Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik mag niet afgezeken worden dat weet iedereen toch
Weten jullie wat niet zo leuk is? Als je heel erg moet plassen en de rits van je broek vast zit . Uiteindelijk wel gelukt maar ik zag mijzelf al met een schaar in de weer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 04 februari 2017 @ 18:21:

Weten jullie wat niet zo leuk is? Als je heel erg moet plassen en de rits van je broek vast zit . Uiteindelijk wel gelukt maar ik zag mijzelf al met een schaar in de weer.Dat is echt heel rot.
quote:Ttass30 schreef op 04 februari 2017 @ 18:21:

Ik mag niet afgezeken worden dat weet iedereen toch Het gaat niet over jou.

Weten jullie wat niet zo leuk is? Als je heel erg moet plassen en de rits van je broek vast zit . Uiteindelijk wel gelukt maar ik zag mijzelf al met een schaar in de weer.

Gewoon plassen. Lekker warm

Is me met carnaval een keer gebeurt. Zoveel laagjes aan dat ik het laatste laagje vergat.

Warmte voor en achter

Weten jullie wat niet zo leuk is? Als je heel erg moet plassen en de rits van je broek vast zit . Uiteindelijk wel gelukt maar ik zag mijzelf al met een schaar in de weer.Je zag jezelf niet met een natte broek?
quote:Ttass30 schreef op 04 februari 2017 @ 18:23:

[...]

Dat is echt heel rot.Achteraf kon ik er wel om lachen maar op dat moment kreeg ik het een beetje benauwd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 februari 2017 @ 18:24:

[...]

Is me met carnaval een keer gebeurt. Zoveel laagjes aan dat ik het laatste laagje vergat.

Warmte voor en achter
Ik zou ook onmiddellijk denken aan een schaar of kapot scheuren.
Life is short. Eat dessert first.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 februari 2017 @ 18:25:

[...]

Je zag jezelf niet met een natte broek?Als het echt niet was gelukt had ik gewoon geplast maar liever niet nee.
quote:doornroosje9 schreef op 04 februari 2017 @ 18:27:

Ik zou ook onmiddellijk denken aan een schaar of kapot scheuren. Dat zou ik ook doen, even later zou ik balen omdat het een lekker zittende broek is die ik kapot heb gemaakt
quote:charlottew88 schreef op 04 februari 2017 @ 18:27:

[...]

Als het echt niet was gelukt had ik gewoon geplast maar liever niet nee.Liever niet nee, maar soms zijn de sluizen niet dicht te houden.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 februari 2017 @ 18:29:

[...]

Liever niet nee, maar soms zijn de sluizen niet dicht te houden.Dit. Ik heb het ooit gehad in de auto, ik moest echt al een uur heel erg nodig en dacht thuis wel te redden. Dat lukte ook, totdat ik uitstapte
Ik baal een beetje van die Amerikaanse anti-abortusclubjes. Ik wil dan graag kijken hoe die kleine er nu uitziet en zij gooien je dood met plaatjes van het resultaat van een abortus of juist een levensecht nepmodelletje. Grr.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 februari 2017 @ 18:31:

Ik baal een beetje van die Amerikaanse anti-abortusclubjes. Ik wil dan graag kijken hoe die kleine er nu uitziet en zij gooien je dood met plaatjes van het resultaat van een abortus of juist een levensecht nepmodelletje. Grr.O gatver. Iemand anders even voor je laten googlen?
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 18:31:

[...]

Dit. Ik heb het ooit gehad in de auto, ik moest echt al een uur heel erg nodig en dacht thuis wel te redden. Dat lukte ook, totdat ik uitstapte Gelukkig stapte je thuis uit...
Als het je lukt om eerst een schaar te vinden moet je niet heel nodig denk ik. Dan 'moet je hoofd nodig' maar je blaas niet zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Ttass30 schreef op 04 februari 2017 @ 18:28:

[...]

Dat zou ik ook doen, even later zou ik balen omdat het een lekker zittende broek is die ik kapot heb gemaakt Ja, idd! Gewoon in je broek plassen is slimmer, die kan je tenminste nog wassen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 februari 2017 @ 18:24:

[...]

Warmte voor en achter

Ik heb in de kroeg een keer over de bretellen van mijn tuinbroek gepist. Die waren per ongeluk in de pot terecht gekomen.
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 18:31:

[...]

Dit. Ik heb het ooit gehad in de auto, ik moest echt al een uur heel erg nodig en dacht thuis wel te redden. Dat lukte ook, totdat ik uitstapte Dat ja! Hoe dichter de plee in de buurt hoe minder controle.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2017 @ 18:10:

Het blijft toch een splijtzwam, dat zaterdagtopic Ja precies
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 februari 2017 @ 18:32:

[...]

Gelukkig stapte je thuis uit...En gelukkig was het laat en donker
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 februari 2017 @ 18:31:

Ik baal een beetje van die Amerikaanse anti-abortusclubjes. Ik wil dan graag kijken hoe die kleine er nu uitziet en zij gooien je dood met plaatjes van het resultaat van een abortus of juist een levensecht nepmodelletje. Grr.Hoever ben je? Dan google ik wel even wat leuks voor je.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2017 @ 18:33:

[...]

Ik heb in de kroeg een keer over de bretellen van mijn tuinbroek gepist. Die waren per ongeluk in de pot terecht gekomen.Kijk. Weer een reden om geen tuinbroek te bezitten.
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 18:32:

[...]

O gatver. Iemand anders even voor je laten googlen?

Ik kan er wel tegen, maar erger me eraan en door al die troep kan ik de mooie niet vinden. En de beïnvloeding erger ik me aan, ook al vind ik de grens voor abortus enorm laat liggen.

Reformatorisch onderwijs gehad. Die plaatjes heb ik al gezien toen ik 16 ofzo was. Kindermishandeling eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven