Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 18 januari 2009 @ 20:58:

ja momo, spot er maar mee......met mezelf mag toch wel? sorry, bedoelde het niet lullig voor jullie hoor. was echt als zelfspot bedoeld.
enne, je p-day moet je wel berekenen hoor!! Anders kunnen we niet zo goed met je meeleven!
quote:yaya1 schreef op 18 januari 2009 @ 20:54:

Verder hebben we 3 jongensnamen en 1 meisjesnaam.

En jullie hebben jullie al gekeken of verzonnen?

Nee, ik ben dan wel heel erg bezig met zwanger worden maar verder niets! Ik denk dan zelf da's de goden verzoeken ofzoiets....

Maar ik weet zeker dat op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben ik helemaal los ga hahaha!! Geen winkel is meer veilig, en alle nuttige internetsites worden bezocht!
quote:germanwings schreef op 18 januari 2009 @ 21:00:

opa en oma hebben dan wel mooi een probleem, met een kleinkind dat 150km zuidoostelijk van ze woont en een die 150km noordwestelijk van ze woont. En dan opdezelfde dag....probleem, probleem. uitdaging!
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 20:57:

rainbow. tegen ronde 5 wordt het echt wel minder hoor. (althans bij mij). heb nu nog niet eens mijn nieuwe p-day berekend. laat staan nieuwe uitgerekende datum! Dan ga je dat nu als de sodemieter doen!!!!
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 21:00:

[...]

met mezelf mag toch wel? sorry, bedoelde het niet lullig voor jullie hoor. was echt als zelfspot bedoeld.Had ik wel begrepen hoor! En mit dit soort trekjes van mij mag best gespot worden hoor!
GW (en dus ook Marriss): euhm, dat zal dan *rekent dit keer maar 31 dagen voor een cyclus* 19 februari zijn

rainbow, ik denk er hetzelfde over! hier nog geen namen lijsten, uitgezochte geboortekaartjes of kinderkamers. al vind ik het zo nu en dan wel leuk om even naar te surfen.
Marriss, óf 28 oktober
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 21:05:

GW (en dus ook Marriss): euhm, dat zal dan *rekent dit keer maar 31 dagen voor een cyclus* 19 februari zijn

.Goed zo, ben trots op je! (Dat je het weer even berekend hebt voor ons bedoel ik dus...)
quote:Rainbow30 schreef op 18 januari 2009 @ 21:01:

[...]

Nee, ik ben dan wel heel erg bezig met zwanger worden maar verder niets! Ik denk dan zelf da's de goden verzoeken ofzoiets....

Maar ik weet zeker dat op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben ik helemaal los ga hahaha!! Geen winkel is meer veilig, en alle nuttige internetsites worden bezocht!Ik heb voor de zekerheid alvast maar even gekeken hoe ik mijn kind leer met een rietje te drinken en vanaf wanneer ik beginnen moet zijn tanden te poetsen
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 21:07:

Marriss, óf 28 oktober

En, ikke 6 oktober!

quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 21:07:

Marriss, óf 28 oktober hier ook trots op je, dit is natuurlijk informatie die eigenlijk ook echt in het schema MOET!
En Germanwings, wanneer is dat dan?

En kun je dan ook even checken wanneer hij/zij voor het eerst zelfstandig kan plassen? Scheelt namelijk een hoop pampers!
quote:Rainbow30 schreef op 18 januari 2009 @ 21:11:

En Germanwings, wanneer is dat dan?

En kun je dan ook even checken wanneer hij/zij voor het eerst zelfstandig kan plassen? Scheelt namelijk een hoop pampers!

precies, dat is de info waar we hier op zitten te wachten!

(overigens begreep ik dat pampers verreweg het goedkoopste zijn wanneer ze in de aanbieding zijn bij de makro, 3 voor 2 actie meestal)
quote:germanwings schreef op 18 januari 2009 @ 21:07:

[...]

Ik heb voor de zekerheid alvast maar even gekeken hoe ik mijn kind leer met een rietje te drinken en vanaf wanneer ik beginnen moet zijn tanden te poetsen

ahah dat is wel heel flauw, (maar wel grappig) Het is ook niet dat we nou alles al hebben de kamer af is etc. Maar ook ik vind het al leuk om op die sites te kijken.

En wat die namen betreft de meisjes naam hadden we al lang 1 keer gehoord/gezien en bij allebei kwam die met het fantaseren weer omhoog.

verder ga ik eens kijken naar welke middelbare school ik ze alvast kan inschrijven. Je weet maar nooit
yaya, twee weken geleden stond in elsevier het grote middelbare school onderzoek. wellicht heb je er wat aan bij het maken van je keuze
Shit Momo, ik heb geen Makro pas. Als jij nou in oktober toch gaat, wil je dan ook 3 pakken voor mij meenemen?

Yaya, inschrijven is ook een goeie ja! Je kunt wel zien dat jij er het meest mee bezig bent van ons allemaal hahaha
momo, die elsevier heb ik natuurlijk bewaard!

rainbow, voor dat zelfstandig plassen open ik tzt natuurlijk een topic hier.
kein probleim rainbow. ik koop gewoon de hele boel op, voor alle oktober 2009 piezzerts.
ja ik ben ook nog maar net bezig! Dat veranderd misschien nog wel met de tijd
nou ja, ik moet ons kind mss wel alvast gaan inschrijven, anders komt het hier op een school met allemaal turkse kinderen, kan het straks alleen turks en nederlands maar geen duits!
doet me denken aan dat topic wat hier laatst wat, wachtlijst BSO, pas in 2015 plaats. daar moet je toch niet aan denken! serieus wel iets waar ik me druk om kan maken hoor, al heb ik nu nog geen idee hoe ik de opvang wil doen.
Oh, ik denk daar nog helemaal niet aan. Maar misschien moet ik dat ook maar vast een beetje gaan doen.

Alhoewel, als het zo ver is hebben we nog 9 maanden de tijde om daar over na te denken. lang zat lijkt me. En als ze in 2015 al geen plek hebben dan hebben ze dat in oktober 2009 ook niet. Dus tja, dan kunnen we ons wel druk maken maar dat helpt toch niets!

Zo, en nu vind ik het wel weer welletjes voor vanavond!

Veel plezier allemaal nog en maak het niet te laat he? Morgen is er weer een dag.

En anders krijgen we van onze digivriendinnetjes op onze kop omdat ze te veel moeten bijlezen.....

Fijne avond nog. Liefs Rainbow.
ja, soms zijn die andere topics best handig. je weet nu idd dat je je bij een positieve test meteen overal moet inschrijven (en ja, dan heb je pech als je na een jaar na een andere woonplaast verhuist, dan heb je dus idd pas in 2000 nog wat een plekje).
rainbow, je hebt in oktober 2009 nog geen plek nodig, je hebt eerst nog zwangerschapverlof, dus begin maar te zoeken voor januari 2010!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven