Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:hamaika schreef op 08 februari 2017 @ 08:08:

Ik snap al mijn hele leven niet wat honden met wc papier te maken hebben in reclames .....Puppy's zijn altijd goed in reclames. Al maken ze reclame voor kattenvoer
quote:hamaika schreef op 08 februari 2017 @ 08:08:

Ik snap al mijn hele leven niet wat honden met wc papier te maken hebben in reclames .....Allebei lekker zacht
quote:nerdopviva schreef op 08 februari 2017 @ 09:07:

[...]

Puppy's zijn altijd goed in reclames. Al maken ze reclame voor kattenvoer
Die achterlijke reclame van Lactacyd. Ze zijn op de vingers getikt door de reclame code commissie.

Nu prijzen ze hun product voortaan aan voor de 'uitwendige intieme zone' . Dat slaat toch nergens op.
dubbel
wie heeft de reclame van sunweb ingesproken.. ? wat een ontzettend boers accent.
Alle reacties Link kopieren
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door....

Gaat iemand daar nu echt meer van dat produkt door kopen?
Ford Kuga. Die moet ik hebben! Een auto die stimuleert om te gaan sporten

Voor dat geld huur ik wel een knappe personal trainer in...
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
Parfum van kenzo met die spastische vrouw in groene jurk. Je moet niet vragen hoe straf dat spul is als het de gezichtszenuwen aantast
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
quote:nieuweauto schreef op 08 februari 2017 @ 22:15:

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door....

Gaat iemand daar nu echt meer van dat produkt door kopen?hahahaha jaren terug had je 'Het weer wordt mede mogelijk gemaakt door" Hebben ze toen toch maar RTL Weer van gemaakt hahahahaha.
Domino,s pizza

Ze gaan niet uit eten omdat het slecht weer is,

Dat de bezorger zeiknat wordt maakt ze niks uit
Wat mij is er betreft niets verschrikkelijker dan Babette's vakantiehuisjes reclame
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wat mij is er betreft niets verschrikkelijker dan Babette's vakantiehuisjes reclame
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Zowel op de radio als op tv; reclame voor een krant waarin een man en een vrouw omstebeurten iets blèren over zwevende kiezers en naarstig. Het is een zin en die wordt dan een aantal keren gehusseld. Deze marteling eindigt vervolgens met de zin: lees jij koppen of lees jij de krant?
Oeps
Oeps 2
Oeps 3
Dit is mijn mama. En dit is mijn mama's mama. En dan zie je het eerste kind verbaasd kijken, alsof die kinderen het leeftijdsverschil zien tussen volwassenen. En welk kind heeft het over zijn mama's mama als hij oma bedoelt. Eer ze dat snappen dat oma ook een mama is..
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
ohja die van Nivea vreselijk en al die auto reclame's mogen van mij ook per direct van de buis
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:nlies schreef op 11 februari 2017 @ 18:49:

Dit is mijn mama. En dit is mijn mama's mama. En dan zie je het eerste kind verbaasd kijken, alsof die kinderen het leeftijdsverschil zien tussen volwassenen. En welk kind heeft het over zijn mama's mama als hij oma bedoelt. Eer ze dat snappen dat oma ook een mama is..

Die vrouwen kunnen even oud zijn. Als de ene op dr 20e een kind kreeg en haar dochter ook, en de ander laat moeder is geworden.

Kulreclame.
Sacha de Boer met haar reis om de oorsprong van koffie te achterhalen.

Tenenkrommend.
quote:Xervy schreef op 05 februari 2017 @ 14:20:

[...]

O ja, verschrikkelijk.

Ik vind die van Tele2 wel altijd leuk... die met die haai, leuk bedacht.Dat thema van dat welgestelde gezin dat plotseling op veel kleinere voet moet gaan leven wordt consequent volgehouden. Die vrouw Janine met haar hulpeloze sjieke houding vind ik knap geacteerd. Zit ze zo stijf als een plank van de voordeeltjes van Telfort te "genieten". Echt heel leuk verzonnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De moeder met twee zoons uit de Novasol reclame - zo slecht geacteerd.
De nieuwe reclame van Merci.

'Merci betekent dankjewel'.

Ooooooooooooooh betekent het dát?????????
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven