nieuwe datingsites

18-01-2009 23:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
1 keer in de zoveel tijd kijk ik weer op datingsites of word ik lid. Het valt mij een beetje tegen; vaak duur en dezelfde (foute) mannen. De laatste jaren lijken er na RP, Lexa, Paiq, Parship, Knuz geen nieuwe sites met een uitgebreide keuze bijgekomen te zijn. Jammer!

M.a.w. weet iemand een leuke goedkope datingsite. Ik zie het liefst meteen een profiel met foto dus geen vaag en ingewikkeld gedoe.
hey

Ja ik heb niet zoveel met datingsite maar kijk eens op http://www.dating2000.nl/

ik vind het jammer waar is het spontane contact gebleven, bij de bezine pomp, de supermarkt enz...lijkt wel alsof je niemand tegenwoordig meer kan ontmoeten dat alleen nog maar kan date via de datingsite
lieve-mirjam, volgens mij is het daten via een datingsite alleen maar een aanvulling. Natuurlijk kun je nog mannen in het wild ontmoeten, dat kan overal.
ja dat zou best goed kunnen..

Maar is wel beetje keuring heb ik altijd gevoel eerst foto kijken dan lezen staat je iets wel aan

en dan is nog maar weer de vraag is iemand zoals hij echt is?

Ligt er zo boven op dat je echt opzoek bent in het echt misschien natuurlijk ook maar begint een gesprek toch vaak wel anders...

Ja misschien wil ik nog wel wat te veel in het romantisch blijven hangen
quote:pink11 schreef op 18 januari 2009 @ 23:17:

lieve-mirjam, volgens mij is het daten via een datingsite alleen maar een aanvulling. Natuurlijk kun je nog mannen in het wild ontmoeten, dat kan overal.

Overal? Ik kom niet zo vaak meer in het uitgaansleven en daarbuiten is het een dode boel. Nu woon ik ook niet in de Randstad misschien dat dat scheelt. Mijn ervaring is dat veel leuke mannen bezet zijn of dat ze niet durven flirten omdat de omgeving te formeel is zoals op het werk etc.

Ik ben het met Mirjam eens dat een foto nog niet veel zegt, maar ik zou ook niet weten hoe ik anders aan een date kom. Ik zeg niet dat de reguliere datingsites niet hebben maar misschien als ik wat ouder ben en niet zo naar het uiterlijk kijk. Ben zelf ook best een leuke meid om te zien en wil wel een beetje lekker ding!
@lieve-mirjam, ik denk dat je mijn antwoord niet goed las

Ik schreef dat je - ook al bestaan er nu datingsites - net zo goed nog mensen irl tegen kunt komen.

Voor mij werkt internetdating ook niet.

Maar dat was niet het antwoord op de vraag van TO.
hey

ja idd... tuurlijk kom je ook steeds mensen tegen in real life

ik heb het ook met uitgaan ik mag niet klagen met mijn uiterlijk en als ik lol heb met mijn smile trek ik wel vaak de aandacht

maar tegenwoordig is het wel heel erg groepjes en gebeurd niet zovaak dat ik echt met een man aan de praat raak..

Vroeger was dat wel anders maar ja ik word ook ouder en sta nu ook weer anders in het leven..

Ja via datingsite is het leuk om zo een date te krijgen... ik voel er niet zoveel voor...

ik vind nog steeds het leukst via vrienden via via mensen te ontmoetne en daar weer vrienden van, verjaardagen en daar nieuwe mensen te ontmoeten.. Is het niet zo alleen op de foto gebaseerd want ja je kan wel leuk lekkerding hebben

maar die heb je dan vaak ook weer niet voor jezelf

en wat als je niks aan de inhoud hebt

ps ladychipmunk heb je al vaak dates gehad via site en hoe zijn die verlopen dan?
@Mirjam,

Ik heb een paar keer een date gehad maar klikte toch niet.

Ik vond ze geen lekkere dingen maar ook niet lelijk en dacht ik probeer het eens. Chatten ging leuk...maar helaas er sprong geen vonk over net zoals je dat weleens kunt/kon hebben....ik werd niet warm of koud van ze.

Is ook een wetenschappelijk onderzoek gedaan (paar dagen geleden op nu.nl bij wetenschap): als de chemie niet goed zit gaat 90% van de vrouwen niet op een man zijn flirten in.

Ik denk dat erachter zit dat je goede genen wilt voor het nageslacht en diep in je achterhoofd weet je dat er beter te krijgen is.

Knappe mannen niet voor jezelf...mhhh...nou mss onder de 30 maar ik ben meer op zoek in de categorie 30-40. Trouw en knap bestaat denk ik wel (of geloof ik in sprookjes)
hey

weet niet of je in sprookjes gelooft maar het uiterlijk speelt wel een grote rol.. Tuurlijk dat begrijp ik wel.. Ik heb wel ideaal beeld van man wat k mooi vind maar opzich ik val er eigenijk dan weer niet op. Mij moet iets raken en vaak is dat bij mij toch wel de glimlach en of mimiek dat raakt mij veel meer dan mooi strak gespierd buikje

Ja ze zeggen dat je binnen 3 minuten al weet of iets goed zit of niet... Ik zou eind december gaan speeddate omdat ik dat toch prettiger vind je hebt meteen gezicht voor je enz en was erg nieuwsgierig helaas werd dat afgelast dus nu weet ik nog steeds niet hoe dat is

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven