Openen / activeren DERDE OOG - ervaringen en tips?

01-02-2017 14:47 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft zijn / haar 'Derde Oog' geopend / geactiveerd?

En nee... dit heeft niets met seks te maken. Ik bedoel met derde oog de zesde chakra - de pijnappelklier.

Ik ben heel erg benieuwd naar hoe dit is gegaan, jullie ervaringen etc.

Bij voorbaat dank voor je reactie!
Be happy | Be bright | Be YOU
quote:Hetvrijewoord schreef op 01 februari 2017 @ 15:27:

[...]

Je praat dus gewoon poep?Oh is dat wat je wilt? Dan kan ik je beter naar onderstaande link verwijzen

anoniem301020160946 in "Poep eten gevaarlijk?"
Als dit een test is om te zien of jij klaar bent om je derde oog te openen, dan ben je gezakt.
Spreuken 18:2
quote:SinDudas schreef op 01 februari 2017 @ 15:34:

Volgens mij kun je beter op zoek gaan naar een yoga forum beste TO

Ach.. het was het proberen waard.

Iig bedankt voor het lachen everyone!
Het is redelijk eenvoudig om te leren zien, maar dat heeft niets met je derde oog te maken. Als je wilt weten hoe dat in z'n werk gaat, dan mag je me een persoonlijk berichtje sturen.
Voor als jouw vraag serieus bedoeld is:

Check .a.: https://hogerbesef.nl/hoe-open-je-je-derde-oog/

Ik ben zelf in het verleden meer bezig geweest met mijn lagere chakra's. Derde oog werkt bij mij prima.

Wil je zelf die chakra stimuleren? Waarom wil je dat?

Als jouw vraag niet serieus bedoeld is dan vergeet mijn reactie maar haha
Ik heb al moeite om mijn eerste 2 ogen te openen als de wekker gaat.....

Maar Yasinaa, ben jij serieus met je linkje? De eerste de beste tekst die ik daar lees heb ik namelijk best moeite mee om te begrijpen:

"Het geeft je zicht verder dan deze fysieke wereld.

Met een sterk ontwikkeld derde oog is het mogelijk om verder te kijken dan met je 2 fysieke ogen, door deze dementie, andere dementie’s in.."

Wat bedoelen ze hiermee?
dementie? Bedoelen ze niet dimensie?
quote:Gravinnetje schreef op 01 februari 2017 @ 15:58:

Ik heb al moeite om mijn eerste 2 ogen te openen als de wekker gaat.....

Maar Yasinaa, ben jij serieus met je linkje? De eerste de beste tekst die ik daar lees heb ik namelijk best moeite mee om te begrijpen:

Met een sterk ontwikkeld derde oog is het mogelijk om verder te kijken dan met je 2 fysieke ogen, door deze dementie, andere dementie’s in.."

Wat bedoelen ze hiermee?Kennelijk kun je er dement van worden. Of hun Nederlands is niet zo geweldig. Typerend wel.
quote:Yasinaa schreef op 01 februari 2017 @ 15:51:

Voor als jouw vraag serieus bedoeld is:

Check .a.: https://hogerbesef.nl/hoe-open-je-je-derde-oog/

Ik ben zelf in het verleden meer bezig geweest met mijn lagere chakra's. Derde oog werkt bij mij prima.

Wil je zelf die chakra stimuleren? Waarom wil je dat?

Als jouw vraag niet serieus bedoeld is dan vergeet mijn reactie maar haha

Bedankt voor je reactie!

Nee nee.. mijn vraag is zeker serieus bedoeld. De moeder van mijn beste vriend is hier momenteel mee bezig en volgt daarbij een cursus Reiki. Dankzij haar ben ik mij hierin gaan verdiepen en het vind het ongelooflijk boeiend wat ik allemaal lees en hoor!

Voor velen was het openen van de chakra's (vooral de 6e) een verrijking van hun leven en daar ik mezelf graag verder wil ontwikkelen, heb ik besloten dit een kans te geven.
quote:Gravinnetje schreef op 01 februari 2017 @ 15:58:

Met een sterk ontwikkeld derde oog is het mogelijk om verder te kijken dan met je 2 fysieke ogen, door deze dementie, andere dementie’s in.."Andere dementie's
quote:Marana_ schreef op 01 februari 2017 @ 16:08:

[...]

Andere dementie's Uhm tja.. Ik kijk wel ergens anders ... Alzheimer, Vasculaire / Frontotemporale / Lewy body dementie kan ik echt niemand aanraden!
Wat ik geloof is dat je doorgaans nooit meer te zien en te voelen krijgt dan wat je aan kan. en ik geloof dat er zoveel meer is dan wij zo kunnen zien. Er is ook een hele spirituele wereld met allerlei krachten, geesten, engelen, gidsen, etc etc. Ik denk dat er zoveel meer is dat wij dat nooit zullen bevatten. Soms 'ziet' jouw ziel dingen die jouw ogen (nog) niet kunnen zien. Het kan zijn dat wanneer je jouw derde oog activeert dat je meer 'uit die wereld' gaat 'voelen' en/of zien.

Het is wel van belang om te letten op al jouw chakra's om goed in balans te blijven. Zo is het belangrijk goed geaard te zijn anders kun je te veel gaan zweven en dat moet je niet hebben. Als je wil dat ik paar simpele aardingsoefeningen neerzet dan vraag het maar. Dan typ ik ze hier wel. Ik zou ook ergens of een chakratest doen of bij iemand langs gaan die goed na kan gaan welke chakra's onderactief zijn en welke eventueel overactief. Ik raad je aan oefeningen te doen waarmee je alle hoofdchakra's opent. Hopelijk kun je hier alvast iets mee. Laat maar weten hoe het je bevalt.
quote:Yasinaa schreef op 01 februari 2017 @ 16:16:

Wat ik geloof is dat je doorgaans nooit meer te zien en te voelen krijgt dan wat je aan kan. en ik geloof dat er zoveel meer is dan wij zo kunnen zien. Er is ook een hele spirituele wereld met allerlei krachten, geesten, engelen, gidsen, etc etc. Ik denk dat er zoveel meer is dat wij dat nooit zullen bevatten. Het kan zijn dat wanneer je jouw derde oog activeert dat je meer 'uit die wereld' gaat 'voelen' en/of zien.

Het is wel van belang om te letten op al jouw chakra's om goed in balans te blijven. Zo is het belangrijk goed geaard te zijn anders kun je te veel gaan zweven en dat moet je niet hebben. Als je wil dat ik paar simpele aardingsoefeningen neerzet dan vraag het maar. Dan typ ik ze hier wel. Ik zou ook ergens of een chakratest doen of bij iemand langs gaan die goed na kan gaan welke chakra's onderactief zijn en welke eventueel overactief. Ik raad je aan oefeningen te doen waarmee je alle hoofdchakra's opent. Hopelijk kun je hier alvast iets mee. Laat maar weten hoe het je bevalt.Bedankt voor de info en tips! Ik ga me erin verdiepen
Graag gedaan!
De gemakkelijkst wijze om jezelf te aarden is eenvoudigweg een rode muts of pet op je hoofd te zetten.

Verder is het niet de bedoeling dat chakra's naar believen worden gemanipuleerd, daar kan je regelrecht van in het gekkenhuis terechtkomen. Chakra's herstellen zich automatisch in de juiste stand als je leven in balans is, is dat niet het geval dan is een gang naar een psycholoog de beste optie of je leven doorbespreken met iemand die je vertrouwt.
Ik las net een hype hierover, een school ergens die kinderen blinddoekt om zo met derde oog te lezen. Geen idee meer welke, ik zag het voorbijflitsen.
Hoi TO, op youtube kun je ook tal van filmpjes/audios vinden waar je met behulp van binaural beats je derde oog kunt openen. Er zijn ongetwijfeld ook geleide meditaties op youtube (of via google) te vinden voor het openen van je derde oog. Mocht je hier nog meer vragen over hebben mag je me ook pb-en.
Derde oog? Alleen mijn man heeft er hier een, z'n one-eyed-trouser-snake. Die te activeren leidt doorgaans tot een erg gezellige avond samen...
Waarom zou je je derde oog willen openen als je al weet wat dat überhaupt is. Instant inzicht of spiritualiteit bestaat niet, hoe vaak je ook Googelt of namaste zegt. Spiritueel inzicht vergaren is een harde en lange weg... Aan de andere kant, doe wat je wilt, het resultaat is altijd een afspiegeling van je 'level'...
Ik heb een gebleekt 3e oog.
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 februari 2017 @ 21:19:

Ik heb een gebleekt 3e oog.Vast inzicht van hier tot Uranus...
quote:TGIF schreef op 01 februari 2017 @ 19:14:

Hoi TO, op youtube kun je ook tal van filmpjes/audios vinden waar je met behulp van binaural beats je derde oog kunt openen. Er zijn ongetwijfeld ook geleide meditaties op youtube (of via google) te vinden voor het openen van je derde oog. Mocht je hier nog meer vragen over hebben mag je me ook pb-en.

Het zijn reacties als dit waar voor ik graag en rating system zou willen zien per post.

Dan maar zo: +1
quote:strikjemetstippels schreef op 04 februari 2017 @ 12:42:

[...]

Het zijn reacties als dit waar voor ik graag en rating system zou willen zien per post.

Dan maar zo: +1
Waarom wil jij zo graag je derde oog openen? Weet je waar je aan begint?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven