zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
maandag 13 februari 2017 om 15:18
@Ashkyla, wat leuk, Curacao! Kan me voorstellen dat het behoorlijk prijzig is om daar naartoe te gaan. En als je gaat wil je het ook bijzonder maken voor je man maar inderdaad ook al je familie bezoeken die je mist. Kan ik me goed voorstellen.
@Ri, wat gaat dat snel! Lijkt wel of jouw tijd sneller gaat dan die van mij je had al wel eerder een echo gehad met de intake toch?
@Grootouders, ik zelf heb nog een opa en oma, m'n lieve opa is jammer genoeg ontzettend dement en hij herkent me al bijna een jaar niet meer. M'n oma heeft mij nooit zo de moeite waard gevonden helaas. We proberen haar wel zo nu en dan op te zoeken maar ze laat wel merken dat ze het niet echt waardeerd.
M'n man heeft nog een oma, echt een ontzettend lief mens alleen helaas ook niet meer zo gezond. Hopelijk kan ze ons kindje nog vast houden in de toekomst.
Ben zo benieuwd suus! Vaak liegt je gevoel niet en als je het herkent... Ik heb een goed gevoel Hoe laat komt je man thuis?
@hier, alweer de laatste vruchtbare dag vandaag volgens de Maya app. Maar ben vrij zeker dat ik m'n eisprong heb gevoeld afgelopen zaterdag. Had ook cervixslijm op dat moment dus ik ga er wel vanuit dat dat DE dag was, hebben we ook gebruik van gemaakt
Maar goed, morgen kruip ik dan maar weer op dat verrekte wachtbankje.
@Ri, wat gaat dat snel! Lijkt wel of jouw tijd sneller gaat dan die van mij je had al wel eerder een echo gehad met de intake toch?
@Grootouders, ik zelf heb nog een opa en oma, m'n lieve opa is jammer genoeg ontzettend dement en hij herkent me al bijna een jaar niet meer. M'n oma heeft mij nooit zo de moeite waard gevonden helaas. We proberen haar wel zo nu en dan op te zoeken maar ze laat wel merken dat ze het niet echt waardeerd.
M'n man heeft nog een oma, echt een ontzettend lief mens alleen helaas ook niet meer zo gezond. Hopelijk kan ze ons kindje nog vast houden in de toekomst.
Ben zo benieuwd suus! Vaak liegt je gevoel niet en als je het herkent... Ik heb een goed gevoel Hoe laat komt je man thuis?
@hier, alweer de laatste vruchtbare dag vandaag volgens de Maya app. Maar ben vrij zeker dat ik m'n eisprong heb gevoeld afgelopen zaterdag. Had ook cervixslijm op dat moment dus ik ga er wel vanuit dat dat DE dag was, hebben we ook gebruik van gemaakt
Maar goed, morgen kruip ik dan maar weer op dat verrekte wachtbankje.
In the end we only regret the chances we didn't take.
maandag 13 februari 2017 om 21:19
Ohj sorry voor al t wachten , had n vergadering enz... maar mu dan eindelijk een bericht !
Ik ben zwanger ????????????!!!
Zo onwerkelijk ! En aan de andere kant voelde ik t echt dat t zo was ... wel Heel vreemd zo meteen eerste ronde raak , Heel blij maar ook best vreemd gevoel... klinkt miss beetje gek, sorry
Nu maar hopen dat t blijft zitten en lekker gaat groeien...
Ik ben zwanger ????????????!!!
Zo onwerkelijk ! En aan de andere kant voelde ik t echt dat t zo was ... wel Heel vreemd zo meteen eerste ronde raak , Heel blij maar ook best vreemd gevoel... klinkt miss beetje gek, sorry
Nu maar hopen dat t blijft zitten en lekker gaat groeien...
dinsdag 14 februari 2017 om 09:00
Hier vandaag obv vorige cyclus m'n NOD, maar helaas negatieve test en nog geen menstruatie te bekennen.. wordt er nu ondertussen wel een beetje ongeduldig van, vooral omdat ik niet weet wanneer ik dan eindelijk wel ongesteld ga worden.. Daarnaast ook nog steeds iedere dag ontzettend misselijk waar ik niks van begrijp.
Sorry dames even een klaag berichtje van mij.
Deze week meer nod''s in aantocht! Spannend!
Sorry dames even een klaag berichtje van mij.
Deze week meer nod''s in aantocht! Spannend!
dinsdag 14 februari 2017 om 10:16
hmm koekiemonsterrrr klaag maar ff lekker hoor ! snap dat dat egt niet tof is.... gewoon heel irritant ! ik hoop dat je of snel ongesteld wordt , of toch nog positief test !
dank voor al jullie lieve en leuke reacties !
speciaal voor jou ook nog dookster, ik kan me echt voorstellen als t anders zou voelen voor jou... zo na je eigen miskraam ! ik hoop zo dat jij en iedereen ook snel positief testen !
ik ga t zo aan mn beste vriendinnetje vertellen, komt zo hierheen en denkt dat ik vandaag of morgen pas ga testen.. maar de test ligt dus al op tafel.. ben benieuwd hihi
speciaal voor jou ook nog dookster, ik kan me echt voorstellen als t anders zou voelen voor jou... zo na je eigen miskraam ! ik hoop zo dat jij en iedereen ook snel positief testen !
ik ga t zo aan mn beste vriendinnetje vertellen, komt zo hierheen en denkt dat ik vandaag of morgen pas ga testen.. maar de test ligt dus al op tafel.. ben benieuwd hihi
dinsdag 14 februari 2017 om 10:16
hmm koekiemonsterrrr klaag maar ff lekker hoor ! snap dat dat egt niet tof is.... gewoon heel irritant ! ik hoop dat je of snel ongesteld wordt , of toch nog positief test !
dinsdag 14 februari 2017 om 10:47
@koekie, wat lastig die onzekerheid... Vooral ook omdat je zo misselijk bent continu. En van mij mag je altijd klagen hier hoor, doe ik toch zelf ook
@suus, tuurlijk ben ik blij voor je! Ik gun het iedereen hier om zwanger te zijn en hoop dat dat ook gauw zo zal zijn. Geniet lekker van het feit dat je je vriendin nu al kunt verassen!
@hier, weer officieel op het wachtbankje vandaag al zit ik daar volgens m'n eigen gevoel al sinds zondag.
Hoe gaat het met jullie matroesjka en lala? NODs zijn in zicht! Voorgevoelens, symptomen?
@suus, tuurlijk ben ik blij voor je! Ik gun het iedereen hier om zwanger te zijn en hoop dat dat ook gauw zo zal zijn. Geniet lekker van het feit dat je je vriendin nu al kunt verassen!
@hier, weer officieel op het wachtbankje vandaag al zit ik daar volgens m'n eigen gevoel al sinds zondag.
Hoe gaat het met jullie matroesjka en lala? NODs zijn in zicht! Voorgevoelens, symptomen?
In the end we only regret the chances we didn't take.
dinsdag 14 februari 2017 om 11:08
@suus gefeliciteerd! Super gaaf.
@koekiemonster natuurlijk mag je hier lekker klagen. Ik kan mij ook voorstellen dat die enorm lange cyclussen behoorlijk frustreren.
Is het een idee om eens naar de huisarts te gaan? Of kan die daar ook niet zoveel mee?
@dookster succes met wachten op het wachtbankje. Ik zit er sinds zaterdag weer op. Het wachten duurt weer best lang. Terwijl ik nu niet heel ongeduldig ben. Klinkt een beetje tegenstrijdig. Het is meer dat ik vorige keer heel erg bezig was met zwanger raken en nu meer denk van we zullen het zien. Misschien duurt het gewoon een tijdje.
@koekiemonster natuurlijk mag je hier lekker klagen. Ik kan mij ook voorstellen dat die enorm lange cyclussen behoorlijk frustreren.
Is het een idee om eens naar de huisarts te gaan? Of kan die daar ook niet zoveel mee?
@dookster succes met wachten op het wachtbankje. Ik zit er sinds zaterdag weer op. Het wachten duurt weer best lang. Terwijl ik nu niet heel ongeduldig ben. Klinkt een beetje tegenstrijdig. Het is meer dat ik vorige keer heel erg bezig was met zwanger raken en nu meer denk van we zullen het zien. Misschien duurt het gewoon een tijdje.