Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 6 januari 2009 om 22:44
quote:extrahalo schreef op 06 januari 2009 @ 14:34:
kan louise21 gebanned worden? Ze heeft 4 posts op haar naam, in brazilian wax topics. Het is allemaal reclame voor haar eigen schoonheidssalon in Nieuwerkerk, vermomd als tevreden klant.
Oh en werkt de functie "meld dit item" rechtsbovenaan? Want dat zou wel makkelijk zijn, maar ik weet niet of het ook bij jullie aankomt.
De postings zijn verwijderd.
Die functie werkt zeker, alleen komt een mail of een melding hier sneller door.
kan louise21 gebanned worden? Ze heeft 4 posts op haar naam, in brazilian wax topics. Het is allemaal reclame voor haar eigen schoonheidssalon in Nieuwerkerk, vermomd als tevreden klant.
Oh en werkt de functie "meld dit item" rechtsbovenaan? Want dat zou wel makkelijk zijn, maar ik weet niet of het ook bij jullie aankomt.
De postings zijn verwijderd.
Die functie werkt zeker, alleen komt een mail of een melding hier sneller door.
woensdag 7 januari 2009 om 21:12
Postings zijn bewerkt, dank je!
donderdag 8 januari 2009 om 21:14
Het ligt er inderdaad iets te dik op, de topics zijn verwijderd.
zondag 18 januari 2009 om 23:40
Het oproepje is verwijderd (mag ook niet op het prikbord omdat het van 'andere media' is).
Er is het e.e.a. bewerkt op het topic zonder make-up.
Er is het e.e.a. bewerkt op het topic zonder make-up.
maandag 19 januari 2009 om 22:57
quote:Jaschenca schreef op 19 januari 2009 @ 22:55:
Oproepje: topicWas ik al aan het verwijderen toen jij hier aan het typen was .
Oproepje: topicWas ik al aan het verwijderen toen jij hier aan het typen was .
donderdag 29 januari 2009 om 23:22
Louise1, het bericht van claudiahulshof is aangepast.
Topic over shoppen op internet is gisteren al verwijderd, maar nog niet gemeld hier.
Het marktonderzoek 'vrouwen van Nederland, help me' is verwijderd.
Topic over shoppen op internet is gisteren al verwijderd, maar nog niet gemeld hier.
Het marktonderzoek 'vrouwen van Nederland, help me' is verwijderd.
woensdag 4 februari 2009 om 22:28
quote:taylor schreef op 03 februari 2009 @ 12:58:
Angel, zou je mijn email adres aan Moeki (welk parfum heb jij vandaag op)? willen geven/sturen?
Wil je dan mijn naam erbij zetten: Taylor?
Dank je wel!!Is gebeurd.
Angel, zou je mijn email adres aan Moeki (welk parfum heb jij vandaag op)? willen geven/sturen?
Wil je dan mijn naam erbij zetten: Taylor?
Dank je wel!!Is gebeurd.
vrijdag 6 februari 2009 om 18:01
vrijdag 6 februari 2009 om 18:04
quote:Moordwijf schreef op 06 februari 2009 @ 18:01:
Yvonne_ maakt reclame
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/80785/topics
Ah, even hier ook reageren.
Ik heb haar op zowel de posting op mijn pijler als hier aangesproken. Heb haar aangegeven dat het forum niet bedoeld is voor reclame. Maar aangezien het om 2 verschillende producten gaat heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven en het bij een waarschuwing gelaten.
Gezegd dat er vaker forummers zijn die een merk posten, maar dat die ook nog gewoon posten. Aangezien het haar eerste postings waren, het wat verdacht overkomt.
Maar goed, waarschuwing dus!
Yvonne_ maakt reclame
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/80785/topics
Ah, even hier ook reageren.
Ik heb haar op zowel de posting op mijn pijler als hier aangesproken. Heb haar aangegeven dat het forum niet bedoeld is voor reclame. Maar aangezien het om 2 verschillende producten gaat heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven en het bij een waarschuwing gelaten.
Gezegd dat er vaker forummers zijn die een merk posten, maar dat die ook nog gewoon posten. Aangezien het haar eerste postings waren, het wat verdacht overkomt.
Maar goed, waarschuwing dus!