Lijf & Lijn alle pijlers

Mannelijk buikje

12-02-2017 14:17 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Het is waarschijnlijk al veel besproken maar wil het toch even vragen onder de vrouwen hier!

Vaak vallen vrouwen op een gespierde man, zelf heb ik een buikje (verder nergens dik/mollig). Maar is dat bij jullie een afknapper of zijn er zelfs vrouwen die graag een man met een buikje zien?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Groetjes Pieter
quote:PietervBoch schreef op 12 februari 2017 @ 16:31:

Zoals eerder gezegd is dat een uitspraak over eten, begrijp niet waarom er gelijk zo gehaat word? Zeg toch niet dat ik tegen slanke vrouwen ben? Kan ook erg mooi zijn, maar is niet het eerste typ waar ik persoonlijk op val. Buiten dat zegt dat niets over mijn gehele karakter/hoe ik ben, vreemd om gelijk zo te reageren.Dat je niet eens inziet hoe debiel je opmerking is zegt al genoeg over je karakter.
quote:YouWish schreef op 12 februari 2017 @ 16:54:

[...]

Dat je niet eens inziet hoe debiel je opmerking is zegt al genoeg over je karakter.

Daarom kan hij ook geen buikje hebben.

Te weinig in huis om te compenseren.
Nee, want dan zou ik erop achteruit gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Voor een man is het nog een stuk makkelijker om geen buikje te hebben dan voor een vrouw (en nee, ik heb ook geen buikje). Ik vind het een afknapper.

Aan de andere kant als de rest leuk is dan interesseert het me weer niet, maar puur esthetisch gezien heb ik liever een platte buik bij een man dan een buikje.
Een buikje omdat een man graag bier drinkt vind ik niet erg.
quote:Blondie456 schreef op 12 februari 2017 @ 18:00:

Een buikje omdat een man graag bier drinkt vind ik niet erg.Zelf drink ik niet, eet verder alleen gezond.
quote:YouWish schreef op 12 februari 2017 @ 16:54:

[...]

Dat je niet eens inziet hoe debiel je opmerking is zegt al genoeg over je karakter.

Integendeel, juist debiel om gelijk zo te denken. Hoe komt het dat jouw gedachtegang zo bekrompen is? Te lang alleen binnen gezeten?

Raar om gelijk zo te oordelen, net of je je eigen frustratie nu projecteert op iemand die niet schuldig is dat jij gekwetst bent?
quote:PietervBoch schreef op 12 februari 2017 @ 18:20:

[...]

Zelf drink ik niet, eet verder alleen gezond.Tuurlijk, waar komt die pens dan vandaan?
quote:PietervBoch schreef op 12 februari 2017 @ 18:22:

[...]

Integendeel, juist debiel om gelijk zo te denken. Hoe komt het dat jouw gedachtegang zo bekrompen is? Te lang alleen binnen gezeten?

Raar om gelijk zo te oordelen, net of je je eigen frustratie nu projecteert op iemand die niet schuldig is dat jij gekwetst bent?

Waar moet ik door gekwetst zijn?

En nee hoor ik zit niet binnen, net terug uit de sportschool. Ze hebben nog plek hoor, voor nieuwe leden...

[...]

Zelf drink ik niet, eet verder alleen gezond.Een "man" die geen bier drinkt zou voor mij sowieso geen relatiemateriaal zijn.
quote:Blondie456 schreef op 12 februari 2017 @ 20:17:

[...]

Een "man" die geen bier drinkt zou voor mij sowieso geen relatiemateriaal zijn.Ik begin mij steeds meer af te vragen of je een rol speelt op dit forum of dat je echt zo bent.
quote:pamelacourson schreef op 12 februari 2017 @ 20:19:

[...]

Ik begin mij steeds meer af te vragen of je een rol speelt op dit forum of dat je echt zo bent.snap jou niet, ik ben misschien wel de enige hier die altijd eerlijk is.
Buikje is niet erg! Uiteindelijk gaat het toch om je innerlijk
Ik vind zelf innerlijk en uiterlijk belangrijk. Iemand kan nog zo lief zijn maar als hij in mijn ogen lelijk is dan wordt het niks.
Een buikje bij een man van 28 vind ik toch echt niet nodig. Als hij over het geheel mollig is, is het nog tot daar aan toe, maar anders staat het zo uitgezakt oud. Of duidelijk getuigend van een slecht voedingspatroon.

[...]

Zelf drink ik niet, eet verder alleen gezond.Waar komt die buik dan vandaan? Teveel appels?
Veel vrouwen zijn hier op t forum geloof ik wat ouder, ik ben 25 dus meer van jouw leeftijd.

Ja, ik vind een buikje erg onaantrekkelijk. Je bent 28, geen 58.

Wat ik echter nog veel onaantrekkelijker vind, is je flauwe opmerking over slanke vrouwen. Lijkt behoorlijk op wrok.
Een buikje of geen buikje, kaal of een bos haar ergens doet het er voor mij niet toe hoe iemand er aan de buitenkant uitziet. Het gaat om iemand karakter en uitstraling.

Dus als jij een buikje hebt en een leuk karakter en een onweerstaanbare uitstraling dan zit het voor wat mij betreft goed
quote:Vivavivi schreef op 12 februari 2017 @ 21:07:

[...]

Waar komt die buik dan vandaan? Teveel appels?Een vriend van mij is absoluut niet dik en eet gezond. Toch heeft hij al van jongs af aan een zwembandje. Dus een buikje maar ook vetkwabben op zijn rug. Hij traint ook maar dat zwembandje gaat niet weg. Heel vreemd.

[...]

Een "man" die geen bier drinkt zou voor mij sowieso geen relatiemateriaal zijn.Een man die veel bier drinkt is voor mij geen relatiematriaal
quote:safrat schreef op 12 februari 2017 @ 21:16:

[...]

Een vriend van mij is absoluut niet dik en eet gezond. Toch heeft hij al van jongs af aan een zwembandje. Dus een buikje maar ook vetkwabben op zijn rug. Hij traint ook maar dat zwembandje gaat niet weg. Heel vreemd.Dan hoort dat bij zijn bouw, best sneu als je er veel moeite voor doet en het wil maar niet weggaan
quote:safrat schreef op 12 februari 2017 @ 21:16:

[...]

Een vriend van mij is absoluut niet dik en eet gezond. Toch heeft hij al van jongs af aan een zwembandje. Dus een buikje maar ook vetkwabben op zijn rug. Hij traint ook maar dat zwembandje gaat niet weg. Heel vreemd.

Dat is balen voor hem.

Is hij wel aantrekkelijk ondanks het vet?
Man zegt altijd... goed gereedschap hangt onder een afdak

[...]

Een "man" die geen bier drinkt zou voor mij sowieso geen relatiemateriaal zijn.

Moet je hier (in mijn geval) wel een heel klein beetje gelijk in geven.
quote:Xervy schreef op 12 februari 2017 @ 21:21:

Man zegt altijd... goed gereedschap hangt onder een afdak Zo'n onaantrekkelijke opmerking dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven