Het stamcafé XVII
vrijdag 3 februari 2017 om 18:59
Leuk plaatje Watervrouw! Ik zat ooit een thriller te lezen, net als de vriend bij wie ik logeerde. De kleine gesprekjes tussendoor gingen zo: ' Bij mij ligt er een hoofd in de vriezer'. 'Oh WTF hij leeft nog'. 'Loopt die muts toch die kamer in'. etc..
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 3 februari 2017 om 21:29
Misschien dat ik toch wat gas terug moet nemen en me niet altijd maar beschikbaar moet stellen op het werk . Niet overal aan mee moet willen doen.
Man maakt zich zorgen over mij.. Niet goed hoe ik me al weken voel.
Maandag hebben man en ik een vrije dag gepland maar er is iets op het werk waar ik bij hoor te zijn. Leidinggevende was onduidelijk en zei dat ik de directeur maar moest mailen dat ik niet kom.
Denk dat ik het uitje van zondag ook maar afzeg en rust neem.
Man maakt zich zorgen over mij.. Niet goed hoe ik me al weken voel.
Maandag hebben man en ik een vrije dag gepland maar er is iets op het werk waar ik bij hoor te zijn. Leidinggevende was onduidelijk en zei dat ik de directeur maar moest mailen dat ik niet kom.
Denk dat ik het uitje van zondag ook maar afzeg en rust neem.
zaterdag 4 februari 2017 om 08:29
Klinkt goed, Ren.
Ik ga nu eerst de jongste helpen met zijn dyslexie-huiswerk, keuken aanharken, boodschappen doen, badkamer en logeerkamer uitmesten voor het geval het vanavond gezellig wordt. Mijn vriendin-van-2-uur-zuidwaards komt eten, geen idee of ze blijft slapen. Beetje onduidelijk, maar een goede reden om even aan te poten.
Ik ga nu eerst de jongste helpen met zijn dyslexie-huiswerk, keuken aanharken, boodschappen doen, badkamer en logeerkamer uitmesten voor het geval het vanavond gezellig wordt. Mijn vriendin-van-2-uur-zuidwaards komt eten, geen idee of ze blijft slapen. Beetje onduidelijk, maar een goede reden om even aan te poten.
zaterdag 4 februari 2017 om 09:10
quote:dolfje schreef op 04 februari 2017 @ 09:07:
Ja is misschien wel een idee. Sowieso even babbelen met de huisarts.Uitsluiten dat er iets medisch gaande is en achterhalen hoe je je zorgen/gemaal aan kunt pakken kan al een hele opluchting zijn. Sterkte lieverd.
Ja is misschien wel een idee. Sowieso even babbelen met de huisarts.Uitsluiten dat er iets medisch gaande is en achterhalen hoe je je zorgen/gemaal aan kunt pakken kan al een hele opluchting zijn. Sterkte lieverd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 4 februari 2017 om 09:31
quote:dolfje schreef op 04 februari 2017 @ 09:28:
Er is bij ons al een collega een tijdje overspannen en ik appte gisterenavond met een andere die zei dat ze een paar weken geleden ook zo op het randje zat. Tijd om aan de bel te trekken dus.
Doen hoor!
Wil er niet teveel op inhaken maar door zoiets heb ik mezelf heel hard voorbij gelopen.
Ik probeerde een ander de hand boven het hoofd te houden ten koste van mezelf... bijna.
Er is bij ons al een collega een tijdje overspannen en ik appte gisterenavond met een andere die zei dat ze een paar weken geleden ook zo op het randje zat. Tijd om aan de bel te trekken dus.
Doen hoor!
Wil er niet teveel op inhaken maar door zoiets heb ik mezelf heel hard voorbij gelopen.
Ik probeerde een ander de hand boven het hoofd te houden ten koste van mezelf... bijna.
When they go low, we go high. (M.Obama)
zaterdag 4 februari 2017 om 09:35