Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Marana_ schreef op 06 februari 2017 @ 15:29:

Die nieuwe Amerikaanse president heeft het ook al heel druk met topics openen hier...Drie wikipediapagina's gelezen en nu denkt 'ie dat 'ie al z'n meningen als feiten kan verkondigen.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Marana_ schreef op 06 februari 2017 @ 15:29:

Die nieuwe Amerikaanse president heeft het ook al heel druk met topics openen hier...Zo, die heeft een extra groot pakje norith nodig.
quote:Hayek schreef op 06 februari 2017 @ 15:37:

[...]

Drie wikipediapagina's gelezen en nu denkt 'ie dat 'ie al z'n meningen als feiten kan verkondigen.........Net als de echte. Ik lees hem/haar niet. Maar als je voor zo'n nick kiest dan kan ik wel voorspellen op welke manier hij/zij post.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Bruise schreef op 06 februari 2017 @ 14:53:

Vaak heeft het te maken met grote angst voor je partner. Wat als je wegloopt, ben je dan wel veiliger? Hij zal je altijd vinden.

Ze praten zo op je in dat je je eigen schuldig gaat voelen, dat jij denkt de foute te zijn. En diep van binnen weet je dat het niet zo is, maar dat stukje van jou is kapot gemaakt.

Meestal bouwt zich zoiets langzaam op, op een gegeven moment geef je de touwtjes uit handen en ben jij de marionette.

En dan heb je nog dat gedeelte dat het ooit wel leuk was, dus het moet toch ook gewoon wel goed kunnen gaan.

Foute gedachten die er bij je ingeprent worden. Door hem (of haar) en ook door jezelf. Maar je bent dan allang jezelf niet meer.

Bij mij begon het met angst een bepaald persoon te zijn.

Hebberig.

Diva.

Arrogant.

Dominant.

Nu ik bij mezelf heb geaccepteerd dat ik, net als iedereen, die eigenschappen in enigerlei mate mag bezitten laat ik me veel minder wijsmaken.

Ik dacht: Die man is vaak bij me, ik vind hem leuk dus hij zal wel gelijk hebben..dus als ik van zoiets was beschuldigd (kinderachtig dat je jet eth vindt dat ik je verjaardag ben vergeten. Wat wil je, 50 euro en hou je dan op met dit gedoe?) zat ik al snel weer in mijn hok.

Te bewijzen dat ik wel een leuke relaxte geen ruzie zoekerige vriendin was.
http://forum.viva.nl/forum/zwanger/zwan ... ges/366539

quote:YellowDiamond schreef op 06 februari 2017 @ 20:16:

Wat een pareltje.
quote:Renaissance schreef op 06 februari 2017 @ 13:31:

Hoe lang ik hier ook schrijf, hoe vaak ik er ook topics over lees, ik geloof dat ik nooit zal begrijpen. Al die vrouwen die zichzelf als minderwaardig laten behandelen, zelfs in lange relaties. Triest.Als je niet beter weet, als je het verdient en niet beter verwacht maakt het allemaal niet zoveel meer uit.
quote:YellowDiamond schreef op 06 februari 2017 @ 20:16:

Het is triest dat mensen dit doen .. maar soms is het ook gewoon prettig om bij voorbaat te weten dat wat je ook post in zo'n topic, het toch land bij iemand met een fluitketel op het hoofd die de meeste vragen beantwoord met 'tsjoeke tsjoeke .. fuuuuut fuuuuut! '
Waarom altijd die topics over de naam van je baby ok voor inspiratie, maar de 'wat vinden jullie van' gaat altijd mis. Laat staan de uitspraak vragen...
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 februari 2017 @ 21:01:

Waarom altijd die topics over de naam van je baby ok voor inspiratie, maar de 'wat vinden jullie van' gaat altijd mis. Laat staan de uitspraak vragen...Spreek je dat uit met een lange oe?

Waarom altijd die topics over de naam van je baby ok voor inspiratie, maar de 'wat vinden jullie van' gaat altijd mis. Laat staan de uitspraak vragen...

Hoe spreken jullie Przeywylishkiah uit? Ik als Beppie, maar ik hoor ook vaak dat mensen "jongehwateenachterlijkenaam" zeggen. Ik vind het wel een heel leuke naam!

Ik snap het niet. Of je zegt: ik noem mijn kind Heloise, dat spreek je uit als Ee-lo-is' en ik vind dat mooi, ja óf je kiest een naam die wat makkelijker is. Petra, bijvoorbeeld.
quote:vrouwjagersma schreef op 06 februari 2017 @ 21:04:

[...]

Hoe spreken jullie Przeywylishkiah uit? Ik als Beppie, maar ik hoor ook vaak dat mensen "jongehwateenachterlijkenaam" zeggen. Ik vind het wel een heel leuke naam!

Ik snap het niet. Of je zegt: ik noem mijn kind Heloise, dat spreek je uit als Ee-lo-is' en ik vind dat mooi, ja óf je kiest een naam die wat makkelijker is. Petra, bijvoorbeeld.Spreek je dat uit als Pètråh, of Pëtrâ?
anoniem_271947 wijzigde dit bericht op 06-02-2017 21:08
Reden: Fuck, viva discrimineert
% gewijzigd
quote:vrouwjagersma schreef op 06 februari 2017 @ 21:04:

[...]

Ik snap het niet. Of je zegt: ik noem mijn kind Heloise, dat spreek je uit als Ee-lo-is' en ik vind dat mooi, ja óf je kiest een naam die wat makkelijker is. Petra, bijvoorbeeld.Ik zeg gewoon jongehwateenachterlijkenaam.
Dat zwangerschap fakentopic
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 06 februari 2017 @ 21:19:

Dat zwangerschap fakentopic Het jaar is nog jong, maar voorlopig is het het beste topic van 2017.
Ik heb het topic overigens gestaft, ik betwijfel of degene op de profielfoto van de TO, weet dat dit gaande is.....
quote:Hayek schreef op 06 februari 2017 @ 21:42:

Ik heb het topic overigens gestaft, ik betwijfel of degene op de profielfoto van de TO, weet dat dit gaande is.....

Topic is nu weg.

De vrouw op de profielfoto is volgens Google '[...]' dus to is het iig zelf niet.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2017 23:59
Reden: NAW gegevens verwijderd
% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Toch grappig hoe dat werkt, ik heb een paar dagen geleden een beleidsvraag gesteld in het CM en die is gewoon beantwoord en blijven staan...........
quote:Hayek schreef op 06 februari 2017 @ 21:58:

Toch grappig hoe dat werkt, ik heb een paar dagen geleden een beleidsvraag gesteld in het CM en die is gewoon beantwoord en blijven staan...........Ik zal er zo wel een ban voor krijgen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 06 februari 2017 @ 21:57:

[...]

Topic is nu weg.

De vrouw op de profielfoto is volgens Google '[...]' dus to is het iig zelf niet.Oh verhip, het was inderdaad Vogelaar. Had d'r nooit meer herkend!
quote:Hayek schreef op 06 februari 2017 @ 21:42:

Ik heb het topic overigens gestaft, ik betwijfel of degene op de profielfoto van de TO, weet dat dit gaande is.....Na al die goeie tips??!!!
quote:Hayek schreef op 06 februari 2017 @ 21:02:

[...]

Spreek je dat uit met een lange oe? Ik zeg: Foef. Net zo"n leuke naam als Yoni.
quote:Maccaron schreef op 06 februari 2017 @ 22:00:

[...]

Na al die goeie tips??!!!I know, het was echt een erg productief topic......

Waarom altijd die topics over de naam van je baby ok voor inspiratie, maar de 'wat vinden jullie van' gaat altijd mis. Laat staan de uitspraak vragen...Ach, het hield me ff bezig tijdens het wachten op reacties in de echt interessante topics.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 februari 2017 @ 22:01:

[...]

Ik zeg: Foef. Net zo"n leuke naam als Yoni.Mijn overbuurvrouw vond Poenani een heel rare suggestie, als naam voor haar aanstaande kind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven