Het Stamcafé XVIII
maandag 13 februari 2017 om 19:36
quote:charlottew88 schreef op 13 februari 2017 @ 19:01:
Ik denk niet dat dat gaat lukken Pindakaas want dan moet ik mijn aandacht op mijn telefoon richten en dat lijkt mij niet zo veilig in het verkeer. Ik zet als ik ergens naar toe moet mijn navigatie aan en dan luister ik naar de stem op mijn navigatiesysteem.
De navigatie op je telefoon zit ook gewoon geluid bij, werkt als een tierelier.
Is de enige die ik gebruik, gewoon in de houder op mijn dashbord en geluid aan.
Ik denk niet dat dat gaat lukken Pindakaas want dan moet ik mijn aandacht op mijn telefoon richten en dat lijkt mij niet zo veilig in het verkeer. Ik zet als ik ergens naar toe moet mijn navigatie aan en dan luister ik naar de stem op mijn navigatiesysteem.
Is de enige die ik gebruik, gewoon in de houder op mijn dashbord en geluid aan.
maandag 13 februari 2017 om 19:37
maandag 13 februari 2017 om 19:37
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 19:07:
Ah ja, ik heb een navigatie met stem op mijn telefoon en zo'n houder in de auto, dus dan vervangt die eigenlijk gewoon de tom tom
maar als je dat niet hebt is het niet veilig inderdaad
Oh jij zegt het ook al.
Voor ik de houder had legde ik 'm ook wel gewoon op de stoel naast me, ik hoefde alleen maar de mevrouw te horen die links, rechts enz zei.
Ah ja, ik heb een navigatie met stem op mijn telefoon en zo'n houder in de auto, dus dan vervangt die eigenlijk gewoon de tom tom
maar als je dat niet hebt is het niet veilig inderdaad
Oh jij zegt het ook al.
Voor ik de houder had legde ik 'm ook wel gewoon op de stoel naast me, ik hoefde alleen maar de mevrouw te horen die links, rechts enz zei.
maandag 13 februari 2017 om 19:40
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 19:36:
[...]
Is de enige die ik gebruik, gewoon in de houder op mijn dashbord en geluid aan.Ik heb alleen Google maps op mijn Smart Phone.
[...]
Is de enige die ik gebruik, gewoon in de houder op mijn dashbord en geluid aan.Ik heb alleen Google maps op mijn Smart Phone.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 februari 2017 om 19:40
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 19:37:
[...]
Oh jij zegt het ook al.
Voor ik de houder had legde ik 'm ook wel gewoon op de stoel naast me, ik hoefde alleen maar de mevrouw te horen die links, rechts enz zei.ik kan zelf niet goed op alleen de stem rijden, moet ook wel afentoe naar het beeld kunnen gluren haha
[...]
Oh jij zegt het ook al.
Voor ik de houder had legde ik 'm ook wel gewoon op de stoel naast me, ik hoefde alleen maar de mevrouw te horen die links, rechts enz zei.ik kan zelf niet goed op alleen de stem rijden, moet ook wel afentoe naar het beeld kunnen gluren haha
maandag 13 februari 2017 om 19:42
maandag 13 februari 2017 om 19:43
maandag 13 februari 2017 om 19:45
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 19:42:
[...]
vind jij de instructies van google maps niet verwaarend? bij mij wekt het soms echt agressie op, zulke omslachtige dingen komen er dan uit mn apparaat. rij ook vaker verkeerd op google maps
Nee, ik vind 'm perfect.
Vriend heeft een dure Garmin navigatie, onding. Dan rij ik nog liever met een uitgeprinte route
[...]
vind jij de instructies van google maps niet verwaarend? bij mij wekt het soms echt agressie op, zulke omslachtige dingen komen er dan uit mn apparaat. rij ook vaker verkeerd op google maps
Nee, ik vind 'm perfect.
Vriend heeft een dure Garmin navigatie, onding. Dan rij ik nog liever met een uitgeprinte route
maandag 13 februari 2017 om 20:13