Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 6 februari 2017 om 23:00
maandag 6 februari 2017 om 23:02
quote:Phaedra__ schreef op 06 februari 2017 @ 22:59:
En weg is het topic ivm onrust stoken.
Wat een debiele reden. In verband met bevraging beleid wat we niet kunnen onderbouwen bedoelen ze.Ik heb het oorspronkelijk topic niet gelezen. Paar posts van dat nieuwe, dat leek me niet verkeerd.
En weg is het topic ivm onrust stoken.
Wat een debiele reden. In verband met bevraging beleid wat we niet kunnen onderbouwen bedoelen ze.Ik heb het oorspronkelijk topic niet gelezen. Paar posts van dat nieuwe, dat leek me niet verkeerd.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 6 februari 2017 om 23:07
maandag 6 februari 2017 om 23:10
maandag 6 februari 2017 om 23:10
quote:Kootsies schreef op 06 februari 2017 @ 23:07:
[...]
Ik ben zo boos! En de TO ook een ban.
Ik heb er echt uitgebreid met de CM over gemaild ooit. Ze weigeren ook maar iets wat lijkt op "ik denk dat ik dood wil" toe te staan. Tenzij het om euthanasie ivm lichamelijke oorzaak gaat. Dan mag het wel.
[...]
Ik ben zo boos! En de TO ook een ban.
Ik heb er echt uitgebreid met de CM over gemaild ooit. Ze weigeren ook maar iets wat lijkt op "ik denk dat ik dood wil" toe te staan. Tenzij het om euthanasie ivm lichamelijke oorzaak gaat. Dan mag het wel.
maandag 6 februari 2017 om 23:11
quote:Phaedra__ schreef op 06 februari 2017 @ 23:10:
[...]
Ik heb er echt uitgebreid met de CM over gemaild ooit. Ze weigeren ook maar iets wat lijkt op "ik denk dat ik dood wil" toe te staan. Tenzij het om euthanasie ivm lichamelijke oorzaak gaat. Dan mag het wel.Ach het is toch om woest van te worden echt!
[...]
Ik heb er echt uitgebreid met de CM over gemaild ooit. Ze weigeren ook maar iets wat lijkt op "ik denk dat ik dood wil" toe te staan. Tenzij het om euthanasie ivm lichamelijke oorzaak gaat. Dan mag het wel.Ach het is toch om woest van te worden echt!
maandag 6 februari 2017 om 23:18
maandag 6 februari 2017 om 23:20
quote:Rhae schreef op 06 februari 2017 @ 15:32:
Ik las het bantopic even, toch mooi dat 8/10 bans voor Matth zijn, gezien de nicks en de toevoeging 'permabanneling'. Die man moet een dagtaak hebben aan het maken van mailadressen en nicks.Niet mooi, maar triest, én niet-meer-van-deze-tijd.
Ik las het bantopic even, toch mooi dat 8/10 bans voor Matth zijn, gezien de nicks en de toevoeging 'permabanneling'. Die man moet een dagtaak hebben aan het maken van mailadressen en nicks.Niet mooi, maar triest, én niet-meer-van-deze-tijd.
LOEP ME MAAR aub.
quote:feow schreef op 06 februari 2017 @ 23:18:
Phea heeft een ban voor het niet opvolgen moderator.
Ik denk dat ze onschuldig is, omdat ze niet wist dat die vacature er was.
Maar for fuck's sake... Het is wel pijnlijk duidelijk geworden dat hier bij de viva mods nog veel te leren valt...
Phea heeft een ban voor het niet opvolgen moderator.
Ik denk dat ze onschuldig is, omdat ze niet wist dat die vacature er was.
Maar for fuck's sake... Het is wel pijnlijk duidelijk geworden dat hier bij de viva mods nog veel te leren valt...
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Phaedra__ schreef op 06 februari 2017 @ 23:10:
[...]
Ik moet toegeven dat ik dat ook een moeilijk onderwerp vind.
Ik vind dat mensen moeten kunnen praten over hun depressie, en dus ook over het verlangen van niet meer te leven zodat de pijn stopt.
Zelfmoordaankondigingen vind ik niet kunnen.
Maar praten over zelfmoord, zonder te dreigen dat je het doet, dus wel.
[...]
Ik moet toegeven dat ik dat ook een moeilijk onderwerp vind.
Ik vind dat mensen moeten kunnen praten over hun depressie, en dus ook over het verlangen van niet meer te leven zodat de pijn stopt.
Zelfmoordaankondigingen vind ik niet kunnen.
Maar praten over zelfmoord, zonder te dreigen dat je het doet, dus wel.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 6 februari 2017 om 23:23
maandag 6 februari 2017 om 23:24