F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Josje wordt rijk dankzij Casey

Heb zojuist een reactie gehad van de mevrouw die je het visite kaartje hebt gegeven Cees! Thanx!
Hieperdepiep voor Marius!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Och heremetiet, Marius vergeten!!!

Nee eigenlijk niet, maar greetz wilde mijn kaart gisteren niet meer versturen, terwijl het 12 uu r was......

Maar bij deze: Gefeliciteerd!!!!!!!!

En Josje: ik krijg natuurlijk wel tipgeld hè?!

Nee hoor, vind het al super dat ik een personal akkh krijg!

En ik heb via w-kamp ijn corset binnen, en het werkt echt! Gelijk leuke tuniek erbij en klaarrrrr! Bowlen wordt wel wat moeilijk vanavond, want zit superstrak, maar ik heb geen vetkwabben meer!!!!!

En nu weer racen, want we hadden allang op kinderfeestje moeten zijn.....

Marius 3 jaar!!! Gefeliciteerd!!
Bedankt voor jullie kaartjes en felicitaties hier!! Marius vindt het allemaal geweldig. Feest is nu voor hem voorbij (iedereen is net naar huis) en hij ligt heerlijk uitgeteld te slapen op de bank. Levi ligt boven in bed, pappa is nog wat boodschappen doen en dus heb ik even totale rust... Heerlijk!!

Marius heeft helaas wel sinds woensdag de waterpokken, maar dat gaat vandaag ook weer wat beter.. Arm mannetje, hij zit werkelijk helemaal onder van top tot teen....

Cees, ga ook eens kijken naar dat ondergoed.. en hoe was het bowlen??

Nic, bedankt voor de cd.. Ik ga maandag flink aan de slag ermee. Maar eerst dit weekend nog genieten van alle 'slechte' dingen
Josje, volgens mij loopt je winkel ontzettend goed.. wie weet kan je er nog full-time mee aan de slag (en hoef je van je baas niet meer zo veel over te werken )
Hieperdepieperdepiephoeraaaaaa! Marius al weer 3! Wat gaat dat hard zeg... Flink verwend?

Nic, tnx, voor het cd'tje... ga zo even kijken.

Lau, Nina mag hier wel een nachtje slapen van man. En Daan leek het geloof ik ook wel leuk, dus ze is welkom! Hoef je alleen voor Lasse nog wat te regelen. Tessel slaapt namelijk door, en nog een kleintje erbij wordt wat krap hier in huis. Plus dat de nachtrust heilig is hier

Pfff, ben nu haast al weer kwijt wat er geschreven is...

Cees, veel plezier met je feestje!

Josje, ik ga nog eens gluren in je winkel. Eerst de link nog maar even opsnorren...

Kan het trouwens zijn dat de hyve niet goed werkt? Ik zie 'm er namelijk niet meer tussen bij mijn lijstje.

Nu nog even verderkijken, en dan lekker slapen. Gisteravond wat laat geworden, ik heb donderdag een nieuwe naaimachine gekocht, dus gisteravond tot laat bezig geweest met stof knippen voor een jurkje voor een nichtje, en dat heb ik vanmiddag even snel in elkaar gezet. Gaat echt super! Suf eigenlijk, was helemaal blij met deze aankoop!

Tot gauw!

Gefeliciteerd Lisa! Met je derde verjaardag. Dat je maar lekker verwend mag worden, met veel kadootjes!
Tieg, de hyve is onzichtbaar, ik zal je de link even msnnen.

Heb net een heuse tabel in de ak geplakt, als je er niet instaat en je wil erin of er klopt iets niet dan hoor ik het wel!

Lisa 3 jaar!!! Gefeliciteerd!!!
Plaatje plakken lukt me niet... ..

Dus dan even zo..

LISA, 3 JAAR.. GEFELICITEERD!!!!!!!!
Ha ladiez,

Marlee en Dok, leuke verjaardagen gehad? Groot feest?

Het lijkt me nu zo leuk dat ze echt goed snappen dat ze jarig zijn, en het hun feestje is. Geven jullie ook al een apart kinderfeestje?

Marlee, zielig zo veel waterpokken, heeft ie veel last van jeuk? En kan levi het nu ook al krijgen? HOe gaat het met je kleinste spruit?

Tieg is toch niet suf, leuk juist dat het zo gaat met de naaimachine. Ik ben er echt neit handig genoeg voor. Heb er wel een staan, maar doe er zo onwijs lang over voor iets in elkaar zit dat ik er maar mee opgehouden ben.

Casey, hoe was je feest?

En nico, hoe was het bij kabouter klus?

Hier is nu milan weer ziek, ze blijven af en aan ziek allebei, pff... lief is met ella naar verjaardag van schoonpapa en milan en ik lekker thuis. Wel gezellig zo saampjes.

Ella is trouwens erg in de mama-fase. Ze zegt de hele tijd dat ze bij mij wil blijven, schattig maar wel een tikkie onhandig.
Lisa! Gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad met papa, mama en Maartje!

Nitro, vervelend zeg, de continu zieke kindjes. Je gaat Daan toch niet opvolgen? En kinderpartijtje... we twijfelen nog. Op zich vinden we het redelijk vroeg hiervoor, als hij naar school gaat zou vroeg genoeg zijn. Maar hij is vorig jaar op een feestje van iemand van het kinderdagverblijf gevraagd, en dat was wel heel leuk om dat zo te zien. Dus waarschijnlijk houden we wel een soort feestje, waarbij hij nog 2 of 3 kinderen mag uitnodigen (die wij wel behoorlijk gestuurd hebben ) En dan een uurtje of 2, 3 samen spelen met taart eten.

Daan, hoest bij jou trouwens en je mannen?

Vis, heb 'm gevonden hoor.

Nu even lekker tv kijken, vanavond maar even op tijd naar bed.
quote:lau72 schreef op 14 januari 2009 @ 22:43:

Tja Dok, lijkt erop dat je makkelijker aan een nieuwe vriend komt dan aan een geschikt huis

Maar ik wil deze houden! Hij maakt zulke mooie kindjes Hoewel Vish dat onvoldoende basis vond voor een relatie...

Hoi meiden, lekker geklept hier! Was gisteren met alle verjaardagsvoorbereidingen wel Marius' verjaardag vergeten! Foei toch, terwijl het maar 1 dagje scheelt met Lisa. Met terugwerkende kracht gefeliciteerd! En wat vond hij van zijn auto? Wel een groot kado, Lisa heeft een rugzakje gehad en een paraplu.. We vonden dat ze wel genoeg spullen had en ook nu schromelijk verwend zou worden met een fiets van de ene familie en een keukentje van de andere familie. Was beide overigens een doorslaand succes Ze heeft de hele tijd staan koken met haar rugzak van Nijntje op haar rug, en 10x de galerij op en neer gefietst. En met haar regenboog-parapluutje gewandeld (gelukkig regende het hard! )

Tieg, mailing??? Oh, naar mijn forumadres zeker? Die lees ik weinig Ga meteen kijken. Ik heb tegenwoordig een echte dienstregeling dus hoef niet steeds door het stof te kruipen om iemand zover te krijgen om mijn spoedgevallen in het weekend te doen. Is alleen nog niet zover vooruit gepland.
Haha, zie meteen 2 datumprikkers staan, ook van andere topic! Was tijd dat ik het weer eens checkte. Ik zal mijn echte mailadres op Hyves zetten.
lisa en dok: nog gefeliciteerd!!!!

schaam me diep dat ik geen kaartjes meer stuur (ik kom nauwelijks buiten door babyslaapjes, dus lukt me ook niet naar de brievenbus te gaan..)

zo te zien hebben ze wel leuke verjaardagen gehad!

nic oe hebben jullie het gehad?

ik heb geweldige avond gehad, mede dankzij mijn corset!

alleen jammer dat jesse strontvervelend was gister, dubbele kater!

en vandaag (en rest vd week) pittig weekie, want gister een pup opgehaald. dus zindelijkhidstraining komt op mij aan....

niet helemaal de bedoeling eigenlijk, maar ik moet dan ook geen pups kijken, want dan ben ik verkocht!
Joehoe!!! te laat, te laat Maar alsnog driewerf hoera! voor zowel Marius als Lisa

Cees, een pup! Ooohh, dan moet ik niet bij je langskomen want dan wil ik ook gelijk. Fotootje!

Beetje laat met versieren maar voor de afterparty dan maar.
Hallo allemaal.

Moesten nog even uitrusten hoor van Plopsaland. Het was erg geslaagd. Vind het nog steeds wel een beetje duur want voor iedereen boven 1 meter betaald je 16 euro. Tim zat er ngo net onder en dan is het 6 euro. Mar hij heeft zich helemaal suf gespeeld. De bumba show gezien. Was erg leuk.

Kids hebben goed geslapen in het hotel en wij lekker beneden gezeten.

Floor blijft nog lekker verder sukkelen. Is flink verkouden en heeft sinds donderdad ontstoken oogjes. Vrijdag druppels voor gekregen want had al een afspraak staan bij de ha. Zou met 2 dagen over moeten zijn maar is nu nog niet weg. Wel iets minder maar die druppels in de ogen doen is nogal lastig want ze knijpt ze helemaal dicht.

Marius en Lisa dus een leuk feest gehad.

Cees, een pup, wat leuk, wat voor een? Zindelijksheids training lijkt me wel lastig als je ook een boel kids hebt rondlopen. Hoop dat iedereen wel weer fitter is deze week.

Daan alweer iets opgeknapt. Ga straks of vanavond even de planner invullen. Mail staat op de pc en zit nu met de laptop. Heb nu ook de meeste data in mijn agenda staan dus moet lukken.

Josje, je wordt dus flink rijk. Leuk zeg! Ik houd je site ook in de gaten. Misschien voor de verjaardag van Floor wil ik wel wat bestellen. mooi lakentje ofzo.

Vind die kruikzakken ook zo leuk. Jammer dat ik ze niet meer nodig heb.

Dok, wat fijn dat je nu een echt dienstrooster hebt. Inderdaad geen strijd meer en je weet waar je aan toe bent.

Nitro, kids al opgeknapt?

Ik ga de tv zo weer uitzetten hier en dan eens puinruimen. Zo nog eten koken want om half 6 moet ik bij de tandarts zijn samen met Tim. Floor zal zo ook wel weer wakker worden dis slaapt alweer bijna 2 uur.
Goedemorgen.

Datumprikker is ingevuld.

Had vanmorgen een smeltmoment. Tim moest niezen en ik zei gezondheid knul. Kijkt hij me aan en zegt dankjewel.

Ben dan zo trots op mijn jongen. HIj zegt ook bij alles sorry op moment. Als ik vraag waarom hij iets doet zegt hij dus meteen sorry.
Goedemorgen!

Keurig opgevoed kind Nic! Haha, Nina doet dat ook op het moment, die zegt overal dankjewel tegen. Nina, hier heb je wat drinken....Oooohhhh...dánk je mama! zegt ze dan. Echt alsof ze anders nooit wat krijgt ofzo

Hoe is het met Floor? Gelukkig bij ons even geen zieken op het moment, was het echt even zat. En Lasse heeft al twee dagen van 8 tot 7 geslapen, heerlijk. Heb van de week laatste fles (23 uur) late vallen en verwachtte drama, maar hij is er niet eens wakker van geworden.

Nina haar ogen moeten gedruppeld, voor de ogentest bij oogarts morgen. Maar wel een gevecht steeds, en ik moet haar flink wat chocolaatjes beloven wil ze meewerken
Ogen druppele is drama. Floor moet op moment druppels vanwege ontstoken oogjes (ja de spruw was weer weg dus tijd voro iets nieuws) en zodra ze het flesje druppels ziet knijpt ze haar ogen dicht. Die kan ik nog geen chocola beloven.

Verder gaat het goed met haar, ze blijft vrolijk.
Wat stil hier zeg...

Marlee, hoe is het met de kleine? Wanneer mag ik op kraamvisite komen?
Nic, bedankt voor de cd. Heb hem ontvangen en hij staat al klaar op de computer (nu nog invullen )...En goed om te horen dat plopsaland zo leuk was. Willen we ook nog heen in het voorjaar.

Ik ben trouwens ook aan het kijken voor de vakantie...wat gaan jullie doen en nog tips??

Lau, je bent altijd welkom. Het meest handige voor jou is denk ik de woensdag (alleen is Marius er dan niet voor Nina of ik moet hem een ochtendje of middag thuis houden).. Maar een andere dag mag natuurlijk ook... Anders bellen we even of ze wat data in de nieuwe AK.. Heb volgende week veel afspraken staan, maar die week erop valt reuze mee...

Ga zo even tv kijken naar de inauguratie van Obama... wil toch een stukje meepakken onder het koken... (ja, ja moet ook gebeuren)....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven