Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Ja erg leuk maandag . Slecht geslapen vannacht vanwege kortademigheid komt door de medicatie voor de blaasontsteking. Zometeen naar het werk zal wel weer druk zijn op de weg. Ik ben nu al moe. Fijne dag Stammies
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Ben ik hier goed voor het maandagtopic?

Ik ga zo lekker wassen. Man is al naar zijn werk, dochter gaat straks naar school en zoon heeft het rijk alleen, want die is vrij wegens studiedag.

Fijne maandag/sterkte allemaal!

(doorhalen wat niet van toepassing is)
Succes vandaag Charlie, ik wens je toch een goede, fijne dag!

Ik ben ook moe. Moe van al bijna een jaar worstelen, eerst heftige therapie en daarna burn-out en het wordt maar niet beter.

Ik wil zo graag, maar er zit zo weinig vooruitgang in. En ik weet wel dat ik de keuze moet maken om hiermee niet verder te gaan, maar wat dan? Geen idee, ik weet echt niet wat ik dan kan doen, en dat geeft me veel zorgen. Vandaag ga ik ervoor zorgen dat ik met mijn snuffert in de zon ga zitten of lopen, een half uurtje ofzo, even wat licht binnenlaten.
Was ze LV!
Ren dacht dat het laatst wat beter met je ging en dat je vertrouwen had dat het met je werk goed zou komen.
Dank je Elfje. Het leek wel even beter te gaan, maar inmiddels gaat het weer rap bergafwaarts. Het was misschien ook hopen tegen beter weten in.

Het zal ook wel goed komen op een of andere manier.
Ik ben ook al wakker helaas. Nou ja sta ik zo op en dan kan ik op tijd naar de bloedprik mevrouw.

Het enige wat ik vandaag van mezelf " moet" is het bed verschonen en koken. Verder hou ik me rustig. En vanavond op tijd naar bed. Misschien ook even wandelen vanmiddag. Voel me iets meer ok maar ja ben ook niet naar werk geweest de laatste dagen.
Mogge stammers. Slecht geslapen hier dus ook geen zin in de maandag. Had van het weekend wel een brainwave over m'n werkding van vorige week dus misschien kan ik via een omweg mijn klantjes tevreden stellen. Zou mooi zijn!

Verder iedereen sterkte en als je de kans hebt: ga de zon in. Ik ben gisteren ook speciaal nog even gaan lopen, helpt wel tegen mijn traditionele winterdipje.

Ren, Dolfje en Charlotte:
The owls are not what they seem
Gelukkig maar twee wachtenden voor mij hier. Dat is wel eens anders. Daarna meteen even een afspraak met mijn eigen huisarts maken voor als de uitslag er is. Hoewel ik me beter voel dan vrijdag moet ik wel iets doen natuurlijk.
Zo boodschappen en strijk gedaan en bed zo goed als opgemaakt. Beetje hoofdpijn maar vergeleken met vorige week valt het mee.

Nu tijd voor Netflix.
Hier is het feest, echt Feest.

Vorig jaar kwam kind tussen de radertjes van het schoolsysteem hopeloos klem te zitten en stonden we te wiebelen boven een duistere afgrond.

Met een woest gevecht het voor iedereen zichtbare en wegens leeftijd ook zéér verklaarbare 'emotioneel nog te jong' bewezen met totaal overbodige onderzoeken, en dankzij die onzin en mijn eigenwijze en hardnekkige karakter een herkansing gekregen.

En dat betaalt zich uit... en hoe.

We wiebelen vandaag niet aan de rand van de afgrond, we zweven in de zevende hemel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat fijn Feow!

En wat heb je een mooie ava, ik voel me er helemaal lente-achtig van
Wat fijn Feow!
Angie en Yas, 16 maart mag de vlag uit, dan komen pa en ik naar jullie stad!

Zo'n zin in!
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 12:46:

Vorig jaar kwam kind tussen de radertjes van het schoolsysteem hopeloos klem te zitten en stonden we te wiebelen boven een duistere afgrond.

Met een woest gevecht het voor iedereen zichtbare en wegens leeftijd ook zéér verklaarbare 'emotioneel nog te jong' bewezen met totaal overbodige onderzoeken, en dankzij die onzin en mijn eigenwijze en hardnekkige karakter een herkansing gekregen.

We wiebelen vandaag niet aan de rand van de afgrond, we zweven in de zevende hemel.Ontzettend fijn, heerlijk om te zien dat jouw inzet niet voor niks is geweest. Dit is met voldoening strijden voor je kind
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Renaissance schreef op 13 februari 2017 @ 16:16:

Angie en Yas, 16 maart mag de vlag uit, dan komen pa en ik naar jullie stad!

Zo'n zin in! gezellig!
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 12:46:

We wiebelen vandaag niet aan de rand van de afgrond, we zweven in de zevende hemel.Wat fijn!!!
quote:Renaissance schreef op 13 februari 2017 @ 07:00:

Succes vandaag Charlie, ik wens je toch een goede, fijne dag!

Ik ben ook moe. Moe van al bijna een jaar worstelen, eerst heftige therapie en daarna burn-out en het wordt maar niet beter.

Ik wil zo graag, maar er zit zo weinig vooruitgang in. En ik weet wel dat ik de keuze moet maken om hiermee niet verder te gaan, maar wat dan? Geen idee, ik weet echt niet wat ik dan kan doen, en dat geeft me veel zorgen. Vandaag ga ik ervoor zorgen dat ik met mijn snuffert in de zon ga zitten of lopen, een half uurtje ofzo, even wat licht binnenlaten.

Je bent lief en een dikke knuffel voor jou omdat je het nodig hebt.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik snap er echt geen ene zak van ik moet woensdag ergens naar toe(werkgerelateerd) en als ik de route via routenet bekijk is het 28 km maar als ik het adres in mijn navigatiesysteem tik is het opeens 37.8 km Dat is bijna 10 km verder zoveel kan het toch niet afwijken. Mijn navigatiesysteem is 10 jaar oud en ik heb al geprobeerd mijn navigatiesysteem te updaten maar mijn versie van mijn navigatiesystemen komt niet meer op de website voor.
kun je eventueel met je telefoon navigeren charlotte?

Ren en dolfje
Charlotte,

Ik zou, als ik jou was, even op de routeplanners van de ANWB kijken. Die print je uit (of als je een goed geheugen hebt in) en volg je. Je eigen navigatie raakt dan even in paniek en pakt het als je het stuk afgesneden hebt ook wel weer op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik denk niet dat dat gaat lukken Pindakaas want dan moet ik mijn aandacht op mijn telefoon richten en dat lijkt mij niet zo veilig in het verkeer. Ik zet als ik ergens naar toe moet mijn navigatie aan en dan luister ik naar de stem op mijn navigatiesysteem.
Ga ik ook doen hoor Feow en ik zet mijn navigatiesysteem aan want die stuurt mij uiteindelijk wel de goede richting uit. Ik vind het gewoon een beetje apart dat het afwijkt. Ik vertrek ruim op tijd dus het komt vast wel goed.
Ah ja, ik heb een navigatie met stem op mijn telefoon en zo'n houder in de auto, dus dan vervangt die eigenlijk gewoon de tom tom

maar als je dat niet hebt is het niet veilig inderdaad

feow wat jij zegt doet mijn moeder met inmiddels bejaarde navigatie ook inderdaad, en komt uiteindelijk altijd wel in orde
Hoe heet dat navigatiesysteem Pindakaas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven