de jungle en keek indringend in de camera. De rest deed er niet toe. En het liedje ging ohohohohoho sandokan
quote:Enn schreef op 04 februari 2017 @ 00:53:

[...]

Avonturen van Sandokan en zijn beste vriend Yanez. Ze verschijnen voor het eerst in het boek Le Tigri di Mompracem, waarin het verhaal staat over hun strijd tegen de Nederlandse en Britse kolonisten, die hen proberen uit te roeien. In latere boeken vechten ze tegen James Brooke, de heerser van Sarawak, en reizen ze naar India om zichzelf te meten met de 'dieven', een grote groep strijders die vechten in naam van de godin Kali.

https://nl.wikipedia.org/wiki/SandokanWat goed van jou!
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:48:

[...]

Klinkt best een beetje PVV-achtig toch als je er even over nadenkt, dat wat jullie doen.

Nou vertel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2017 @ 00:49:

[...]

Prachtig hoor, maar met wie heb je dan wel problemen? En waarom zoek je die problemen dan elke vrijdag weer op? En waarom zou je ineens problemen met mij moeten hebben omdat ik toevallig Ernst leuker vind dan Henny? Hoe kinderachtig kun je wezen?

Ik bedoel, als je elke week weer zo komt janken kun je moeilijk verwachten dat je met open armen ontvangen wordt he. Erger nog, je bent inmiddels spreekwoordelijk geworden. Ook bij mij, terwijl ik niet eens een hekel aan je heb, als forummer. En dan elke keer weer neulen dat je niet geaccepteerd wordt, wat had je dan verwacht met je gezeur? Ik zal wel weer dom zijn hoor, maar ik snap het niet.

Ik ga simpelweg niet "leuk" meedoen met de algemene heersende moraal hier op de Napraat.

Omdat ik die heersende moraal over het algemeen niet leuk vind. Heb ik nooit gevonden en zal ik ook nooit leuk vinden. Ik hou niet van roddelen. Ik vind het een van de slechtste eigenschappen die mensen hebben. Een eigenschap waardoor veel leed in stand blijft.

Daar blijf ik tegen ingaan.
Dank Enn!
En die tune.... Ik was er door gefascineerd (beeld en geluid)

https://www.youtube.com/watch?v=IPMX_2Sw7mA

hier bezweek hij bijna aan de gele koorts of buiktyfus of andere malaise

Jammer.En dat altijd precies op vrijdag. Wonderlijk.
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:54:

[...]

Ik ga simpelweg niet "leuk" meedoen met de algemene heersende moraal hier op de Napraat.

Omdat ik die heersende moraal over het algemeen niet leuk vind. Heb ik nooit gevonden en zal ik ook nooit leuk vinden. Ik hou niet van roddelen. Ik vind het een van de slechtste eigenschappen die mensen hebben. Een eigenschap waardoor veel leed in stand blijft.

Daar blijf ik tegen ingaan.

Het gaat over Bassie en Adriaan en een meneer met zwoele ogen.

Wat wordt er in hemelsnaam geroddeld?
quote:Enn schreef op 04 februari 2017 @ 00:55:

En die tune.... Ik was er door gefascineerd (beeld en geluid)

https://www.youtube.com/watch?v=PU4Bf1ZR158Zo zijn die ogen wel heel eng

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven