Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Joost, eens!
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 18:02:

[...]

Prima hoor, maar ga dan ook niet zitten zuigen.En anderen beledigen.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 18:02:

[...]

Prima hoor, maar ga dan ook niet zitten zuigen.Maar wat is voor jou dan zuigen?
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 18:04:

[...]

En anderen beledigen.En dit.
quote:ThunderassMan schreef op 13 februari 2017 @ 18:02:

[...]

Zeg, doe eens niet zo genuanceerd enzo. Het is al heel wat dat je nog niet met pek en veren van napraat gejaagd bent, zoals te doen gebruikelijk is las ik op vrijdagavond.

Ik raad je aan om je zsm aan te sluiten bij een groepje met een sterke mening. Voor je eigen veiligheid.

Oh ja, btw: Welkom.
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 18:04:

[...]

Maar wat is voor jou dan zuigen?Rare smileys plaatsen om anderen te beledigen, anderen verbaal beledigen, dingen roepen die niet waar zijn zonder het te onderbouwen. En dat al het hele topic lang.

[...]

Zeg, doe eens niet zo genuanceerd enzo. Het is al heel wat dat je nog niet met pek en veren van napraat gejaagd bent, zoals te doen gebruikelijk is las ik op vrijdagavond.

Ik raad je aan om je zsm aan te sluiten bij een groepje met een sterke mening. Voor je eigen veiligheid.

Ow, uh, thanks

Nog tips hoe dat slim aan te pakken? En hoe bereid ik me voor op de jacht?

[...]

quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 17:36:

[...]

Even een forum-etiquette-vraag, wanneer is er sprake van kaping en wanneer mag er ruimte zijn voor anderen die met een gelijkwaardig probleem zitten?

En wat je opmerking betreft: ik lees een poster die ergens wel wil, maar (nog) niet kan. En advies geven is vrijwillig, wat ze ermee doet is haar verantwoordelijkheid en daar hoeft ze wat mij betreft geen verantwoording voor af te leggen. Ik kan van achter mijn beeldscherm niet oordelen hoe ze dingen verwerkt en oppakt.

Goeie! Ik denk in het eerste geval als iemand de topic van een ander zo dusdanig overneemt dat de reacties richting haar gaan, ze beter een eigen topic kan starten. Ja je hebt een punt dat iemand met een gelijkwaardig probleem zit, tegelijk denk ik dat iemand die topic is gestart omdat zijzelf hulp nodig heeft. Maar dat is mijn kijk er op, kan bij ieder verschillen.

Mooi dat jij dat zo ziet, ik zelf zie iemand die niet lijkt te willen, ook prima maar al die adviezen doet iemand niks mee totdat hij of zij daar zelf achter staat. Maar ook dat is hoe ik het zie. En inderdaad je ziet van achter een beeldscherm niet hoe iemand ermee omgaat, dus haal je het idee hoe zij er mee om gaat uit de antwoorden die ze geeft.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 18:05:

[...]

Rare smileys plaatsen om anderen te beledigen, anderen verbaal beledigen, dingen roepen die niet waar zijn zonder het te onderbouwen. En dat al het hele topic lang.Wellicht dat me eea ontgaan is doordat ik haar alleen geloept heb en de context niet helemaal helder had. Dat is idd niet tof.
Een spoortje achterlaten is helaas de OP kwijt, maar wel een vrolijkmaker!
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 18:07:

[...]

Wellicht dat me eea ontgaan is doordat ik haar alleen geloept heb en de context niet helemaal helder had. Dat is idd niet tof.Ik heb dat hele topic gelezen en het is gewoon belachelijk hoe ze reageert op en over o.a. Phaedra_. Ik werd er echt vreselijk kwaad van in ieder geval.

[...]

quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 18:10:

Een spoortje achterlaten is helaas de OP kwijt, maar wel een vrolijkmaker!Helemaal waar
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 18:06:

[...]

Goeie! Ik denk in het eerste geval als iemand de topic van een ander zo dusdanig overneemt dat de reacties richting haar gaan, ze beter een eigen topic kan starten. Ja je hebt een punt dat iemand met een gelijkwaardig probleem zit, tegelijk denk ik dat iemand die topic is gestart omdat zijzelf hulp nodig heeft. Maar dat is mijn kijk er op, kan bij ieder verschillen.

Mooi dat jij dat zo ziet, ik zelf zie iemand die niet lijkt te willen, ook prima maar al die adviezen doet iemand niks mee totdat hij of zij daar zelf achter staat. Maar ook dat is hoe ik het zie. En inderdaad je ziet van achter een beeldscherm niet hoe iemand ermee omgaat, dus haal je het idee hoe zij er mee om gaat uit de antwoorden die ze geeft.

De charme van een forum: diversiteit!

En dank je voor je antwoord!
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 18:13:

[...]

De charme van een forum: diversiteit!

En dank je voor je antwoord! True! Daarom heb ik mij hier ook aangesloten
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 18:13:

[...]

Helemaal waar Tultje ook lekker bezig.
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 18:11:

[...]

Ik heb dat hele topic gelezen en het is gewoon belachelijk hoe ze reageert op en over o.a. Phaedra_. Ik werd er echt vreselijk kwaad van in ieder geval.Als ik heel eerlijk ben herken ik mensen in haar manier van doen wat direct voor een allergische reactie bij mij zorgt. Shit, weer zo,n jeuk post
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 18:15:

[...]

Tultje ook lekker bezig.De opmerking over een andere bijsmaak laat mij anders niet los
Oh wij Nederlanders gaan wat losser om met hygiene hoezo over een kam scheren .
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 18:06:

[...]

Ow, uh, thanks

Nog tips hoe dat slim aan te pakken? En hoe bereid ik me voor op de jacht?Daar valt niets aan voor te bereiden. Heel veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 13 februari 2017 @ 18:35:

[...]

Daar valt niets aan voor te bereiden. Heel veel sterkte.

[...]

*Met sterke, stoere stem vol zelfvertrouwen*

Appeltje eitje, ik hou wel van een uitdaging.

*In gedachten*

Ow boy, waar ben ik aan begonnen?

Maar thanks voor je aanmoediging

[...]

quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 18:37:

[...]

*Met sterke, stoere stem vol zelfvertrouwen*

Appeltje eitje, ik hou wel van een uitdaging.

*In gedachten*

Ow boy, waar ben ik aan begonnen?

Maar thanks voor je aanmoediging

Even serieus, welkom hoor!

Ook voor Redcurls trouwens. Nieuwe nick of helemaal nieuw? Die nick doet me aan iemand denken hier, daarom dat ik het vraag.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven