Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 05 februari 2017 @ 11:00:

[...]

Nouschi is eigenlijk de nieuwe forumTrump. Laat ze een muur bouwen tussen België en Nederland?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2017 @ 11:13:

[...]

Laat ze een muur bouwen tussen België en Nederland?

Ik zou eerder opteren voor een muur tussen Vlaanderen en Wallonie.

*Make the Netherlands great again*
Tjee, Noustrump, gelukkig dat ik nu weet wie ik te vriend moet houden hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ThunderassMan schreef op 05 februari 2017 @ 11:17:

[...]

[...]

*Make the Netherlands great again*Dat kan Wallonie nooit betalen. Helaas.

[...]

Gaat vast goed komen wij zijn tenslotte nummer 2 van de wereld

https://www.youtube.com/watch?v=ELD2AwFN9Nc
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 05 februari 2017 @ 12:38:

[...]

Gaat vast goed komen wij zijn tenslotte nummer 2 van de wereld

https://www.youtube.com/watch?v=ELD2AwFN9Nc

Nee hoor.

https://www.youtube.com/watch?v=WfckTE_Fw_U
Elle!!!! Eeeeeeeeeeeehhhhh-llllllle!

Je bent bij de foute man.

Lees het topic 'kan het nog komen' even.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2017 @ 12:42:

[...]

Nee hoor.

https://www.youtube.com/watch?v=WfckTE_Fw_UWel hoor want Lubach was lekker eerder met het maken van die video dusssssssssss. Netherlands second
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 05 februari 2017 @ 13:10:

[...]

Wel hoor want Lubach was lekker eerder met het maken van die video dusssssssssss. Netherlands second Nou, heeft Trump al bevestigd? Ik dacht het niet hè!
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2017 @ 12:06:

[...]

Dat kan Wallonie nooit betalen. Helaas.Nou èn? Dat is hunnie probleem. Hadden ze daar maar Nederlands moeten spreken.
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2017 @ 13:12:

[...]

Nou, heeft Trump al bevestigd? Ik dacht het niet hè! Dat is een questy van twitter in de gaten houden.
DeKenau, als je hier leest: Eens over de Kanjertraining. Elke sova training wel trouwens.
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2017 @ 13:12:

[...]

Nou, heeft Trump al bevestigd? Ik dacht het niet hè! Dat komt vast nog wel
Kan iemand mij uitleggen waarom je een maand met je ex in 1 bed gaat slapen om dat kind vertrouwen te geven dat je er voor hem bent?

Ik begrijp hier zoveel niet aan.
Nee.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 05 februari 2017 @ 15:33:

Kan iemand mij uitleggen waarom je een maand met je ex in 1 bed gaat slapen om dat kind vertrouwen te geven dat je er voor hem bent?

Ik begrijp hier zoveel niet aan.Volgens mij is het Viva-forum mede 'schuldig' aan dit soort rare praktijken: scheiden is namelijk zo'n beetje het ergste wat je een kind kunt aandoen, dus moet je vooral alles doen om het voor je kind zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. En soms schieten mensen daarin door, omdat ze zo'n enorm schuldgevoel (aangepraat) krijgen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 februari 2017 @ 15:36:

[...]

Volgens mij is het Viva-forum mede 'schuldig' aan dit soort rare praktijken: scheiden is namelijk zo'n beetje het ergste wat je een kind kunt aandoen, dus moet je vooral alles doen om het voor je kind zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. En soms schieten mensen daarin door, omdat ze zo'n enorm schuldgevoel (aangepraat) krijgen.Er zijn weinig kinderen die het NIET erg vinden dat hun ouders gescheiden zijn hoor....

[...]

Volgens mij is het Viva-forum mede 'schuldig' aan dit soort rare praktijken: scheiden is namelijk zo'n beetje het ergste wat je een kind kunt aandoen, dus moet je vooral alles doen om het voor je kind zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. En soms schieten mensen daarin door, omdat ze zo'n enorm schuldgevoel (aangepraat) krijgen.

Yep gezamenlijke vakanties,de kerstdagen samen vieren etc niks is te gek.

Nou ja volgens Viva dan hè en dat advies komt meestal van mensen die zelf nog nooit een scheiding hebben meegemaakt en al 100 jaar zogenaamd gelukkig getrouwd zijn..

[...]

Volgens mij is het Viva-forum mede 'schuldig' aan dit soort rare praktijken: scheiden is namelijk zo'n beetje het ergste wat je een kind kunt aandoen, dus moet je vooral alles doen om het voor je kind zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. En soms schieten mensen daarin door, omdat ze zo'n enorm schuldgevoel (aangepraat) krijgen.

scheiden is naar voor kinderen

scheiden en dan onduidelijk zijn, dus gewoon nog gezinnetjes spelen is ook naar voor kinderen

staat verder los van het viva forum
quote:S-Meds schreef op 05 februari 2017 @ 15:48:

[...]

scheiden is naar voor kinderen

scheiden en dan onduidelijk zijn, dus gewoon nog gezinnetjes spelen is ook naar voor kinderen

staat verder los van het viva forum

Dit.

Het is weer zo'n rare 'we doen nog even alsof er niks aan de hand is' actie terwijl pappie al een nieuwe verkering had en hij na die maand alsnog vertrok.

Brrrr.....

Ik krijg de rillingen van die dingen.
quote:Haaz schreef op 05 februari 2017 @ 15:43:

[...]

Er zijn weinig kinderen die het NIET erg vinden dat hun ouders gescheiden zijn hoor....Kinderen zullen 2 ongelukkige ouders nog erder vinden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Haaz schreef op 05 februari 2017 @ 15:43:

[...]

Er zijn weinig kinderen die het NIET erg vinden dat hun ouders gescheiden zijn hoor....

ik vind het niet erg

maar ik ben inderdaad een van de weinigen
quote:YellowDiamond schreef op 05 februari 2017 @ 15:44:

[...]

Yep gezamenlijke vakanties,de kerstdagen samen vieren etc niks is te gek.

Nou ja volgens Viva dan hè en dat advies komt meestal van mensen die zelf nog nooit een scheiding hebben meegemaakt en al 100 jaar zogenaamd gelukkig getrouwd zijn..

Mijn gescheiden ouders vierden nog samen met ons feesten, sliepen ook nog regelmatig samen in één bed (in de tijd dat ze ver van elkaar vandaan woonden en ene ouder het weekend naar de kinderen toe kwam bij de andere ouder) en spraken idd af ergens in Frankrijk om elkaar af te wisselen bij vakanties, en dan waren er ook nog een paar dagen samen.

Ik krijg juist de kriebels van al die vivabetweters (in mijn ogen dan) die zo stellig moeten beweren hoe bizar en hoe fout dat is.

Wij hadden er geen last van, wel plezier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven