F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

allemaal aan de ww dus, hoe werkt dat eigenlijk? Ik weet nog niet hoe ik t ga doen, eerst maar eens gewoon niet meer snoepen, denk dat t al een hele hoop scheelt!

Die Tim, lekker op een roze fietsje , schattig!

En Lau, ik wist niet eens dat vloeibare paracetamol bestond, wat handig zeg, ga ik straks gelijk halen want Ella is weer ziek. Weet neit wat ze heeft, maar niets is goed, wil alleen op schoot en huilen. Heel gezellig dus :-)
Arme Ella, hoop dat ze snel opknapt.

Marlee, stuur hem wel op hoor, zie het maar als kraamkado . Stop ik meteen een kaartje voor Marius erbij.

Heb vanavond geen tijd dus ga het morgenavond even kopieren en posten. Voor jou ook Tieg.

Oke, ik ga nog weer even verder. Heb weer een half uurtje iets te doen. Zit me echt de helft van de tijd te vervelen.
En Nitro, gelukt met de vloeibare paracetamol? Arme Ella, hopelijk knapt ze snel op.

Met Nina bij oogarts geweest, haar recheroog is hartstikke lui. met dat oog (andere afgedekt) zag ze niet eens het grootste testplaatje van 20 bij 20 cm ofzo. Voel me echt beetje schuldig dat we dit niet eerder gemerkt hebben. Moet in ieder geval af gaan plakken, volgende week gaan ze kijken of ze ook een brilletje moet.

Nou ja, afplakken gaat ze vast niet erg vinden, ze wil nu ook al overal een pleister op
Ach gossie............

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
och jaaaa...ons kleine kippige meiske ziet er straks ook zo uit

Maar de pleisters zijn tegenwoordig heel hip zag ik vandaag bij de oogarts, denk dat ik ze zelf ook ga dragen
Haha, overal een pleister op! Lisa ook, al heeft ze alleen haar teen gestoten moet er al een pleister op!

Lau, is waar ook die vloeibare met frambozensmaak heb ik ook wel gehad. Ik vond hem trouwens wel erg vies chemisch en mierzoet smaken, maar Lisa vond hem toen wel prima, nu ze wat groter zijn moeten ze er wel vrij veel van volgens mij. En Cees, als je maar de juiste hoeveelheid geeft. Zetpillen zijn er van 120 en 240 en tabletten van 500mg. Een kwart tablet is dus 125 en een halve 250 mg. En dan een half kopje zoete limonade (geen water Nitro! Veel te vies!) en een rietje erin (extra leuk, en de korreltjes gaan mee )

Oh en Cees; fijn dat het werkt, graag gedaan!

Huizen gekeken gisteren, weer niet echt wat we zoeken dus we gaan nog vrolijk even door. Of ik moet een andere vriend zoeken want deze is echt erg kieskeurig en zoekt het schaap met 5 poten:

-ruim

-licht

-minstens 4 slaapkamers

-schuur

-garage

-zolder

-grote zonnige tuin

-dichtbij winkels

-ver van drukke wegen

-dichtbij scholen

-in zeer goede staat

-goedkoop natuurlijk

-binnen 10-15 minuten van mijn werk

Iemand nog zoiets gezien onlangs?
zo ben eindelijk weer even online, na de pc tussen de poepluiers, snottebellen, tempen, zetpillen drukken, ongeveer 50x te hebben restart.... er zat nog een andere gebruikr op (2e hands laptop) en die MOEST er van mij af. helemaal toen ik bij zoekopdrachten 'kinder sex'zag staan. maar goed, ik ben een leek, dus duurde "eventjes" hihi.

dus toch pleiuster, wel fijn dat ze dat geen probleem vind.

en nic, lekker toch, strakkies op kantoor? dat wilde je toch graag?

tieg hoe gaat t daar? hier zitten ze allebei rond de 39 graden, hangerig, zielig. en de oppaskindjes doen gezellig mee.

en hoe gaat t met de huizenzoekers? al weer wat op t oog?

goede tip van die vloeibare paracetamol!

een fietsje, das best een goed idee!
Tja Dok, lijkt erop dat je makkelijker aan een nieuwe vriend komt dan aan een geschikt huis
Lau

Heb zo geen zin vandaag. ben moe, sjacherijnig en weet nu al dat ik me de halve dag loop te vervelen hier. Vanavond druk met spullen pakken voor het weekend. Morgen nog weer naar de ha met Floor, auto door de wasstraat, boodschappen doen en om 11 uur weg kunnen.

Floor krijgt nu weer echt last van haar oortje. Baal zo dat ik er niets aan kan doen.

Lau, waarschijnlijk heeft Nina het toch goed met het andere oog kunnen compenseren dat je het niet gemerkt hebt. Gelukkig kun je er nu wat aan gaan doen toch. Tim krijgt half februari de ogentest op het cb. Met 2 ogen ziet hij in ieder geval heel goed, weet neit hoe het met de ogen apart is eigenlijk.

Oke, *schopt zichzelf onder de kont* ga aan de slag.

(ww lukt deze week ook al niet, geen discipline )

Hier ook nul discipline, vanochtend al ontbeten met een groene balisto Ik begin maandag wel weer denk ik.

Waar gaan jullie heen dan Nic? Heb ik iets gemist?

Wil ook graag weekendje weg met lief binnenkort, maar heb nog geen oppas voor de kinders. Tenzij iemand van jullie zich aanbiedt natuurlijk
breng maar, weekendtarief is 6.50 per uur, nacht tarief 1.75.

krijg je een echte factuur met tekton pro lettertype.

kun je vanaf hier door karren naar makkum beach resort of de eilanden. blijf ik wel binnen met nina, want hier in vriessland denken ze anders dat t kind mishandeld wordt, et zo'n pleister.

mooi weer hier, bij jullie dan? (achter de ramen dan hè...)

ik eet overdag met de kinderen mee, veel variatie en veel groene thee-cranberry. s avonds ga ik los. maar val toch af.

ow moet brood smeren voor schoonouders!
huh? Moet jij brood smeren voor je schoonouders? Kunnen ze dat zelf niet dan?

En ik zal de oppasmogelijkheid aan man voorleggen, hoewel ik niet denk dat hij naar kutjekrabbeveen aan de kust wil voor een weekendje weg
Ze wordt ook mishandeld, maar wij noemen dat een lui oog
Oh die Nina... Kan ze pleisters ruilen met Marius.. Heb nog hele mooie in de aanbieding.. Moet trouwens nog een vervolgafspraak maken voor hem, ga ik zo eerst even doen..

Ik ga ook maandag beginnen met de WW, eerst nog even dit weekend feest vieren want dan wordt de grote man alweer 3. Hij heeft al een fiets van opa en oma gekregen dus wij hebben een super stoere auto voor hem gekocht. Rijdt op afstandbediening en hij kan er ook zelf meerijden (5 km/per uur), maar dat bewaren we wel voor als hij iets groter is.. Zal van het weekend wel een foto op hyves zetten.

Lekker een weekend weg, Nic. Klinkt goed!!
Wij gaan naar Hasselt in Belgie, vrijdag heen zondag terug. Dan zaterdag naar plopsaland. Zag vandaag op de site dat dan ook de kabouter klus show is. Wordt vast feest!! Hihi, hoop dat het voor ons ook vol te houden is maar zal best. Anders moeten we 's avonds maar aan de zuip.
En gaan de kinderen ook mee?
Och Marlee, dan maken wel wel een foto van Nina en Marius samen met pleister, dat lijkt me een hele schattige foto
quote:lau72 schreef op 15 januari 2009 @ 14:41:

En gaan de kinderen ook mee? Tuurlijk niet, die zitten alleen maar in de weg tijdens de meet&greet met kabouter klus.
Ja, het is ook eigenlijk helemaal niet geschikt voor kinderen lijkt me...die show

Lau, zal wel even met man overleggen of Nina hier een nachtje mag slapen. Kun je hier naar het strand.

Dok, lastig he, die huizen... Hier hetzelfde eisenlijstje, maar dan ook nog in een lagere prijsklasse dan waar jullie zoeken, en wel in de randstad. Oh, en dan wel een goede buurt, da's dus ook een speld in de hooiberg.

Nic, tnx! En veel plezier bij Klus natuurlijk. Niet te hard klussen he

Marlee, Marius al weer bijna drie!

*mental note: kaartjes kopen!!! Moet het kaartje voor Levi ook nog posten...

Hier vanmorgen druk ochtendje gehad. Even snel naar de huisarts, en uiteraard als je moet haasten werken de kinderen niet mee. Uiteindelijk heel boos geworden op Daan die me nogal op de zenuwen zat te werken, en ze in de auto maar laten eten Vervolgens hebben ze met z'n tweetjes de behandelkamer gesloopt, en mag ik over een poosje nog wel een keer terugkomen als het nodig is, want om nu vaginaal onderzoek te doen vond ie niet zo handig met twee bengels erbij. Hij is nog in opleiding, en wordt er altijd een beetje nerveus van geloof ik

Daarna nog druk aan het shoppen geweest, 3 leuke dingen bij Villa Happ gekocht voor weinig, en een nieuwe naaimachine. Kan dus lekker aan de slag.

Ff tussendoor... Gaat iedereen de datumprikker nog invullen die ik laatst gemaild heb? Ja, dat was ik dus :-D Kunnen we een datum plannen, want ik ben erg benieuwd naar alle pleisters. Kan dokter Daan even luisteren met de stethoscoop, en even kijken met de otoscoop, dat heeft hij vorige week bij de dokter geleerd. 't Kind hoeft straks helemaal niet meer naar school. Komt goed uit, want we hebben er ook nog geen

Nu even administratiedingen doen, en even een was in de machine mikken. Doe ik ook nog wat nuttigs.
Oja, die datumprikker...vergeet ik steeds in te vullen. Ga vanavond even kijken Tieg!
hoi
hallo
hoi

Josje, ik zou je kaartje bij de slabber/ luiertaart in doen, maar ik heb m aan een vraagouder meegegeven, die vond de akkhoes ook erg leuk. (ook om iemand kado te geven)

Hoest met alle zieken? Wat een week hier zeg, heb alleen maar lopen tempen, dunne poepluiers verschonen, snottebellenvegen, zetpillen drukken en kindjes gewiegd. Ze hadden het allemaal te pakken. Silvan had gisteravond nog 39.4, terwijl ik dacht dat hij aan de beterende hand was. Hoop echt dat ze vandaag wat fitter zijn, want vanavond gaan ze - voor t eerst- uit logeren. Vanavond feessie waar ik heeeel erg zin in heb en ik ben al druk aan t "tutten". Zonnebankie, scheren (wat hard nodig was dat afvoer niet verstopt raakte...) en strakkies naar de kapper. Ow en ik heb corrigerend ondergoed besteld, kijken of het eea verhuld...

Lag gister wel in een deuk om een paar reviews bij de artikelen (weeeekamp) Ben blij dat ik niet de enige ben die haar heil erin zoekt!

Fijn weekend, (vooral voor Nic)

Lieve Marius gefeliciteerd met alweer je derde verjaardag!!! En de excuses van mijn baas, die mij gisteren liet overwerken waardoor je verjaardagskaart twee dagen te laat aankomt.

Hoi Cees, leuk dat je al een reactie hebt gehad op de akkh! En wat moet er nu in de luiertaart?

Ik heb me gisteravond blind gestaard op de datumprikker, maar ben er nog niet uit. Ik heb mijn dienstrooster al wel tot begin april, maar daarna weet ik dus nog niks....En in maart is het best wat moeilijk voor me vanwege mijn dienstrooster(redelijk veel weekenden werken en wil eigenlijk ook vriend nog verrassen met een weekend weg, omdat het niet zo goed met hem gaat op het moment enz. enz.) Dus is vul gewoon maar wat in voor april en dan vraag ik die weekenden gewoon vrij(en dan maar hopen dat je ook vrij krijgt )

Hoe is het met kleine Levi? Al een beetje gewend aan de gezinsuitbreiding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven