Lijf & Lijn alle pijlers

Mannelijk buikje

12-02-2017 14:17 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Het is waarschijnlijk al veel besproken maar wil het toch even vragen onder de vrouwen hier!

Vaak vallen vrouwen op een gespierde man, zelf heb ik een buikje (verder nergens dik/mollig). Maar is dat bij jullie een afknapper of zijn er zelfs vrouwen die graag een man met een buikje zien?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Groetjes Pieter
Ja die vrouwen zijn er.
Hangt van de leeftijd af. Onder de 45 vind ik het niet echt aantrekkelijk. Daarboven onvermijdelijk
En er zijn er ook die dat liever niet zien.
Buikje of buik?

Gespierd hoeft niet maar een dikke buik vind ik niet zo aantrekkelijk.
Net als alle mannen vallen op slanke, strakke en vrouwen met grote borsten, vallen alle vrouwen op gespierde buiken bij mannen. Dus net een buik maak je geen kans.....
Wat hoop je hier nou eigenlijk te halen TO?

Je zal horen dat het een afknapper is en je zal horen dat het geen punt is.....en dan?
Heb zelf een buik'je' , voeding ga ik bewust mee om, dus geen snoep of zomaar schransen. 28 jaar maar wel zittend beroep (kantoor).

In de avond ga ik weleens een half uur tot uur wandelen, intensief fitness vind ik niet leuk dus zie dat als mooi alternatief.
Ik hou wel van een buikje. Niet bij mezelf overigens.
quote:Nicotientje schreef op 12 februari 2017 @ 14:22:

Wat hoop je hier nou eigenlijk te halen TO?

Je zal horen dat het een afknapper is en je zal horen dat het geen punt is.....en dan?Was gewoon benieuwd naar de gedachtegang, mag ik toch wel bespreekbaar maken hier? Als het anders is lees ik dat graag terug.
Ja ik. Ik houd totaal niet van gespierde mannen en ik vind buikjes lekker.

Maar je hebt natuurlijk geen zak aan die info, omdat iedereen z'n eigen smaak heeft.
quote:Dahlia74 schreef op 12 februari 2017 @ 14:22:

Net als alle mannen vallen op slanke, strakke en vrouwen met grote borsten, vallen alle vrouwen op gespierde buiken bij mannen. Dus net een buik maak je geen kans.....Zelf val ik niet op slanke vrouwen, mag wel wat aanzitten. Anders krijg ik medelijden dat ze niet te eten krijg.
quote:PietervBoch schreef op 12 februari 2017 @ 14:24:

Heb zelf een buik'je' , voeding ga ik bewust mee om, dus geen snoep of zomaar schransen. 28 jaar maar wel zittend beroep (kantoor).

In de avond ga ik weleens een half uur tot uur wandelen, intensief fitness vind ik niet leuk dus zie dat als mooi alternatief.

Tijd voor de sportschool. Een jonge vent van 28 met een buikje? Hoe zie je er dan uit als je 50 bent?

Voor mij iig een totale afknapper.
quote:PietervBoch schreef op 12 februari 2017 @ 14:26:

[...]

Was gewoon benieuwd naar de gedachtegang, mag ik toch wel bespreekbaar maken hier? Als het anders is lees ik dat graag terug.Tuurlijk mag dat, ik vroeg me vooral af wat het je ging opleveren.
Zo plat mogelijk graag! Met zo'n leuke V vorm erin aub.
Ik hou absoluut niet van afgetraind en gespierd. Geef mij maar lekker een beetje vlees.
Mijn man heeft een buikje.

Ik heb hem zo ook leren kennen en ben zo op hem verliefd geworden.

Voor mij is het dus geen issue.
quote:MinkeDeWit schreef op 12 februari 2017 @ 14:19:

Hangt van de leeftijd af. Onder de 45 vind ik het niet echt aantrekkelijk. Daarboven onvermijdelijk helemaal mee eens
Ik vind wasbordjes ontzettend aantrekkelijk. Een normaal buikje zonder zichtbare spieren vind ik minder maar kan ik ook waarderen. Maar echt een bol buikje? Hmm liever niet Je bent een twintiger, het is toch helemaal niet nodig? Als je er onzeker over bent kun je er heel makkelijk aan werken. Ik zou zelf niet gillend wegrennen of gelijk afknappen als het een leuke man is maar teleurgesteld zou ik wel zijn
quote:Felix_Urbexicus schreef op 12 februari 2017 @ 14:33:

Zo plat mogelijk graag! Met zo'n leuke V vorm erin aub.Dit! Al moet ik erbij zeggen dat ik vooral op een leuke kop val en niet zozeer op een lijf. Ik hou niet van buikjes of dikke buiken, maar als de man heel leuk is, neem ik die voor lief.
quote:MinkeDeWit schreef op 12 februari 2017 @ 14:19:

Hangt van de leeftijd af. Onder de 45 vind ik het niet echt aantrekkelijk. Daarboven onvermijdelijk En dit ook wel, ja. Bij iemand van in de 20 vind ik het onaantrekkelijker dan bij een oudere man. Raar eigenlijk, nu ik erover nadenk...
quote:PietervBoch schreef op 12 februari 2017 @ 14:27:

[...]

Zelf val ik niet op slanke vrouwen, mag wel wat aanzitten. Anders krijg ik medelijden dat ze niet te eten krijg.

Dik of dun heeft maar weinig met de hoeveelheid eten te maken. Wel deels met het soort eten en met wat voor type je te maken hebt.

Gespierd hoeft niet zozeer, heel erg gespierd liever niet. Klein buikje, inderdaad bij middelbare leeftijd, buik is weer teveel. Heeft ook met de leefwijze te maken en dan denk ik dat zo'n man z'n gezondheid niet zo belangrijk vindt, daar niet zoveel moeite voor wil doen en voor mij misschien ook niet.
Liever niet. Ik vind plat mooier. Boven de 40 wordt het voor mannen lastig om de buik plat te houden. Maar op jouw leeftijd, kun je wel strak blijven.
quote:Schapewolkje schreef op 12 februari 2017 @ 14:40:

[...]

Dik of dun heeft maar weinig met de hoeveelheid eten te maken. Wel deels met het soort eten en met wat voor type je te maken hebt.

Gespierd hoeft niet zozeer, heel erg gespierd liever niet. Klein buikje, inderdaad bij middelbare leeftijd, buik is weer teveel. Heeft ook met de leefwijze te maken en dan denk ik dat zo'n man z'n gezondheid niet zo belangrijk vindt, daar niet zoveel moeite voor wil doen en voor mij misschien ook niet.Dat is een uitspraak over het eten, ben overigens zelf erg bewust van mijn voeding en eet gezond.
Ik knap er op af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven