Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 18:53:

[...]

Vochtige doekjes of een washandje kunnen nooit ruim water vervangen.

Soms stinken mensen terwijl ze dat niet eens doorhebben. Het hoeft geen stank te zijn Die je van veraf ruikt, maar ik geloof dat een ongewassen lichaam na een aantal uur en dagelijkse inspanning een geurtje krijgt ook als je niet zweet.Botol-cebok zou op iedere toilet moeten zijn
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 18:59:

[...]

Ennnn wat deed hij daarmee dan? Nou water over zijn poeperT gieten om het schoon te maken.
quote:Maccaron schreef op 13 februari 2017 @ 18:59:

[...]

Zijn kerststerretje water geven.
quote:Maccaron schreef op 13 februari 2017 @ 18:54:

[...]

Hm..

Ik heb wat losgemaakt zie ik...Knap hoor want dat is best moeilijk, het schijnt dat ik allemaal losse draadjes heb. En daar zijn we achter gekomen toen ik een foto van mijn interne harde schijf liet maken, zo'n chaos , zo mooi Dus eigenlijk ben ik nu een beetje extra verward.
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 18:51:

[...]

als ik elke dag zou douchen hield ik geen huid meer over, dan viel ik langzaam uit elkaar in een spoor van schilfers

dat is pas smerig

Tja, jij hebt dus eem keuze gemaakt. Minder fris (ruiken) in ruil voor een wat mooiere huid.

Ik heb trouwens ook een droge huid en op sommige plekken eczeem maar ik neem t allemaal voor lief.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:00:

[...]

Knap hoor want dat is best moeilijk, het schijnt dat ik allemaal losse draadjes heb. En daar zijn we achter gekomen toen ik een foto van mijn interne harde schijf liet maken, zo'n chaos , zo mooi Dus eigenlijk ben ik nu een beetje extra verward.Jij niet alleen
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 18:57:

[...]

Ten eerste, ik poep 1x per dag en daarna ga ik inderdaad douchen. Mocht ik niet in de gelegenheid zijn om gelijk erna te douchen dan ga ik in ieder geval niet seks hebben met me partner. Ik vind t niet fris.Ah, jullie doen aan rimmen. Dan begrijp ik het wel.
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 18:59:

[...]

Ennnn wat deed hij daarmee dan? Wat denk je ?
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:01:

[...]

Tja, jij hebt dus eem keuze gemaakt. Minder fris (ruiken) in ruil voor een wat mooiere huid.

Ik heb trouwens ook een droge huid en op sommige plekken eczeem maar ik neem t allemaal voor lief.Mijn lief likt me gewoon schoon. Tis net Napoleon.
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 18:56:

[...]

Zeg dan, zeg dan! Ik mag niet klikken, bij jullie groeit jullie neus, ik spuug dan vuur, sorry.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 19:02:

[...]

Ah, jullie doen aan rimmen. Dan begrijp ik het wel.Dan zou ik ook extra boenen.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:02:

[...]

Mijn lief likt me gewoon schoon. Tis net Napoleon.Napoleon? Bedoel je niet Lassie?
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:03:

[...]

Ik mag niet klikken, bij jullie groeit jullie neus, ik spuug dan vuur, sorry.Nee hoor, das alleen bij liegen, klikken mag gewoon.
quote:Maccaron schreef op 13 februari 2017 @ 19:03:

[...]

Napoleon? Bedoel je niet Lassie?

Wat ontzettend smerig om nou een grap over een hond te maken. Je hebt het wel over iemands kind.

Napoleon zou zijn vrouw Josephine altijd op zijn terugkeer van het front hebben voorbereid met de woorden: "Was je niet, ik kom eraan".
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:01:

[...]

Ik heb trouwens ook een droge huid en op sommige plekken eczeem maar ik neem t allemaal voor lief.

Jij hebt dus de keuze gemaakt om niet te vertrouwen op je lichaamseigen reinigende strategieën. Dat je lichaam je vertelt dat je er verkeerd mee omgaat negeer je, want fris ruiken is belangrijker.

Gewoon voor de nieuwsgierigheid: gebruik je dan zeep of zo met een geurtje?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:07:

[...]

Wat ontzettend smerig om nou een grap over een hond te maken. Je hebt het wel over iemands kind.

Napoleon zou zijn vrouw Josephine altijd op zijn terugkeer van het front hebben voorbereid met de woorden: "Was je niet, ik kom eraan".
Ik wil niet weten hoe vaak jullie poepen, hoe vaak jullie seks hebben en hoe vaak jullie douchen.

Ãls ik ooit met één van jullie naar bed wil en áls ik daar voorwaarden aan wil verbinden laat ik die per pb wel weten.

Verder zou ik het wél waarderen als jullie voordat jullie iets op napraat typen jullie handen wassen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 19:00:

[...]

Nou water over zijn poeperT gieten om het schoon te maken. Ik ben een beelddenker en kom er niet helemaal uit. Zou je het even voor willen doen, een filmpje op youtube plaatsen en de link hier neerplempen? Anders raak ik oververhit!
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 19:08:

Ik wil niet weten hoe vaak jullie poepen, hoe vaak jullie seks hebben en hoe vaak jullie douchen.

Ãls ik ooit met één van jullie naar bed wil en áls ik daar voorwaarden aan wil verbinden laat ik die per pb wel weten.

Verder zou ik het wél waarderen als jullie voordat jullie iets op napraat typen jullie handen wassen.Ik heb geen handen
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 19:05:

[...]

Nee hoor, das alleen bij liegen, klikken mag gewoon.Oh
Ik drink na elke maaltijd een glaasje dettol. Ontsmet zo lekker. Reinigt de poep al vóórdat het poep is.

En na de toiletgangers even een dettolklysma. Knap je enorm van op. Dettoldouche voor het slapen gaan en het beddengoed elke ochtend in de was.
Ik ga iedere dag na het werk een uur in een bad met bleekwater liggen.
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 19:08:

Verder zou ik het wél waarderen als jullie voordat jullie iets op napraat typen jullie handen wassen.Ik zou wel vaker seks willen dan ik poep.
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:10:

[...]

Ik heb geen handen Wáár typ jij mee?
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:07:

[...]

Jij hebt dus de keuze gemaakt om niet te vertrouwen op je lichaamseigen reinigende strategieën. Dat je lichaam je vertelt dat je er verkeerd mee omgaat negeer je, want fris ruiken is belangrijker.

Gewoon voor de nieuwsgierigheid: gebruik je dan zeep of zo met een geurtje?

Kan je even bronnen vermelden waarjn wordt aangegeven dat je lichaam zichzelf reinigt?

Ik geloof best dat water en zeep, en zeker het water hier in NL niet goed voor je huid is. Het klimaat maakt t nog erger, maar ik kan daarmee leven. Waar ik niet mee kan leven is het gevoel van niet fris en schoon zijn, bepaalde lichaamsgeuren en remsporen!

Ik douch s'ochtends uitgebreid, s'avonds meestal alleen met veel water.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven