Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Met stip bovenaan staat voor mij nog steeds die M&M, volwassen mensen die met snoepjes praten

Trouwens net als die kinderchocola, volwassenen die vechten om een kindersnoepje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ooooooooh die reclame van Mac Donalds met het orkest, wat moet ik er van zeggen!
quote:Joni_de_tweede schreef op 31 januari 2017 @ 19:55:

Ooooooooh die reclame van Mac Donalds met het orkest, wat moet ik er van zeggen!Inderdaad! Hoe verzinnen ze het!
quote:KoffieDoosje schreef op 01 februari 2017 @ 09:26:

[...]

Inderdaad! Hoe verzinnen ze het! Fijn dat ze toch af en toe nog een nieuw dieptepunt kunnen bereiken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:hamaika schreef op 31 januari 2017 @ 08:40:

Vandaag voor het eerst die tenenkrommende reclame gezien van Vakantie Discounter.

Zingen ze daar nou echt de hele tijd 'boeken zonder vloeken' ?????

Ja.

quote:Meauve01 schreef op 31 januari 2017 @ 16:02:

Zo'n reclame over het eenvoudig kopen van een huis, geloof ik. Iets in de trant dat als je zelf je vakantie kunt boeken, je ook zelf een huis kunt kopen. Vind het niet zo zeer een irritante reclame, maar de gemaakte vergelijkingen slaan als een tang op een varkenIk denk dat je het in principe best zelf kunt doen, maar de ervaring is dat veel mensen gewoon kennis ontbreekt om het echt zelf te doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Die pokke kinderen met een spraakgebrek zijn er weer. Stampotzh.
Die man die al 5 jaar in zijn auto zit te wachten op pech. Heeft al die jaren voor niets betaald voor hulp bij de weg. Net zoals wij gelukkig al jaren voor niets onze brandverzekering betalen. Stomme reclame.
Later is nu
quote:labradokus schreef op 03 februari 2017 @ 21:19:

Die pokke kinderen met een spraakgebrek zijn er weer. Stampotzh.

Die vind ik juist leuk!

Waar ik een hekel aan heb is "alle lof voor Almhof".
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2017 @ 18:58:

Die man die al 5 jaar in zijn auto zit te wachten op pech. Heeft al die jaren voor niets betaald voor hulp bij de weg. Net zoals wij gelukkig al jaren voor niets onze brandverzekering betalen. Stomme reclame.

O ja, verschrikkelijk.

Ik vind die van Tele2 wel altijd leuk... die met die haai, leuk bedacht.
quote:labradokus schreef op 03 februari 2017 @ 21:19:

Die pokke kinderen met een spraakgebrek zijn er weer. Stampotzh.Ja 1x is prima maar komt er ook nog 100x op, op een dag. Vind het eten er ook nog eens erg goor eruit zien
quote:funnylady schreef op 25 januari 2017 @ 14:39:

Multi-gyn, voor vrouwen die last hebben van hun k.t, wtf?Eerst gaat er een vagina vlog aan vooraf. Een vrouw heeft een vlog over de vagina. Ja, heb ik altijd al willen weten. Nee, liever niet
quote:dilaatje schreef op 25 januari 2017 @ 15:28:

Oh de reclame van 1 of ander afslankpilletje-poedertje-whatever, met de mevrouw van "aggendertig" die maar liefst 10 kilo kwijt is Ze past ook weer in haar oude kleding. #zagernietuit

Die man die al 5 jaar in zijn auto zit te wachten op pech. Heeft al die jaren voor niets betaald voor hulp bij de weg. Net zoals wij gelukkig al jaren voor niets onze brandverzekering betalen. Stomme reclame.En die reclame klopt nog niet eens. Een baard van vijf meter maar zijn haren verder niet heel erg lang.
Kan per direct die irritante reclame van de radio met die snerpende piep erin ? Ik versta alleen iets met what if the voices were real en dan die schijtirritante piep waar je direct een gehoorbeschadiging van krijgt
quote:Xervy schreef op 05 februari 2017 @ 14:20:

[...]

O ja, verschrikkelijk.

Ik vind die van Tele2 wel altijd leuk... die met die haai, leuk bedacht.Die is van Telfort
quote:Joni_de_tweede schreef op 05 februari 2017 @ 18:09:

[...]

En die reclame klopt nog niet eens. Een baard van vijf meter maar zijn haren verder niet heel erg lang.En na 5 jaar niet rijdenis de accu echt wel leeg en kun je de auto niet eens starten.
Ik kan die reclame voor de musical Soldaat van Oranje niet meer horen. Ten eerste is het geluid van die reclame keihard en ten tweede is het Katwijk aan Zee en niet Katwijk bij Leiden.

mijn vriend zei laatst dat die acteur ergens van herkende, weet een van jullie het misschien ?

kan het ook niet vinden want weet de verzekering maatschappij niet meer, en als ik ga googlen, krijg ik tonnenvol veel reclame (well duh)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik dacht dat de Merci-reclame niet erger kon, maar je hebt er nu één waarbij de hele tune geneuried wordt, met als dieptepunt die kerel die getatoeëerd wordt. Verschrikkelijk! Ik blijf me eraan ergeren

En wel steeds kijken als -ie erop is hè
Wat een rare zin, ik bedoel dus dat de Merci-tune geneuried wordt door verschillende mensen, maar die vent blijft het ergst!
quote:Joni_de_tweede schreef op 31 januari 2017 @ 19:55:

Ooooooooh die reclame van Mac Donalds met het orkest, wat moet ik er van zeggen!

Vreselijk!! ergerde me zonder geluid al groen/geen/paars laatst staan met.

Op de radio hebben ze ook vaak echt vreselijke reclame's, bij die van Vodafone wordt ik spontaan chagrijnig
Relax we're all crazy, it's not a competition
De reclame van McDonalds inderdaad, maar ik vind de pagereclame ook verschrikkelijk.
Hij zal vast wel genoemd zijn, maar de radiospotjes van Vodafone vind ik verschrikkelijk. Dan gaat ook gelijk de knop om.
Mac Donalds idd vreselijk.

Die van Bisolvon ook: man met ongetwijfeld 'de mannengriep' in bed en vrouw die het dekentje nog wat optrekt
wij slapen nooit.
Ik snap al mijn hele leven niet wat honden met wc papier te maken hebben in reclames .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven