Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 12:06:

Afzeiken?

Als Star die kast op die wijze in haar huiskamer had staan had ik er net zo hard om gelachen.

Ik heb geen moment op maar iets op de persoon gezegd tav de TO.

Elke keer als mijn broertje hier binnen komt moet hij even zeggen "Jezus zus, die lamp is echt lelijk. Wanneer neem je een andere?" Elke keer, al 8 jaar lang.

Ik zie echt het probleem niet.

+1

Mijn broer en ik hebben ook een compleet andere stijl. Ik weet dat hij bepaalde dingen afschuwelijk vindt in mijn huis. En andersom is dat net zo. En weer een ander vindt mijn geekverzameling om te lachen. Prima.
quote:feow schreef op 04 februari 2017 @ 12:12:

Ik wil verzoeken om over mij te zeiken in plaats van op mij.

BVD.Dit krijgt sinds Trump nooit meer een normale betekenis.
Die met het kerstservies kreeg toch vooral complimenten over haar huis? Ik wil wel met haar ruilen hoor, op de vitrinekast na.
quote:Enn schreef op 04 februari 2017 @ 12:06:

[...]

Die met het kerst servies.

Zeik me gerust af en zet me ook op die lijst.

Ik zie het wel. Mag ik zeiken over de spatieziekte?
Ja hoor! Zeik maar an! Doe waar jij je goed bij voelt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Blijkbaar voelen jullie je aangesproken. Dat mag hoor.

Maar ik heb geen namen genoemd en geen woorden als afzeiken gebruikt .. Ik vond een aantal reacties hier op napraat van een aantal forummers en in topic zelf echt niet tof. That's all.
quote:feow schreef op 04 februari 2017 @ 12:12:

Ik wil verzoeken om over mij te zeiken in plaats van op mij.

BVD.
Nou, beste Enn, ik wil je er vriendelijk doch voorzichtig op wijzen dat kerstservies naar mijn weten 1 woord dient te zijn.

Gosje zeg, stel je eens voor dat we elkaar allemaal op deze manier zouden moeten benaderen
quote:Enn schreef op 04 februari 2017 @ 12:06:

[...]

Die met het kerst servies.

he ik had dus toch in die interieurtopics moeten blijven hangen, ik dacht dat iedereen gewoon pinterestplaatjes zou blijven plakken en ik kan heel goed zelf op pinterest kijken, dus ben slecht voorgelichte tienermeisjes gaan helpen met hun pilgebruik danwel zwangerschapstesten
Nee hoor! Echt niet, komt goed en doe waar jij je goed bij voelt.

Zeik rustig, zet me op de lijst en vraag me of ik me aangesproken voel.

Prima.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 04 februari 2017 @ 12:16:

Nou, beste Enn, ik wil je er vriendelijk doch voorzichtig op wijzen dat kerstservies naar mijn weten 1 woord dient te zijn.

Gosje zeg, stel je eens voor dat we elkaar allemaal op deze manier zouden moeten benaderen

Ben aardig, zeikerig, drammerig, vriendelijk, vraag of ik me aangesproken voel, of ik mensen die niet mijn humor delen naar zou vinden...

Vind, vraag en zeg.

Het maakt mij niet uit.
Ik ga zo naar de verjaardag van mijn moeder en dit moest me toch nog even van het hart:

Jeetje wat hebben jullie je misdragen vannacht zeg! Vreselijk! Ik ben helemaal in shock!

Gelukkig was Irish aanwezig om de boel een beetje in het gareel te houden want dit liep natuurlijk de spuigaten uit.

Foei dames!
Heb ik weer wat gemist?? Ik kan ook nooit een avondje vrij houden zonder dat jullie de boel afbreken hier.
Het was verschrikkelijk! Zweterige mannen met zwoele ogen, tsjernobyl, autoloze zondag, clowns, acrobaten niets werd ontzien.

En het ergste: ze hadden lol...LOL!
quote:Pinda-Kaas schreef op 04 februari 2017 @ 12:17:

[...]

he ik had dus toch in die interieurtopics moeten blijven hangen, ik dacht dat iedereen gewoon pinterestplaatjes zou blijven plakken en ik kan heel goed zelf op pinterest kijken, dus ben slecht voorgelichte tienermeisjes gaan helpen met hun pilgebruik danwel zwangerschapstesten

Dom, dom, dom. Er zijn altijd mensen die graag hun woonkamer etaleren en vergeten dat je dan zo je praaaivisie kwijt ben.

En dan klagen dat je commentaar krijgt. Als smaken niet zouden verschillen, gingen we allemaal naar ikea die dan maar 1 hanglamp en 1 tafel zou verkopen.
quote:Katalina schreef op 04 februari 2017 @ 12:34:

Het was verschrikkelijk! Zweterige mannen met zwoele ogen, tsjernobyl, autoloze zondag, clowns, acrobaten niets werd ontzien.

En het ergste: ze hadden lol...LOL!Al die enge mannenplaatjes was niet fijn wakker worden...
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 februari 2017 @ 01:17:

Grappig bijlezen zo. In gedachte zie ik een groep mensen in een café of iets dergelijks. De ene aan de thee, de ander heeft een wijntje.

Er wordt wat over en weer gegrapt, herinneringen aan oude tv series opgehaald. Iemand laat een foto van haar kat zien, nog een glaasje drinken.

Gewoon gezellig.

En dan komt er iemand binnen. Is er iets met haar? Mankeert ze iets of is het een wijntje teveel met een kwade dronk?

Geen idee.

Maar OVER MET DE GEZELLIGHEID, JULLIE HEBBEN HET VEEL TE LEUK SAMEN! Er wordt een oude casetterecorder op tafel gesmeten. EN NU LUISTEREN! IK HEB EEN MIXED TAPE GEMAAKT 20 JAAR GELEDEN. EN DIE IS GOED! LUISTEREN NU!

Zoiets dus.Hier is de samenvatting. Ik vind hem erg treffend
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 februari 2017 @ 12:34:

[...]

Als smaken niet zouden verschillen, gingen we allemaal naar ikea die dan maar 1 hanglamp en 1 tafel zou verkopen.Dat is altijd de kritiek van mijn vriend op de ikea, dat ze teveel keuze hebben
Door jullie heb ik nu de theme van Sandokan in mijn hoofd. Ik dacht dat ik dat al decennia lang geblokkeerd had

quote:yasmijn schreef op 04 februari 2017 @ 12:44:

Door jullie heb ik nu de theme van Sandokan in mijn hoofd. Ik dacht dat ik dat al decennia lang geblokkeerd had

Dat had ik dus de hele nacht. Ik google nooit meer zoiets!
Life is short. Eat dessert first.
Gelukkig wordt er nog een beetje gezeken! Saaie boel lately.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2017 @ 12:57:

Gelukkig wordt er nog een beetje gezeken! Saaie boel lately.Ja. Als dit al commotie veroorzaakt tegenwoordig
"citroenetende zeikstraal" uit de mond van een van de grootste dramaqueens die we op het forum hebben rondlopen is echt hilarisch
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:AeonOfWinter schreef op 04 februari 2017 @ 15:27:

"citroenetende zeikstraal" uit de mond van een van de grootste dramaqueens die we op het forum hebben rondlopen is echt hilarisch Waar!?? Wie??
In "waar is het zaterdagmorgen topic?"
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven