Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 21:20
maandag 13 februari 2017 om 21:24
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 21:17:
[...]
Ga je nog seksen dan?Uhm, wil je niet zo direct zijn, mijn ik, uh, ja nou ja, ik bedacht me eigenlijk wat de mevrouw die nu weg is voor altijd enzo zou adviseren als je alleen seks hebt. Ik bedoel, moet je dan ook douchen en zo? Voor die andere dingen met seks moet ik nog 17 jaar en 363 nachtjes slapen, anders doet de politie oeioeioei.
[...]
Ga je nog seksen dan?Uhm, wil je niet zo direct zijn, mijn ik, uh, ja nou ja, ik bedacht me eigenlijk wat de mevrouw die nu weg is voor altijd enzo zou adviseren als je alleen seks hebt. Ik bedoel, moet je dan ook douchen en zo? Voor die andere dingen met seks moet ik nog 17 jaar en 363 nachtjes slapen, anders doet de politie oeioeioei.
maandag 13 februari 2017 om 21:25
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 21:17:
[...]
Vervelend is dat he? Dan heeft iedereen het allang allemaal in de gaten en ik zit dan zo van:
Hier ook.
[...]
Vervelend is dat he? Dan heeft iedereen het allang allemaal in de gaten en ik zit dan zo van:
Hier ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 februari 2017 om 21:26
maandag 13 februari 2017 om 21:28
quote:Maccaron schreef op 13 februari 2017 @ 21:13:
[...]
Sorry, maar ik ben echt ff de draad kwijt...iemands kind??? Dat topic over dat foute gevoel voor humor van vriend die een grapje maakte over dat de loopse hond, oftewel haar kindje, ooit genomen zou zijn door haar ex, met wie ze co-ouderschap had over het kindjehondje.
Lassie heeft ook een moeder, hè.
[...]
Sorry, maar ik ben echt ff de draad kwijt...iemands kind??? Dat topic over dat foute gevoel voor humor van vriend die een grapje maakte over dat de loopse hond, oftewel haar kindje, ooit genomen zou zijn door haar ex, met wie ze co-ouderschap had over het kindjehondje.
maandag 13 februari 2017 om 21:29
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 21:26:
[...]
Dan maak ik wel je open haard aan! Ik zal mijn voetjes goed vegen, anders krijg je misschien sporen op je schapenvachtjes en dat is niet goed! Heb ik geleerd vandaag! Ik heb koude pootjes, dus graag!
[...]
Dan maak ik wel je open haard aan! Ik zal mijn voetjes goed vegen, anders krijg je misschien sporen op je schapenvachtjes en dat is niet goed! Heb ik geleerd vandaag! Ik heb koude pootjes, dus graag!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 13 februari 2017 om 21:31
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 21:24:
[...]
Uhm, wil je niet zo direct zijn, mijn ik, uh, ja nou ja, ik bedacht me eigenlijk wat de mevrouw die nu weg is voor altijd enzo zou adviseren als je alleen seks hebt. Ik bedoel, moet je dan ook douchen en zo? Voor die andere dingen met seks moet ik nog 17 jaar en 363 nachtjes slapen, anders doet de politie oeioeioei.
Que?
Zit je in de petoet?
[...]
Uhm, wil je niet zo direct zijn, mijn ik, uh, ja nou ja, ik bedacht me eigenlijk wat de mevrouw die nu weg is voor altijd enzo zou adviseren als je alleen seks hebt. Ik bedoel, moet je dan ook douchen en zo? Voor die andere dingen met seks moet ik nog 17 jaar en 363 nachtjes slapen, anders doet de politie oeioeioei.
Que?
Zit je in de petoet?
maandag 13 februari 2017 om 21:34
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 21:28:
[...]
Dat topic over dat foute gevoel voor humor van vriend die een grapje maakte over dat de loopse hond, oftewel haar kindje, ooit genomen zou zijn door haar ex, met wie ze co-ouderschap had over het kindjehondje.
Wat een verhaal... nu ben ik nog meer in de war.
Maar oke, respect voor de moeder van Lassie.
[...]
Dat topic over dat foute gevoel voor humor van vriend die een grapje maakte over dat de loopse hond, oftewel haar kindje, ooit genomen zou zijn door haar ex, met wie ze co-ouderschap had over het kindjehondje.
Wat een verhaal... nu ben ik nog meer in de war.
Maar oke, respect voor de moeder van Lassie.