Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 05 februari 2017 @ 18:25:

[...]

Doorredenerend zou je je kunnen afvragen of lange mensen dan minder succesvol waren op school, want die lengte moet toch extra energie hebben geslurpt.

Interessante gedachte wel.

Dus niet: mijn kinderen zijn lang omdat ze niks uitvoeren op school, maar

Mijn kinderen voeren niks uit op school omdat ze lang moeten worden.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 februari 2017 @ 18:30:

[...]

Doorredenerend zou je je kunnen afvragen of lange mensen dan minder succesvol waren op school, want die lengte moet toch extra energie hebben geslurpt.

Mijn kinderen voeren niks uit op school omdat ze lang moeten worden.Of ze zitten op een te laag niveau en worden daarom lang of ze blijft klein want ze loopt altijd al op haar tenen
Maar dat vind ik wel anders dan een ex die totaal respectloos is naar mij. altijd, waar dan ook en wie er dan ook bij is.
quote:Solomio schreef op 05 februari 2017 @ 18:30:

[...]

Mijn kinderen voeren niks uit op school omdat ze lang moeten worden.

Hmmmm.

Valt mijne even door de mand.

Die is nog nooit betrapt op hard werken op school EN klein.
quote:Phaedra__ schreef op 05 februari 2017 @ 18:34:

Maar dat vind ik wel anders dan een ex die totaal respectloos is naar mij. altijd, waar dan ook en wie er dan ook bij is.

Bizar.

Ik vind dat eerlijk gezegd een vorm van kindermishandeling.
quote:Het-groepje schreef op 05 februari 2017 @ 18:35:

[...]

Hmmmm.

Die is nog nooit betrapt op hard werken op school EN klein.Ik heb altijd best hard gewerkt op school en ben 1,90 m.

[...]

Hmmmm.

Die is nog nooit betrapt op hard werken op school EN klein. Die steekt energie in nog moeten gaan groeien!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

[...]

Hmmmm.

Die is nog nooit betrapt op hard werken op school EN klein.Hmmm dat verklaart wel waarom ik de 1.70 nooit gehaald heb..
Solo verwoordt trouwens beter wat ik zeggen wil.

En dat ik geen last had is niet zo gek hoor Leo. Ik was pas twee toen mijn vader heel ver weg ging studeren, en pas drie toen hij definitief niet meer terug kwam.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Phaedra__ schreef op 05 februari 2017 @ 18:34:

Dat is nooit ok.

Die van mij komt af en toe een sneer uit om mij klein te laten lijken. Deed hij vroeger al. Maar dat valt vaak niet zo op.
quote:Solomio schreef op 05 februari 2017 @ 18:40:

[...]

Ik heb altijd best hard gewerkt op school en ben 1,90 m.Moet je kijken. Had je 2,10 m in je!

[...]

Hmmmm.

Die is nog nooit betrapt op hard werken op school EN klein.Misschien droomt hij/zij veel?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 05 februari 2017 @ 18:50:

[...]

Moet je kijken. Had je 2,10 m in je!

Gelukkig heb ik ook nog een groeiremmende hormoonbehandeling gehad.

quote:Phaedra__ schreef op 05 februari 2017 @ 17:59:

Mijn zoon vindt het jammer dat hij geen herinneringen heeft aan ons samen.

Waar hij vooral last van had en soms heeft is de houding van zijn vader naar mij toe.

Ouderavonden en voorstellingen doen we samen en dat kost heel veel moeite, omdat ik constant van alles over me heen moet laten komen om een conflict te vermeiden.

Geen verjaardagen of andere feesten samen. En ik slaap nog liever op de grond van de wc dan naast hem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom doe je die ouderavonden en voorstellingen dan nog samen? Je kunt zoon toch uitleggen dat het zo langzamerhand mooi geweest is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 18:54:

Waarom doe je die ouderavonden en voorstellingen dan nog samen? Je kunt zoon toch uitleggen dat het zo langzamerhand mooi geweest is.

Nou ja zo simpel ligt dat natuurlijk niet altijd.

Mijn ex krijgt ook gewoon een mail van school wanneer er weer een 10 minutengesprek etc is en terecht hoor dus het is niet altijd een kwestie van ex maar niet uitnodigen en dat hij dan dus ook niet komt.
quote:Solomio schreef op 05 februari 2017 @ 18:51:

[...]

Gelukkig heb ik ook nog een groeiremmende hormoonbehandeling gehad.

Werkte alleen niet voor je voeten

Waarom doe je die ouderavonden en voorstellingen dan nog samen? Je kunt zoon toch uitleggen dat het zo langzamerhand mooi geweest is.Als het echt de spuigaten uitloopt, kun je vaak wel apart. Voorstelling niet.

Waarom zau ik?

Even slikken en door met mijn leven.

Ik ga het mijn kind noet aandoen dat hij moet kiezen naar wie hij toegaat na afloop en ik wil ook geen ouderavonden missen.
He gezellig. Amand is er ook weer.

Is het blauwe bloempje nog gesignaleerd?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 05 februari 2017 @ 17:59:

Of ze hebben een groeiseizoen, net als bomen . Dat zou je terug moeten kunnen zien in hun jaarringen.Nou, snij er eentje eens open zou ik zeggen.
quote:YellowDiamond schreef op 05 februari 2017 @ 18:58:

[...]

Nou ja zo simpel ligt dat natuurlijk niet altijd.

Mijn ex krijgt ook gewoon een mail van school wanneer er weer een 10 minutengesprek etc is en terecht hoor dus het is niet altijd een kwestie van ex maar niet uitnodigen en dat hij dan dus ook niet komt.Nee maar je kunt om en om gaan.
quote:ThunderassMan schreef op 05 februari 2017 @ 19:44:

[...]

Nou, snij er eentje eens open zou ik zeggen. Dan mag hij niet meer mee op vakantie naar het buitenland...
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 19:47:

[...]

Nee maar je kunt om en om gaan.Maar waarom?
quote:Phaedra__ schreef op 05 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Waarom zau ik?

Even slikken en door met mijn leven.

Ik ga het mijn kind noet aandoen dat hij moet kiezen naar wie hij toegaat na afloop en ik wil ook geen ouderavonden missen.Ohw, dat klinkt heel anders dan; "dat kost heel veel moeite, omdat ik constant van alles over me heen moet laten komen om een conflict te vermeiden. ".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven