Waarom al die schaamlippen?

07-02-2017 10:25 57 berichten
Al maanden kijk ik tegen dit soort plaatjes aan als ik het forum open.

Waarom???

Er was toch ooit een hele discussie over dit soort plaatjes en dat het niet gewenst was? Toen zou Viva meer gepaste plaatjes bij hun blogs zetten, maar nu lijkt het alleen maar erger geworden.

Soms komt er een verdwaalde piemel voorbij. Voor de afwisseling. Maar is er iemand die hierop zit te wachten?

Het heet 'Het Kruisverhoor'. Ik lees, "Elke week deelt een lezer de avonturen van zijn of haar geslachtsdeel in woord én beeld." Is er iemand die dáárop zit te wachten? De eerste vraag is "Wat is de huidige gemoedstoestand van je vagina?" ....

Wie leest dit? Uiteraard met polletje!

Lees jij het 'kruisverhoor'?

Totaal aantal stemmen: 138

Ja, zeker! (7%)
Nee, nooit! (83%)
Soms (11%)
Alle reacties Link kopieren
Soms. Gewoon om me te bescheuren én ergeren over het niveau en dat Viva dat ook nog eens zeer vasthoudend promoot.
En dan zet jij die plaatjes nog maar een keer in je tekst? Logica.
quote:SpringDing schreef op 07 februari 2017 @ 10:27:

En dan zet jij die plaatjes nog maar een keer in je tekst? Logica.Nou inderdaad, ik hoef ze niet te zien!
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:Phaedra__ schreef op 07 februari 2017 @ 10:27:

Soms. Gewoon om me te bescheuren én ergeren over het niveau en dat Viva dat ook nog eens zeer vasthoudend promoot.Zolang jij blijft klikken, kan je ze moeilijk verwijten dat ze het laten staan.
Niet meer op klikken en ghostery toevoegen aan je browser dan kun je weer kut vrij forummen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ja, hier is al zoveel over gezegd.

Zeer vervelend inderdaad.
Ze schijnen heel erg veel geld te verdienen aan de rubriek Kruisverhoor. Vraag me niet hoe, maar dat was de reden geloof ik dat het bleef bestaan. Aan de adverteerders (ANWB zie ik bijvoorbeeld wel ooit voorbij komen) kan ik het me nog wel voorstellen maar met de verhaaltjes/interviews schijnt ook geld verdiend te worden.
Helemaal met je eens.
Heel vervelend idd.

En dan zet jij die plaatjes nog maar een keer in je tekst? Logica.

Op het forum verschijnen ze op elke pagina. Hier plak ik ze in de OP.

Ik ben gewoon benieuwd of mensen het lezen.

Persoonlijk zit ik niet te wachten op dat soort plaatjes continu en ongevraagd op mijn beeldscherm. Het verbaasde me ook dat dit soort plaatjes er weer waren, want er is een hele discussie over geweest.

Maar misschien is er dus heel veel interesse in en past het heel erg bij de Viva doelgroep en weet ik dat niet.
Ik vind het ook mega irritant. Al meerdere keren aangegeven, maar er wordt toch niks mee gedaan. Volgens de mods kun je alleen maar 4 vagina's in beeld krijgen als je een adblocker hebt, maar dat is dus niet waar. Ze doen niks met het commentaar van gebruikers. Of ze verwijzen weer naar plista. Maar ik zie op veel sites plista-reclames, maar nooit zoveel seksgerelateerde plaatjes als hier. Blijkbaar klikken toch veel mensen op die plaatjes. Als ik een keer een blog over een ander onderwerp in beeld krijg dan klik ik erop in de hoop dat Viva dan onthoudt dat ik liever andere blogs lees, maar tot nu toe merk ik geen verschil.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik vind het eerlijk gezegd bijzonder dat zoveel mensen er last van hebben. Ik zag er de eerste keer amper schaamlippen in. Wat lijntjes, that's it.

Nu is dit inmiddels het 3e topic dat ik zie van iemand die zich ergert. Mij vallen ze amper op.
Later is nu
Deze discussie komt elke anderhalve dag naar boven op het modstopic , en het antwoord is al maanden elke keer hetzelfde:

Past bij de doelgroep, er wordt veel op geklikt, dus er wordt niets aan gedaan.
quote:tinypotato schreef op 07 februari 2017 @ 10:42:

[...]

Persoonlijk zit ik niet te wachten op dat soort plaatjes continu en ongevraagd op mijn beeldscherm. Het verbaasde me ook dat dit soort plaatjes er weer waren, want er is een hele discussie over geweest.

Maar misschien is er dus heel veel interesse in en past het heel erg bij de Viva doelgroep en weet ik dat niet.

Nu zorg jij ervoor dat ze ongevraagd op iemands scherm komen, zo erg vind je het dus kennelijk niet.

Die vraag kan je ook prima zonder plaatjes stellen.
quote:Dreamer schreef op 07 februari 2017 @ 10:46:

Ik vind het eerlijk gezegd bijzonder dat zoveel mensen er last van hebben. Ik zag er de eerste keer amper schaamlippen in. Wat lijntjes, that's it.

Nu is dit inmiddels het 3e topic dat ik zie van iemand die zich ergert. Mij vallen ze amper op.Dit. Ik zag eerst ook helemaal niet in die tekeningetjes dat het schaamlippen waren, pas nadat iemand erover schreef. Als het foto's waren geweest had ik me er wel aan geërgerd maar nu niet. Ze vallen me nauwelijks op.

En dan zet jij die plaatjes nog maar een keer in je tekst? Logica.+100
quote:tinypotato schreef op 07 februari 2017 @ 10:42:

[...]

Maar misschien is er dus heel veel interesse in en past het heel erg bij de Viva doelgroep en weet ik dat niet.Ik zie ze nooit hoor! , ik forum altijd mobiel en deze plaatjes staan dan onderaan. Ik scrol gewoon nooit helemaal naar beneden.
quote:SpringDing schreef op 07 februari 2017 @ 10:48:

[...]

Nu zorg jij ervoor dat ze ongevraagd op iemands scherm komen, zo erg vind je het dus kennelijk niet.

Die vraag kan je ook prima zonder plaatjes stellen.

Je klikt toch zelf het topic aan waarin 'schaamplippen' in de topictitel staat?

Zei ik dat ik het 'zo erg' vond? Ik zeg dat ik er niet op zit te wachten en dat het me opviel, vanwege die discussie van een tijd geleden om (dacht ik?) niet dit soort plaatjes bij de blogs te zetten die dus op elke pagina komen. Ik vraag me dus af of het dus overwegend juist wél gewaardeerd wordt en of het mensen het dus lezen en wél op zitten te wachten.
quote:Dreamer schreef op 07 februari 2017 @ 10:46:

Nu is dit inmiddels het 3e topic dat ik zie van iemand die zich ergert. Mij vallen ze amper op.Sorry, andere topics nooit gezien.
quote:gioia82 schreef op 07 februari 2017 @ 10:46:

Volgens de mods kun je alleen maar 4 vagina's in beeld krijgen als je een adblocker hebt, maar dat is dus niet waar. Misschien vandaar dat ik ze in overvloed heb Ik heb inderdaad een adblocker.
quote:tinypotato schreef op 07 februari 2017 @ 11:05:

[...]

Je klikt toch zelf het topic aan waarin 'schaamplippen' in de topictitel staat?

Zei ik dat ik het 'zo erg' vond? Ik zeg dat ik er niet op zit te wachten en dat het me opviel, vanwege die discussie van een tijd geleden om (dacht ik?) niet dit soort plaatjes bij de blogs te zetten die dus op elke pagina komen. Ik vraag me dus af of het dus overwegend juist wél gewaardeerd wordt en of het mensen het dus lezen en wél op zitten te wachten.

Je bent totaal ongeloofwaardig als je zeg dat je er niet op zit te wachten en ze vervolgens in je OP plakt.

(Ik heb nooit gezegd er problemen mee te hebben, bij mij staan ze (mobiel) ook onderaan en zover scroll ik bijna nooit.)

Het antwoord op je laatste vraag is trouwens heel simpel: zolang Viva ze laat staan, wordt er schijnbaar op geklikt en is er schijnbaar publiek voor.
Ik stoor me er niet aan. Ik vind sommige zelfs mooi getekend, maar bij 1 vraag ik me altijd af of zij een dubbele vagina heeft
quote:tinypotato schreef op 07 februari 2017 @ 11:06:

[...]

Sorry, andere topics nooit gezien.

Oh, ik erger me niet aan de topics hoor, ik verbaas me er alleen over

Ik forum op de computer maar scroll kennelijk ook nooit vergenoeg naar beneden om ze irritant opvallend in beeld te krijgen. Verder zie ik er af en toe een bloemknop in (dwarsdoorsnede) bij nr. 2 en 3 bijvoorbeeld. Nr. 4 kan vanalles zijn, knap dat je daar een vagina inziet, wat mij betreft.
Later is nu
quote:SpringDing schreef op 07 februari 2017 @ 11:08:

[...]

Je bent totaal ongeloofwaardig als je zeg dat je er niet op zit te wachten en ze vervolgens in je OP plakt.

(Ik heb nooit gezegd er problemen mee te hebben, bij mij staan ze (mobiel) ook onderaan en zover scroll ik bijna nooit.)

Het antwoord op je laatste vraag is trouwens heel simpel: zolang Viva ze laat staan, wordt er schijnbaar op geklikt en is er schijnbaar publiek voor.Het maakt me werkelijk geen bal uit of jij mij nou ongeloofwaardig vindt op dit onderwerp of niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven