Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 8 februari 2017 om 20:25
woensdag 8 februari 2017 om 20:27
quote:Gooloib schreef op 08 februari 2017 @ 20:25:
[...]
Maar in een ander draadje hier zeg je 1 minuut geleden nog dat je een onterechte ban hebt gehad.
Waarom to niet voordeel van de twijfel geven dat het op zijn minst zo kan zijn?We hebben het over een perma. DIe krijg je niet van zo af en toe offtopic.
[...]
Maar in een ander draadje hier zeg je 1 minuut geleden nog dat je een onterechte ban hebt gehad.
Waarom to niet voordeel van de twijfel geven dat het op zijn minst zo kan zijn?We hebben het over een perma. DIe krijg je niet van zo af en toe offtopic.
woensdag 8 februari 2017 om 20:28
Maccaron, ik vond die president irritant, van mijn kant uit geen gunfactor. Leo, ik vond het trollgehalte vrij duidelijk. Alleen de Nick al, al gaf hij er wel een verklaring vol. Welke Marokkaan noemt zich Trump...
Hij opende veel topic, koos redelijk controversiële onderwerpen, plakte artikelen zonder direct zijn eigen mening te geven en deed goed zijn best om het topic levendig (vol tegenstellingen) te houden. Ik was na topic 3 al afgehaakt...
Hij opende veel topic, koos redelijk controversiële onderwerpen, plakte artikelen zonder direct zijn eigen mening te geven en deed goed zijn best om het topic levendig (vol tegenstellingen) te houden. Ik was na topic 3 al afgehaakt...
woensdag 8 februari 2017 om 20:29
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 08 februari 2017 @ 20:28:
[...]
Goed hoor!
Hier heb je een sticker:
[img]http://www.adremonline.nl/wp-content/up ... k-vonk.jpg[/img]Hou niet van freek, mag ik ruilen?
[...]
Goed hoor!
Hier heb je een sticker:
[img]http://www.adremonline.nl/wp-content/up ... k-vonk.jpg[/img]Hou niet van freek, mag ik ruilen?
woensdag 8 februari 2017 om 20:30
quote:Marana_ schreef op 08 februari 2017 @ 20:28:
Maccaron, ik vond die president irritant, van mijn kant uit geen gunfactor. Leo, ik vond het trollgehalte vrij duidelijk. Alleen de Nick al, al gaf hij er wel een verklaring vol. Welke Marokkaan noemt zich Trump...
Oh, maar die bedoelde ik niet
Ik doelde op iemand die zichzelf als reiziger bestempeld.
Oh, maar die bedoelde ik niet
Ik doelde op iemand die zichzelf als reiziger bestempeld.
woensdag 8 februari 2017 om 20:31
quote:Marana_ schreef op 08 februari 2017 @ 20:28:
Hij opende veel topic, koos redelijk controversiële onderwerpen, plakte artikelen zonder direct zijn eigen mening te geven en deed goed zijn best om het topic levendig (vol tegenstellingen) te houden. Ik was na topic 3 al afgehaakt...Ik had het over Zeeuwsmeisje huppeldepup, niet over trump of iemand anders.
Hij opende veel topic, koos redelijk controversiële onderwerpen, plakte artikelen zonder direct zijn eigen mening te geven en deed goed zijn best om het topic levendig (vol tegenstellingen) te houden. Ik was na topic 3 al afgehaakt...Ik had het over Zeeuwsmeisje huppeldepup, niet over trump of iemand anders.