Mode & Beauty alle pijlers

Clinique

06-02-2017 19:37 25 berichten
Ik vraag me af hoe jullie ervaringen zijn met de gezichtsverzorgingsproducten van Clinique. Ik ben nog op zoek naar degelijke producten en dit merk spreekt me wel aan (geen parfum). En ja ik weet dat dit verschilt per persoon maar ben toch benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
De mascara is geweldig (ze hebben er eentje die je met warm water afwast, voor de rest gaat ie nergens naartoe). De lippenstift vind ik erg tegenvallen.

Je weet dat ze op dieren testen??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Ceylon schreef op 06 februari 2017 @ 19:40:

De mascara is geweldig (ze hebben er eentje die je met warm water afwast, voor de rest gaat ie nergens naartoe). De lippenstift vind ik erg tegenvallen.

Je weet dat ze op dieren testen??juist niet
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Heerlijk spul, gebruik het graag
Heel fijn. Ook met allergie.
Ik vind hun 3 stappen plan wel heel fijn. Helaas ook behoorlijk aan de prijs.
quote:ladygaga_xx schreef op 06 februari 2017 @ 19:43:

[...]

juist nietClinique verkoopt producten in China. En daar is het verplicht om op dieren te testen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Ceylon schreef op 06 februari 2017 @ 19:50:

[...]

Clinique verkoopt producten in China. En daar is het verplicht om op dieren te testen.het potje dat bij de douglas ligt niet, ik ben groot fan van dierproefvrij en doneer daar ook aan,maarja, elke paracetamol is ook op een dier getest en plofkip eet ik ook weleens bij de MC als kipnuggets bestel, dusja dan kun je wel alles boycotten
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik heb 1x de gezichtsverzorging van clinique gebruikt. Dag later was m'n hele gezicht rood. Heel vreemd want er staat bij allergie-getest. Maar voor mijn huid was het geen succes.
Ik ben allergisch voor verschillende stofjes en heb jaren geleden allemaal testjes gedaan bij een dermatoloog en die heeft mij toen aangeraden om alleen makeup van Clinique te gebruiken. Sindsdien zijn inderdaad alle klachten die ik had verdwenen en nooit teruggekomen. Dus ja, ik raad Clinique zeker aan
quote:ladygaga_xx schreef op 06 februari 2017 @ 19:52:

[...]

het potje dat bij de douglas ligt niet, ik ben groot fan van dierproefvrij en doneer daar ook aan,maarja, elke paracetamol is ook op een dier getest en plofkip eet ik ook weleens bij de MC als kipnuggets bestel, dusja dan kun je wel alles boycotten

zat mensen die daar weinig moeite mee hebben hoor

clinique test niet op dieren tenzij een land, zoals china, wettelijk heeft vastgelegd dat het moet

met andere woorden clinique test op dieren, al zouden ze het liever niet doen
Is heel persoonlijk dus je hebt er weinig aan om het aan andere te vragen. Ik heb schik met een aantal producten, maar ook tegenvallers gehad.

Dat het zonder parfum is is natuurlijk heel goed. Je kunt ook bij de parfumerie wat samples vragen om het eens te proberen.
Als je echt goed bezig wilt zijn adviseer ik je Paula's Choice of Jetske Ultee
Gebruik de dagcreme want heb zeer gevoelige huid En ben er erg tevreden over.
Lisa, dat is inderdaad ook een optie maar dan kan je enkel online advies krijgen en niet in een winkel. Dat is prima eens je weet wat je nodig hebt maar dat weet ik nog niet...

Ksenija, ja dat is ook zo. Maar toch fijn om verschillende ervaringen te lezen.

Bedankt voor de reacties. Ik ga beginnen met wat samples denk ik.
Een van de weinige merken waar mijn huid tegen kan.

Jetski Ultee vind ik nog net iets beter, maar wat prijzigerustiger.

Qlinique koop ik altijd als er speciale kortingsacties zijn bij douglas.
Oh en hier geen problemen met testen op dieren moet ik tot mijn schaamte bekennen...
quote:lisa198 schreef op 06 februari 2017 @ 20:18:

Als je echt goed bezig wilt zijn adviseer ik je Paula's Choice of Jetske UlteeAmen...
Ik raad clinique ook aan. Prijzig, maar een heel fijn merk die je gewoon bij een parfumerie kunt krijgen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik ben erg fan van hun gezichtsscrub en de mascara die je er met warm water afhaalt, bij regenbui en sporten en weet ik veel blijft ie perfect zitten
Ik heb een behoorlijk gevoelige huid (vet en droog doorelkaar met soms eczeem achtig plekjes ) en het 3 stappenplan droogde mijn huid teveel uit. De make-up en de superdefense crème (die nu niet meer te koop is volgens mij) vind ik wel fijn.
En crèmes uit potten is weggegooid geld
Je hebt nu bij Ici Paris XL van die setjes in een toilettas met wat miniaturen. Rond de 12 euro, meen ik. Max 15 en zo kun je wat uitproberen zonder grote verpakkingen te kopen. Er zijn verschillende soorten. Op hun website staat deze in de folder.
quote:lisa198 schreef op 06 februari 2017 @ 21:06:

En crèmes uit potten is weggegooid geldHelemaal niet. Dat hangt van de ingrediënten van het product af. Veel ingrediënten reageren niet op lucht. (hyralonzuur en uv filter bv) Antioxidanten wel, maar die worden door sommige merken ingekapseld en dan heb je dat probleem niet. (Clarins doet dat bv) Ligt er maar net aan waar je het voor gebruikt dus.
quote:Superhuisvrouw schreef op 06 februari 2017 @ 20:34:

Gebruik de dagcreme want heb zeer gevoelige huid En ben er erg tevreden over.Welke?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven