Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Phaedra__ schreef op 10 februari 2017 @ 16:11:

[...]

Top! Haai!
quote:vrouwjagersma schreef op 10 februari 2017 @ 16:44:

Ik heb het altijd over eten. Maar het stond wellicht wat associatief onder elkaar.Aah. Begreep dat eiland al niet.
Iemand twijfelt aan relatie omdat hij grap heeft gemaakt dat haar ex seks heeft gehad met de hond
quote:missie_m schreef op 10 februari 2017 @ 12:02:

[...]

Hoe weet je dat het filmpje walgelijk is? Ik heb niks gezien, en vind het triest voor haar dat dit gebeurde. Maar dat is alles.

*Ze heeft meermaals in de PlayBoy gestaan en kreeg er voor betaald. De laatste keer vroeg ze in DWDD aan Theo Maasen hoe hij de foto's vond. Ik heb nooit de behoefte gehad om de playboy te kopen of in te zien. Wel heb ik ooit een filmpje gezien waarop ze 'dronken' een zegje in de camera deed op het eiland waar Patty Brard is getrouwd.

*PP vertelde vlak nadat Bowie was gestorven trots in DWDD over haar "slaapkamergeheimen" met David Bowie. David kon niet meer reageren om te zeggen "dat zat toch ietsjes anders hoor Patries". Mathijs vroeg 'maar toen was hij toch al samen met..." Daarop zei PP: 'daar had hij schijt aan". Hield PP rekening met de nabestaanden van Bowie die in een rouwproces zaten?

*PP overviel haar vorige toyboy met fotocamera toen hij onder de douche stond, en zij plaatste die foto op facebook als verrassing op zijn verjaardag. Men zou het om minder uit maken.

Hij zegt ook niet dat het filmpje walgelijk is, hij zegt helemaal niks over het filmpje zelf. Hij zegt dat het hele gedoe er omheen walgelijk is.

En dan vervolgens een zooitje aannames op een rijtje zetten van dingen die mogelijk dan wel niet handig zijn aangepakt of volgens de mening van iemand-die-er-ook-niet-bij-was anders hadden gemoeten, hoort wat mij betreft bij dat hele gedoe er omheen en valt onder dezelfde noemer. Graag daar mee ophouden. Ik moet nog aan den dis
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 10 februari 2017 @ 17:07:

Iemand twijfelt aan relatie omdat hij grap heeft gemaakt dat haar ex seks heeft gehad met de hond Ik las het. Net als je denkt dat het niet meer erger kan hier.
Life is short. Eat dessert first.

Iemand twijfelt aan relatie omdat hij grap heeft gemaakt dat haar ex seks heeft gehad met de hond Ik vind dat topic nu al hilarisch

Iemand twijfelt aan relatie omdat hij grap heeft gemaakt dat haar ex seks heeft gehad met de hond

Ik zou ook zo kunnen afknappen op zulke ranzige humor.

Dus.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 februari 2017 @ 17:16:

[...]

Ik zou ook zo kunnen afknappen op zulke ranzige humor.

Dus.Afknappen zeker, maar die TO gaat rare dingen denken.
[quote]Star schreef op 10 februari 2017 @ 17:16:

[...]

Ik vind dat topic nu al hilarisch

Even lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:shifty schreef op 10 februari 2017 @ 16:59:

[...]

Mij toch?Duh. En ik op ReservePhae maar op een pb wachten.
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2017 @ 17:19:

[...]

Afknappen zeker, maar die TO gaat rare dingen denken.Je zegt: ik houd niet van dat soort grappen, klaar. Probleem hier is wrs dat hondje op 1 staat en hij op 2.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 10 februari 2017 @ 17:29:

[...]

Je zegt: ik houd niet van dat soort grappen, klaar. Probleem hier is wrs dat hondje op 1 staat en hij op 2.Dit.
Wat een bullshit

lientjelief in "Hoeveel waarde moet ik hechten aan dit g..."
Yep, ik geloof er niets meer van.

Iemand twijfelt aan relatie omdat hij grap heeft gemaakt dat haar ex seks heeft gehad met de hond wat een ranzig topic, maar ik zou geen relatie met iemand willen die een "co ouderschap"begint met ex voor een hond. Mocht dit een echt topic zijn.
Jammer. Was leuk geweest als het echt was geweest.
Nog even en er komt een co ouderschap voor de poes.
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2017 @ 17:59:

Yep, ik geloof er niets meer van.Misschien een domme vraag hoor maar waarom denk jij dat dit topic niet echt is?
Na die post over het gesprek met haar beste vriendin ben ik afgehaakt. Dat ze de hond niet meer met hem mocht alleen laten.
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2017 @ 18:08:

Na die post over het gesprek met haar beste vriendin ben ik afgehaakt. Dat ze de hond niet meer met hem mocht alleen laten. O zo, ja dat klinkt niet echt geloofwaardig
Die TO heeft nog steeds geen antwoord gegeven of haar vriend ook weleens leuke grappen maakt

ik voel me totaal niet serieus genomen
oh ja wacht er werd een racistische grap over aziatische piemels genoemd, lamaar
quote:shifty schreef op 10 februari 2017 @ 17:15:

[...]

Hij zegt ook niet dat het filmpje walgelijk is, hij zegt helemaal niks over het filmpje zelf. Hij zegt dat het hele gedoe er omheen walgelijk is.

En dan vervolgens een zooitje aannames op een rijtje zetten van dingen die mogelijk dan wel niet handig zijn aangepakt of volgens de mening van iemand-die-er-ook-niet-bij-was anders hadden gemoeten, hoort wat mij betreft bij dat hele gedoe er omheen en valt onder dezelfde noemer. Graag daar mee ophouden. Ik moet nog aan den diswie is 'hij'? Noemer?

Ophouden? Ophouden over wat?

Kijk ff hoe laat deze post werd geschreven en hoe laat jij het ophaalt. Ga lekker naar je dis.
LOEP ME MAAR aub.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 februari 2017 @ 14:13:

[...]

.............Vrijdagmiddagborrel al begonnen?wij noemen dat gewoon forummen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 10 februari 2017 @ 19:11:

[...]

Kijk ff hoe laat deze post werd geschreven en hoe laat jij het ophaalt. D'r zit maar vijf uur tussen hoor. Ik kan me een forummer voor de geest halen (ik zal geen namen noemen) die er geen been in ziet om posts van vijf weken of zelfs vijf maanden oud te kwoten teneinde haar gelijkje te halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven