Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 16:12:

Heel naar gedrag vind ik het.

Ik vind het sneu.

Voor diegene's kind.

Heel onaardig gedacht.
quote:Het-groepje schreef op 13 februari 2017 @ 16:24:

[...]

Ik vind het sneu.

Voor diegene's kind.

Heel onaardig gedacht.Ik denk dat ze het over de nicht topic had (ik tenminste wel)
quote:vrouwjagersma schreef op 13 februari 2017 @ 16:22:

Ik moest lachen om je verhaal over de kinderen met blikjes cola en een zakje chips. En een beetje huilen, ook (overdrachtelijk dan, want ik ben te kil om te huilen): ik woon vlak bij een paar straten waar veel kinderen wonen die zo opgroeien. Dat zijn ook de kinderen die op 1 januari met een aansteker en een plastic zak de straat op gaan om oud vuurwerk af te steken.Jup. Ik woonde in zo'n wijk. Kwam ik elke dag dezelfde koters tegen in de lift die met gevulde koek in de hand in de buggy naar school gebracht werden en voor wiens ouders opvoeden inhield dat je soms heel hard schreeuwde en een tik uitdeelde.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 februari 2017 @ 15:31:

Denk dat ik een topic moet openen, ben zojuist emotionaal ingekakt want zag iemand met de naam Grobbebol en die zijn groterder dan een kuiken en zo! Och kuikentje toch . Zie het als een compliment. Je bent zo tof dat mensen graag op je willen lijken .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 16:28:

[...]

Jup. Ik woonde in zo'n wijk. Kwam ik elke dag dezelfde koters tegen in de lift die met gevulde koek in de hand in de buggy naar school gebracht werden en voor wiens ouders opvoeden inhield dat je soms heel hard schreeuwde en een tik uitdeelde.Niks mis mee. Ik zet doe van mij ook nog geregeld in zijn buggy.
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 16:27:

[...]

Ik denk dat ze het over de nicht topic had (ik tenminste wel)

Ja klopt! Maar ik lees nu ook net dat ze een kindje heeft.

Dat vind ik ook sneu, voor dat kind.
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 16:27:

[...]

Ik denk dat ze het over de nicht topic had (ik tenminste wel)Ik ook. De kaapster noemt in 1 zin dat ze een kind heeft en ipv leuk, is dat is ook een kapstok voor gemis uit de jeugd.
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 16:30:

[...]

Ja klopt! Maar ik lees nu ook net dat ze een kindje heeft.

Dat vind ik ook sneu, voor dat kind.Oh zo, ik haal nu wat dingen door elkaar denk ik. Heb een aantal berichten van die yogo iets gelezen, verder kwam ik niet
quote:Het-groepje schreef op 13 februari 2017 @ 16:30:

[...]

Ik ook. De kaapster noemt in 1 zin dat ze een kind heeft en ipv leuk, is dat is ook een kapstok voor gemis uit de jeugd.Ik moet maar weer even gaan lezen zie ik al.
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 16:31:

[...]

Oh zo, ik haal nu wat dingen door elkaar denk ik. Heb een aantal berichten van die yogo iets gelezen, verder kwam ik nietHaha dat kan ik je niet kwalijk nemen
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 16:29:

[...]

Och kuikentje toch . Zie het als een compliment. Je bent zo tof dat mensen graag op je willen lijken .
Ik vind het zo stom dat ze het gewoon verdomt om een eigen topic te openen. Vind het echt asociaal tegenover de TO.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 16:29:

[...]

Niks mis mee. Ik zet doe van mij ook nog geregeld in zijn buggy.Dat dácht ik al ja
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 16:33:

[...]

Haha dat kan ik je niet kwalijk nemen Het is ook rot maar open dan een eigen topic.
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 16:35:

Ik vind het zo stom dat ze het gewoon verdomt om een eigen topic te openen. Vind het echt asociaal tegenover de TO.Ze is veel te bang inmiddels dat er dan niemand komt schrijven. Nu krijgt ze iig nog commentaar en wat advies...
quote:Het-groepje schreef op 13 februari 2017 @ 16:36:

[...]

Het is ook rot maar open dan een eigen topic.Precies!
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 16:37:

[...]

Ze is veel te bang inmiddels dat er dan niemand komt schrijven. Nu krijgt ze iig nog commentaar en wat advies...Aandacht krijgt ze, dat soort mensen doen geen reet met advies

[...]

Ze is veel te bang inmiddels dat er dan niemand komt schrijven. Nu krijgt ze iig nog commentaar en wat advies...

Dat zal het wel zijn ja.

Nja als ze er dan nog eens wat mee dééd. Mensen zijn daar hele epistels voor Jan Lul aan het typen
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 16:40:

[...]

Aandacht krijgt ze, dat soort mensen doen geen reet met adviesWellicht niet maar het wordt wel gegeven.
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 16:36:

[...]

Dat dácht ik al ja Ik laat het hem maar niet lezen
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 15:03:

[afbeelding]Wat is dit, en wil ik dat weten? neeneenee dus
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 16:28:

[...]

Jup. Ik woonde in zo'n wijk. Kwam ik elke dag dezelfde koters tegen in de lift die met gevulde koek in de hand in de buggy naar school gebracht werden en voor wiens ouders opvoeden inhield dat je soms heel hard schreeuwde en een tik uitdeelde.hier gebeurt dat s ochtends omgekeerd, dat geschreeuw en soms een tik dan. Peuter vindt denk ik vaak dat ik correctie verdien. Vooral als er veeeel buren op straat zijn.
quote:Het-groepje schreef op 13 februari 2017 @ 16:46:

[...]

hier gebeurt dat s ochtends omgekeerd, dat geschreeuw en soms een tik dan. Peuter vindt denk ik vaak dat ik correctie verdien. Vooral als er veeeel buren op straat zijn.Mag je dan ook in de buggy? Daar zou ik het voor doen namelijk.
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 16:40:

[...]

Aandacht krijgt ze, dat soort mensen doen geen reet met adviesOch, wie weet wat er allemaal blijft hangen of wie weet wie het verder nog leest.

[...]

Ze is veel te bang inmiddels dat er dan niemand komt schrijven. Nu krijgt ze iig nog commentaar en wat advies...Jij bent echt arts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven