Vakantiebestemming eind mei
dinsdag 7 februari 2017 om 12:30
Hoi!
Ik zoek een vakantiebestemming voor eind mei, met mooi weer.
Reisduur minder dan 7 dagen, dus niet te ver weg.
Budget: liefst prijs pp (alleen app/vlucht) 500 euro pp.
We zoeken een warm, zonnig land, waar het gezellig is en waar we kunnen relaxen, maar ook nog ergens een beetje op excursie e.d. kunnen. (wat leuks zien/doen).
Ik zoek een vakantiebestemming voor eind mei, met mooi weer.
Reisduur minder dan 7 dagen, dus niet te ver weg.
Budget: liefst prijs pp (alleen app/vlucht) 500 euro pp.
We zoeken een warm, zonnig land, waar het gezellig is en waar we kunnen relaxen, maar ook nog ergens een beetje op excursie e.d. kunnen. (wat leuks zien/doen).
dinsdag 7 februari 2017 om 13:25
In Andalusië kan het al flink heet zijn dan. maar je kunt ook pech hebben. Er valt genoeg te relaxen (bijvoorbeeld op strand van Málaga) en ENORM VEEL te zien, meer dan je zou kunnen zien ook als je er 10 jaar woont.
Ik ben nog nooit op de Canarische eilanden geweest maar ik denk dat dat safer is. Een stukje van Tenerife schijnt eeuwig lenteweer te hebben (graadje of 23-25).
Ik ben nog nooit op de Canarische eilanden geweest maar ik denk dat dat safer is. Een stukje van Tenerife schijnt eeuwig lenteweer te hebben (graadje of 23-25).
You can never have too many hats, gloves and shoes
dinsdag 7 februari 2017 om 14:06
dinsdag 7 februari 2017 om 15:02
quote:Whatifyoufly schreef op 07 februari 2017 @ 14:28:
Roemenie. En dan Transsylvanië. Mooi weer, lekker eten, goedkoop, veelal onondekt, aardige mensen.Klinkt interessant! Kun je misschien iets meer vertellen: waar logeren, wat voor attracties? Wat voor eten? En is er lekker bier of goede wijn? Dank!
Roemenie. En dan Transsylvanië. Mooi weer, lekker eten, goedkoop, veelal onondekt, aardige mensen.Klinkt interessant! Kun je misschien iets meer vertellen: waar logeren, wat voor attracties? Wat voor eten? En is er lekker bier of goede wijn? Dank!
dinsdag 7 februari 2017 om 15:04
Wij zijn eind mei naar Corfu geweest. Heerlijk korte broeken/rokjes weer. Niet te heet. Voordeel van mei is dat Corfu dan heel groen is. Voor 7/8 dagen kun je daar heel leuk een auto huren en het eiland verkennen en 's middags bij het zwembad relaxen.
Wij zaten in http://zon.sunweb.nl/grie ... ino_bay.htm?view=overview
Op loopafstand diverse barretjes en restaurants. En een supermarkt.
Wij zaten in http://zon.sunweb.nl/grie ... ino_bay.htm?view=overview
Op loopafstand diverse barretjes en restaurants. En een supermarkt.
dinsdag 7 februari 2017 om 16:11
quote:Erizon schreef op 07 februari 2017 @ 15:02:
[...]
Klinkt interessant! Kun je misschien iets meer vertellen: waar logeren, wat voor attracties? Wat voor eten? En is er lekker bier of goede wijn? Dank!
Ik ben vorig jaar mei geweest. In airbnb's geslapen. Prachtige kamers en appartementen voor 30 euro per nacht (omgereken)
Roemenie is echt een wijnland. Maar het bier is ook erg lekker. Qua eten, veel vlees. Niet gemaakt voor de vegatarier dus.
Leuke dingen om te doen zijn de hoofdstad Boekarest. De Transsylvanische bergen om te wandelen en om beren te zien, als je geluk hebt.
Ook het Dracula kasteel is prachtig. De mooiste weg ter wereld (so they say) loopt ook door
Transsylvanië. Erg indrukwekkend om deze zelf te rijden.
[...]
Klinkt interessant! Kun je misschien iets meer vertellen: waar logeren, wat voor attracties? Wat voor eten? En is er lekker bier of goede wijn? Dank!
Ik ben vorig jaar mei geweest. In airbnb's geslapen. Prachtige kamers en appartementen voor 30 euro per nacht (omgereken)
Roemenie is echt een wijnland. Maar het bier is ook erg lekker. Qua eten, veel vlees. Niet gemaakt voor de vegatarier dus.
Leuke dingen om te doen zijn de hoofdstad Boekarest. De Transsylvanische bergen om te wandelen en om beren te zien, als je geluk hebt.
Ook het Dracula kasteel is prachtig. De mooiste weg ter wereld (so they say) loopt ook door
Transsylvanië. Erg indrukwekkend om deze zelf te rijden.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
donderdag 9 februari 2017 om 08:40
quote:Tickel schreef op 07 februari 2017 @ 14:06:
http://www.waarschijntdezonwel.nl/zonvakantie-meiErg handige website!
http://www.waarschijntdezonwel.nl/zonvakantie-meiErg handige website!