Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2017 @ 12:15:

[...]

Ik kijk er naar uit.

Mag Dick Turpin ook meedoen deze keer?

En Face van The A Team?ja, dick turpin doen we en swiftnick zijn schandknaap
quote:S-Meds schreef op 10 februari 2017 @ 12:10:

het is vrijdag, Sandokan NightNoooooo! Ik was dat deuntje net vergeten! Met de nadruk op 'was'.
Life is short. Eat dessert first.
quote:YellowDiamond schreef op 10 februari 2017 @ 12:10:

Oké missie maar dingen die ze zelf de wereld inslingerd vind ik wel iets anders dan een seksfilmpje van haar die door iemand anders op het internet wordt gezet. Nogmaals ik heb geen filmpje gezien dus ik weet niet hoeveel anders het is.Maar omdat zij het erg vind vind ik het echt triest voor haar.

Wat zij zelf op internet pleurt weet ik ook niet. Wel dat haar jonge toyboy schrok toen ze hem met de camera overviel toen hij onder de douche stond, en dat hij zich snel bedekte met twee handen. Als dit fotograferen met wederzijds goed vinden gebeurde was hij niet zo geschrokken. En dan de foto op facebook zetten is dan ook schrikken vind ik.

Als het met zijn goedvinden gebeurde is het prima.

Patricia Paay deelt pikante kiekjes toyboy

19 maart 2016 om 22:50

Delen:

Facebook

Patricia Paay heeft (als we haar foto’s mogen geloven) een gezellige avond achter de rug. Samen met haar jarige vriend Maurice vierde ze badderend zijn 25ste verjaardag.

La Paay feliciteert haar 42 jaar jongere toyboy met zijn verjaardag. En dat met wel heel pikante kiekjes. “Een tevreden man, zeg maar”, schrijft La Paay bij een van de foto’s. Even later zet ze ook “Gefeliciteerd lieverd, ik hou van je.”

En als kers op de taart een kiekje van Maurice onder een douche in een verleidelijke pose. Met zijn hand bedekt hij zijn edele delen. “In zijn adamskostuum. Maurice Dix”, schrijft Patries erbij.

De twee hebben elkaar voor het eerst ontmoet op een feestje en zijn sinds september bij elkaar. Maurice richtte zijn pijlen al meteen op La Paay en greep haar zo gauw hij zijn kans schoon zag.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef op 10 februari 2017 @ 12:02:

[...].......een zegje in de camera deed op het eiland waar Patty Brard is getrouwd.

quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 februari 2017 @ 12:10:

[...]

Wij noemen dat gewoon Ibiza.Ibiza dus. Dat was bij mij niet blijven hangen.

ps. Is Ibiza het enige eiland waar men kan trouwen?
LOEP ME MAAR aub.
Ja heel de wereld reist naar Ibiza als er getrouwd moet worden.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 februari 2017 @ 13:01:

Ja heel de wereld reist naar Ibiza als er getrouwd moet worden.Ze hebben er ook geen zand op het strand liggen. Allemaal rijst en confetti.
quote:S-Meds schreef op 10 februari 2017 @ 12:24:

[...]

ja, dick turpin doen we en swiftnick zijn schandknaap
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 februari 2017 @ 13:01:

Ja heel de wereld reist naar Ibiza als er getrouwd moet worden.Maar staat niet in de top tien.

Trouwplannen

10 romantische eilanden voor je huwelijksreis

Droom jij ook al jaren van die mooie, maar vooral romantische trouwlocatie? Een ..............

1. Wilson Island

Op nummer 1 staat Wilson Island. Het Australische eiland dat dichtbij het adembenemende Groot Barrièrerif ligt. Met een verblijf in safaritenten die van alle luxe voorzien zijn, zoals een kingsize bed, hangmatten en uitzicht op zee, . .............................................

2. Quirimbas

Op nummer 2 staat de Quirimbas archipel. Een van de best bewaarde geheimen van Afrika dat net voor de kust van Mozambique ligt. De Quirimbas archipel bestaat uit 32 koraaleilanden. Op ...............

3. Maladiven

Op nummer 3 staan de Maladiven. De Maladiven is een eilandengroep die ligt in de Indische Oceaan. Als je altijd al hebt gedroomd van e........................

4. Santorini

Op nummer 4 staat Santorini. Een eiland dat hoort bij Griekenland. Een bruiloft op het Griekse eiland Santorini zal een bruiloft worden om nooit te vergeten. Want niet veel mensen trouwen op zwarte lavastranden! Het z.......................

5. Curaçao

Op nummer 5 staat Curaçao. Een van origine Nederlandse eiland maar dat sinds 2010 geheel onafhankelijk is. Altijd al een bruiloft met alle gemakken en kenmerken van...................

6. Chrisí

Op nummer 6 staat het Griekse eiland Chrisi. Crisi ligt ten zuiden van Kreta en is een beschermd natuurgebied. Het overgrote deel van het eiland Crisi is bedolven met zand. Het zand verkleurt op de vlakke gedeeltes wonderlijk rood. Op de plekken waar zandduinen zijn, .............

7. Taveuni

Op nummer 7 staat Taveuni, een romantisch eiland in Fiji. Het eiland Taveuni is een echt tropisch eiland. Met haar kleurrijke bloemen, vele paradijsvogels en grote kokosnootplantages lijkt. .............................

8. Pamalican Eiland

Op nummer 8 staat het eiland Pamalican. Dit eiland wordt gekenmerkt door haar perfecte witte zandstranden van meer dan vijf kilometer lang. Verder is het eiland 7 kilometer koraalrif rijk. Ideaal om te duiken. Het eiland is maar 2,5 kilometer lang ....................

9. Galešnjak

Op nummer 9 staat het eiland Galešnjak. Een eiland dicht bij Kroatië dat voor de komst van Google Earth niet zo bekend was. Maar . ...........................

10. Bali

Op nummer 10 staat Bali. Het Indonesische eiland is niet zomaar een eiland met een mooi decor, het eiland heeft namelijk veel verschillende locaties te bieden. Er .......................
LOEP ME MAAR aub.
Galesnjak, dat klinkt echt heel romantisch.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 10 februari 2017 @ 11:43:

Net een nieuwe voor taalnasi geleerd: zure grammatica kut.Is dat lekker? Taalnasi?
quote:Star schreef op 10 februari 2017 @ 13:51:

[...]

Is dat lekker? Taalnasi?Met sambal.
quote:SF_ schreef op 10 februari 2017 @ 13:49:

Galesnjak, dat klinkt echt heel romantisch.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 10 februari 2017 @ 13:43:

[...]

Maar staat niet in de top tien.

Trouwplannen

10 romantische eilanden voor je huwelijksreis

Droom jij ook al jaren van die mooie, maar vooral romantische trouwlocatie? Een ..............

1. Wilson Island

Op nummer 1 staat Wilson Island. Het Australische eiland dat dichtbij het adembenemende Groot Barrièrerif ligt. Met een verblijf in safaritenten die van alle luxe voorzien zijn, zoals een kingsize bed, hangmatten en uitzicht op zee, . .............................................

2. Quirimbas

Op nummer 2 staat de Quirimbas archipel. Een van de best bewaarde geheimen van Afrika dat net voor de kust van Mozambique ligt. De Quirimbas archipel bestaat uit 32 koraaleilanden. Op ...............

3. Maladiven

Op nummer 3 staan de Maladiven. De Maladiven is een eilandengroep die ligt in de Indische Oceaan. Als je altijd al hebt gedroomd van e........................

4. Santorini

Op nummer 4 staat Santorini. Een eiland dat hoort bij Griekenland. Een bruiloft op het Griekse eiland Santorini zal een bruiloft worden om nooit te vergeten. Want niet veel mensen trouwen op zwarte lavastranden! Het z.......................

5. Curaçao

Op nummer 5 staat Curaçao. Een van origine Nederlandse eiland maar dat sinds 2010 geheel onafhankelijk is. Altijd al een bruiloft met alle gemakken en kenmerken van...................

6. Chrisí

Op nummer 6 staat het Griekse eiland Chrisi. Crisi ligt ten zuiden van Kreta en is een beschermd natuurgebied. Het overgrote deel van het eiland Crisi is bedolven met zand. Het zand verkleurt op de vlakke gedeeltes wonderlijk rood. Op de plekken waar zandduinen zijn, .............

7. Taveuni

Op nummer 7 staat Taveuni, een romantisch eiland in Fiji. Het eiland Taveuni is een echt tropisch eiland. Met haar kleurrijke bloemen, vele paradijsvogels en grote kokosnootplantages lijkt. .............................

8. Pamalican Eiland

Op nummer 8 staat het eiland Pamalican. Dit eiland wordt gekenmerkt door haar perfecte witte zandstranden van meer dan vijf kilometer lang. Verder is het eiland 7 kilometer koraalrif rijk. Ideaal om te duiken. Het eiland is maar 2,5 kilometer lang ....................

9. Galešnjak

Op nummer 9 staat het eiland Galešnjak. Een eiland dicht bij Kroatië dat voor de komst van Google Earth niet zo bekend was. Maar . ...........................

10. Bali

Op nummer 10 staat Bali. Het Indonesische eiland is niet zomaar een eiland met een mooi decor, het eiland heeft namelijk veel verschillende locaties te bieden. Er .......................Wat zeur je nou weer dan? Vrijdagmiddagborrel al begonnen?
quote:Star schreef op 10 februari 2017 @ 13:51:

[...]

Is dat lekker? Taalnasi?

Ik heb zin in Chinees. Toch al gauw alweer bijna drie weken geleden.

Zo jammer dat ik al getrouwd ben en niet eens op een eiland.
Tsss een 29 uurs ban gehad. Nog wat gemist?
quote:vrouwjagersma schreef op 10 februari 2017 @ 15:12:

[...]

Zo jammer dat ik al getrouwd ben en niet eens op een eiland.Wij eten vanavond een ongetrouwde chinees.
quote:Phaedra__ schreef op 10 februari 2017 @ 15:55:

Tsss een 29 uurs ban gehad. Nog wat gemist?

Heeee!

Nee hoor, niks!
quote:S-Meds schreef op 10 februari 2017 @ 12:10:

het is vrijdag, Sandokan Night

Bijna vergeten

Wat moet ik met die man die naast me zit? Hij gaat vast huilen als ik Sandokan Night boven hem verkies.

Tsss een 29 uurs ban gehad. Nog wat gemist?Volgende keer mag je 5u in mindering brengen. Wij zullen het onthouden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2017 @ 16:02:

[...]

Volgende keer mag je 5u in mindering brengen. Wij zullen het onthouden.Top!
quote:vrouwjagersma schreef op 10 februari 2017 @ 15:12:

[...]

Zo jammer dat ik al getrouwd ben en niet eens op een eiland.Heb je het nou over eten of over seks?
Ik heb het altijd over eten. Maar het stond wellicht wat associatief onder elkaar.

Tsss een 29 uurs ban gehad. Nog wat gemist?Ja. Ik heb heerlijke chocolade nootjes

Tsss een 29 uurs ban gehad. Nog wat gemist?Mij toch?
Fijn dat je er weer bent phae

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven