Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 19 januari 2009 om 19:32
Hoi!
Dag begon goed, slechts 4 sigaretten gerookt (minderings/stoppogin), alles voor mn rapporten afgekregen wat er af kon, daarna nog wat voor mn werk gedaan, boodschappen gedaan, wc papier vergeten, gekookt, bord macaroni laten valen, smsje van RP2 ZONDER kusje gekregen, mn tweede portie macaroni opgegeten, en nu voel ik me ineens heeeeeeel zielig!
Bah bah bah!!!!
WM, succes met VM, is dat vanavond?
Dag begon goed, slechts 4 sigaretten gerookt (minderings/stoppogin), alles voor mn rapporten afgekregen wat er af kon, daarna nog wat voor mn werk gedaan, boodschappen gedaan, wc papier vergeten, gekookt, bord macaroni laten valen, smsje van RP2 ZONDER kusje gekregen, mn tweede portie macaroni opgegeten, en nu voel ik me ineens heeeeeeel zielig!
Bah bah bah!!!!
WM, succes met VM, is dat vanavond?
maandag 19 januari 2009 om 19:34
Hallooo!!...
Zie net dat V. hey hallo....op Msn heeft gezegd, terwijl ik offline sta, dus hij probeerd voorzichtig contact te zoeken, was al om 18.45. heb nog niks terug getypt...ik vermoed dat ie wou vragen of ik langs kwam vanavond....wat zal ik nu doen??
Vind mezelf nu beetje lullig worden nl. door niet te reageren!..
Zie net dat V. hey hallo....op Msn heeft gezegd, terwijl ik offline sta, dus hij probeerd voorzichtig contact te zoeken, was al om 18.45. heb nog niks terug getypt...ik vermoed dat ie wou vragen of ik langs kwam vanavond....wat zal ik nu doen??
Vind mezelf nu beetje lullig worden nl. door niet te reageren!..
maandag 19 januari 2009 om 19:38
Pop.... voor jouw! Waarom voel je je ineens zielig? Doordat je van RP2 geen kusje in je smsje hebt gehad. Of alle samenloop van omstandigheden?
TP...Wat verwacht V nou als hij je aanspreekt op msn als je op offline staat. Als hij echt contact wil, smst of belt hij wel. Toch?
Ja Pop, VM komt zo. Heb besloten maar eens te gaan praten...Hoe ik me voel etc. Vindt het wel heel moeilijk!
TP...Wat verwacht V nou als hij je aanspreekt op msn als je op offline staat. Als hij echt contact wil, smst of belt hij wel. Toch?
Ja Pop, VM komt zo. Heb besloten maar eens te gaan praten...Hoe ik me voel etc. Vindt het wel heel moeilijk!
maandag 19 januari 2009 om 19:53
TP: niet reageren hoor! laat m idd maar wat moeite doen! blijf sterk!
WM; ik denk echt aan je hoor, maar ajb wees sterk en hou het bij jezelf. Ik weet dat je bang bent hem te verliezen, maar je hebt nu ook niets...behalve paar avonden per maand wat gezelligheid en sex. Weegt niet open tegen al dat verdriet en al dat wachten.....Ik neem het nog even over van je nieuwe lieve mona op het andere topic, sorry.
Haha geen XXXX!!!!
WM; ik denk echt aan je hoor, maar ajb wees sterk en hou het bij jezelf. Ik weet dat je bang bent hem te verliezen, maar je hebt nu ook niets...behalve paar avonden per maand wat gezelligheid en sex. Weegt niet open tegen al dat verdriet en al dat wachten.....Ik neem het nog even over van je nieuwe lieve mona op het andere topic, sorry.
Haha geen XXXX!!!!
maandag 19 januari 2009 om 20:02
maandag 19 januari 2009 om 20:06
Wm: het is heel simpel, je moet vaak beginnen met het woord ik....ik wil dit niet...ik verwacht meer...ik verdien meer.....ik wil weten waar ik aan toe ben. Vooral niet vragen hoe hij jullie ziet!!! dan geeft ie weer zon mooi omslachtig antwoord, nog even geduld liefje...en dan ben jij weer om! Alles draait tot nu toe om hem...nu ben jij aan de beurt!
TP: je bent nu toch druk aan t sporten?
TP: je bent nu toch druk aan t sporten?
maandag 19 januari 2009 om 20:15
maandag 19 januari 2009 om 20:31
Nee Xen, voel me met de minuut lulliger worden...
Denk dat ik zo op Msn wat terug zeg, en dan smoesje dat ik bij m'n ouders of vriendin was, en net thuis ben...weet gewoon niet goed wat ik aan de telefoon moet zeggen, normaal heb ik daar helemaal geen moeite mee, maar ben nu bang dat ik de juiste woorden niet kan vinden...
Denk dat ik zo op Msn wat terug zeg, en dan smoesje dat ik bij m'n ouders of vriendin was, en net thuis ben...weet gewoon niet goed wat ik aan de telefoon moet zeggen, normaal heb ik daar helemaal geen moeite mee, maar ben nu bang dat ik de juiste woorden niet kan vinden...
maandag 19 januari 2009 om 20:36
WM, de "ik-boodschap", heb je vast wel geleerd op de PABO, dus dat moet je kunnen! Succes!
Ach, MissP, ik weet dat RP2 het druk heeft. Hij werkt al sinds vorige week tot s avonds laat en in het weekend moest ie ook werken. Dan denk ik dat ie wat chagerijnig is en geen smsjes stuurt, want hij belde van de week bijna elke avond nog even als hij vrij was!. Ach, heb gewoon een baalbui, ook al wat buikpijn, dus misschien wel hormonaal???
Zit met het idee in mij hoofd om hem toch eens te vragen naar zijn precieze intenties, hoewel ik het antwoord wel kan raden, aangezien hij zich zag als mijn vriendje en hij me van het weekend zei dat het toch wel tijd werd dat ik zijn vrienden leer kennen.
TP, nog steeds weet ik even niet helemaal waarom je het contact met V wat afhoudt, maar als hij je aanspreekt en belt, dan wil hij toch contact. Maar als je niet wilt lag je idd in bad, of was je aan het sporten, of lekker een eind aan het wandelen met een geleende hond, bij je ouders/vriendin koffie aan het drinken, kind van vriendin in bed aan het leggen/fles te geven/ ach whatever!
Ach, MissP, ik weet dat RP2 het druk heeft. Hij werkt al sinds vorige week tot s avonds laat en in het weekend moest ie ook werken. Dan denk ik dat ie wat chagerijnig is en geen smsjes stuurt, want hij belde van de week bijna elke avond nog even als hij vrij was!. Ach, heb gewoon een baalbui, ook al wat buikpijn, dus misschien wel hormonaal???
Zit met het idee in mij hoofd om hem toch eens te vragen naar zijn precieze intenties, hoewel ik het antwoord wel kan raden, aangezien hij zich zag als mijn vriendje en hij me van het weekend zei dat het toch wel tijd werd dat ik zijn vrienden leer kennen.
TP, nog steeds weet ik even niet helemaal waarom je het contact met V wat afhoudt, maar als hij je aanspreekt en belt, dan wil hij toch contact. Maar als je niet wilt lag je idd in bad, of was je aan het sporten, of lekker een eind aan het wandelen met een geleende hond, bij je ouders/vriendin koffie aan het drinken, kind van vriendin in bed aan het leggen/fles te geven/ ach whatever!
maandag 19 januari 2009 om 20:45
Pop, je gaat toch niet echt zitten miepen om dat smsje he? Kijk, dat WM onzeker is en TP, kan ik me heel goed voorstellen. Hun mannen geven hun niet zoveel zekerheid, maar over RP2 heb je niets te klagen, dit zijn alleen maar jouw waanideetjes...stoppen hoor! Hij is heel druk, maar toch komt ie naar dat feestje en slaapt bij jou, hij belt je elke avond (al is t maar even), nu zeggen dat je zijn vrienden ook moet ontmoeten. Wedden dat WM en TP zo met je willen ruilen?
maandag 19 januari 2009 om 20:48
Pop, omdat ik 'm zaterdagavond zou zien, maar hij me 'smiddags sms stuurde, dat hij op verjaardag van vriend moest, dat z'n vriend nogal laat met uitnodiging was, en excuses daarvoor, dat was zaterdag...
Inmiddels is m'n boosheid beetje weg, maar weet nu niet hoe ik tegen 'm moet doen, koel, afstandelijk, zeggen dat ik nu het gevoel heb, dat ik geen prioriteit ben....of gewoon luchtig, ik weet het niet.....
Inmiddels is m'n boosheid beetje weg, maar weet nu niet hoe ik tegen 'm moet doen, koel, afstandelijk, zeggen dat ik nu het gevoel heb, dat ik geen prioriteit ben....of gewoon luchtig, ik weet het niet.....
maandag 19 januari 2009 om 20:57
TP; gewoon terugbellen. Je stond onder de douche en hebt de badkamer gepoetst met de radio aan dus de foon niet gehoord.
Lig wel in een deuk om de conversaties hier , over rode zee-en en telefoonsmoezen.
WM: succes meis en veel plezier.
Ik vind het saai op de bank. Altijd hetzelfde op tv.
Iemand nog een i-net tip? Of blijft het bij forummen? Wat spoken jullie zoal uit op het i-net, behalve de mail en tforum ?
Lig wel in een deuk om de conversaties hier , over rode zee-en en telefoonsmoezen.
WM: succes meis en veel plezier.
Ik vind het saai op de bank. Altijd hetzelfde op tv.
Iemand nog een i-net tip? Of blijft het bij forummen? Wat spoken jullie zoal uit op het i-net, behalve de mail en tforum ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 19 januari 2009 om 21:01