Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 19:11:

Ik drink na elke maaltijd een glaasje dettol. Ontsmet zo lekker. Reinigt de poep al vóórdat het poep is.

En na de toiletgangers even een dettolklysma. Knap je enorm van op. Dettoldouche voor het slapen gaan en het beddengoed elke ochtend in de was.Werkt dettol ook bij een blaasontsteking of is het al te laat?
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 19:08:

Ik wil niet weten hoe vaak jullie poepen, hoe vaak jullie seks hebben en hoe vaak jullie douchen.

Ãls ik ooit met één van jullie naar bed wil en áls ik daar voorwaarden aan wil verbinden laat ik die per pb wel weten.

Verder zou ik het wél waarderen als jullie voordat jullie iets op napraat typen jullie handen wassen.Via pb was fijn geweest, de laatste keer deed je het doormiddel van een krantenbericht.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:11:

[...]

Kan je even bronnen vermelden waarjn wordt aangegeven dat je lichaam zichzelf reinigt?

Ik geloof best dat water en zeep, en zeker het water hier in NL niet goed voor je huid is. Het klimaat maakt t nog erger, maar ik kan daarmee leven. Waar ik niet mee kan leven is het gevoel van niet fris en schoon zijn, bepaalde lichaamsgeuren en remsporen!Ik heb geleerd mijn kont goed te vegen en heb nooit sporen.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 19:12:

[...]

Werkt dettol ook bij een blaasontsteking of is het al te laat?Goed gorgelen en dan doorslikken.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 19:11:

[...]

Ik zou wel vaker seks willen dan ik poep.Je zei daarstraks dat je weleens 10 keer per dag poept...
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:14:

[...]

Je zei daarstraks dat je weleens 10 keer per dag poept...Ja klopt.
Ik wilt even iets delen
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 19:11:

[...]

Wáár typ jij mee?

Niet zo'n moeilijke vragen stellen zeg. Ik ben al 1 dag oud, ik doe maar wat.

Oh, nu ik dit zo typ valt me op dat ik dans op een bordje met daarop zwarte vierkante dingetjes en witte streepjes, lijntjes en andere figuren. Dus ik denk zo?
En ik had geen zin om te wachten op een geschikt moment. Daarbij is dit altijd nog interessanter dan bepaalde vormen van smetvrees.
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 19:16:

[afbeelding]Enig.

[afbeelding]Beeldig geslakt hoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2017 @ 19:11:

Ik ga iedere dag na het werk een uur in een bad met bleekwater liggen.je kan toch gewoon een een rondje meedraaien in de machine op je werk

[...]

Kan je even bronnen vermelden waarjn wordt aangegeven dat je lichaam zichzelf reinigt?

Ik geloof best dat water en zeep, en zeker het water hier in NL niet goed voor je huid is. Het klimaat maakt t nog erger, maar ik kan daarmee leven. Waar ik niet mee kan leven is het gevoel van niet fris en schoon zijn, bepaalde lichaamsgeuren en remsporen!

Ik douch s'ochtends uitgebreid, s'avonds meestal alleen met veel water.

Dat is jouw keuze. En dat is natuurlijk helemaal prima. Wat ik niet zo goed begrijp is je veroordelende houding. Je doucht jezelf 's avonds alleen met water, maar met water wassen aan de wasbak of gebruik maken van een bidet is toch hetzelfde laken pak?

En nee, ik ga geen bronnen voor je zoeken. Ik heb begrepen dat hier een arts rondloopt, wellicht kan zij in jip en janneke taal uitleggen hoe het werkt. En anders adviseer ik je oftewel biologie voor dummies of google. Met andere woorden: ik ben te lui om te zoeken
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:20:

[...]

Dat is jouw keuze. En dat is natuurlijk helemaal prima. Wat ik niet zo goed begrijp is je veroordelende houding. Je doucht jezelf 's avonds alleen met water, maar met water wassen aan de wasbak of gebruik maken van een bidet is toch hetzelfde laken pak?

En nee, ik ga geen bronnen voor je zoeken. Ik heb begrepen dat hier een arts rondloopt, wellicht kan zij in jip en janneke taal uitleggen hoe het werkt. En anders adviseer ik je oftewel biologie voor dummies of google. Met andere woorden: ik ben te lui om te zoeken Last gaan. Maakt niet uit waar het over gaat, haar reacties zijn hetzelfde. Veroordelen, uitlokken. Gewoon lekker laten praten. Argumenten krijg je toch niet

[img]https://lagriffeblog.files.wordpress.co ... .jpg?w=584[/img]Heeft ie ook een trilfunctie?

[...]

En nee, ik ga geen bronnen voor je zoeken. Ik heb begrepen dat hier een arts rondloopt, wellicht kan zij in jip en janneke taal uitleggen hoe het werkt. En anders adviseer ik je oftewel biologie voor dummies of google. Met andere woorden: ik ben te lui om te zoeken Jip en Janneke dokterin meld zich .
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 19:21:

[...]

Last gaan. Maakt niet uit waar het over gaat, haar reacties zijn hetzelfde. Veroordelen, uitlokken. Gewoon lekker laten praten. Argumenten krijg je toch nietIk wilde haar gewoon het gevoel geven welkom te zijn zo van: zoals men doet zoals men ontmoet, ik probeer me voor te bereiden op dat waar je je blijkbaar niet op kunt voorbereiden
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:22:

[...]

Heeft ie ook een trilfunctie?

[...]

Ik geloof best dat water en zeep, en zeker het water hier in NL niet goed voor je huid is. Het klimaat maakt t nog erger, maar ik kan daarmee leven. Waar ik niet mee kan leven is het gevoel van niet fris en schoon zijn, bepaalde lichaamsgeuren en remsporen!

Ik douch s'ochtends uitgebreid, s'avonds meestal alleen met veel water.Ik heb al 37 jaar geen remsporen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:24:

[...]

Jip en Janneke dokterin meld zich .

Goede uitleg ook! Ik snap het helemaal!

Wil je delen wat voor een arts je bent?

[...]

En nee, ik ga geen bronnen voor je zoeken. Ik heb begrepen dat hier een arts rondloopt, wellicht kan zij in jip en janneke taal uitleggen hoe het werkt. En anders adviseer ik je oftewel biologie voor dummies of google. Met andere woorden: ik ben te lui om te zoeken Daar zijn er hier ook zat van; Dummy biologen.
quote:Star schreef op 13 februari 2017 @ 19:26:

[...]

Ik heb al 37 jaar geen remsporen.

Misschien eens een andere kleur onderbroek kopen dan bruin of zwart?

*vliegt, uh, stuntelt snel weg*
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Goede uitleg ook! Ik snap het helemaal!

Wil je delen wat voor een arts je bent?Poppendokter (stoer he )

[...]

En nee, ik ga geen bronnen voor je zoeken. Ik heb begrepen dat hier een arts rondloopt, wellicht kan zij in jip en janneke taal uitleggen hoe het werkt. En anders adviseer ik je oftewel biologie voor dummies of google. Met andere woorden: ik ben te lui om te zoeken

Het is geen vooroordelende houding. Ik vind t gewoon vies en wil t bed niet delen met zo'n viespeuk.

Aan de wasbak wassen vind ik waste of time. Ga gewoon onder stromend wat staan. Het is sneller en effectiever als je jezelf wil schoon krijgen.

Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven