Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 21:09
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 21:04:
[...]
Ik was al nieuwe gaan halen, maar dat ging niet veel beter, steeds als ze bij mijn neus in de buurt kwamen gebeurde er iets raars. Dan kriebelt het en dan moet ik niezen en dan, tja, toen moest ik weer terug, en nog een keer, en nog een keer, en nu zijn ze op. Sorry. Het is je vergeven. We gaan morgen wel even samen, dan draag ik de bloemetjes en kun jij lekker meereizen in mijn binnenzak.
[...]
Ik was al nieuwe gaan halen, maar dat ging niet veel beter, steeds als ze bij mijn neus in de buurt kwamen gebeurde er iets raars. Dan kriebelt het en dan moet ik niezen en dan, tja, toen moest ik weer terug, en nog een keer, en nog een keer, en nu zijn ze op. Sorry. Het is je vergeven. We gaan morgen wel even samen, dan draag ik de bloemetjes en kun jij lekker meereizen in mijn binnenzak.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 13 februari 2017 om 21:11
maandag 13 februari 2017 om 21:13
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:07:
[...]
Wat ontzettend smerig om nou een grap over een hond te maken. Je hebt het wel over iemands kind.
Napoleon zou zijn vrouw Josephine altijd op zijn terugkeer van het front hebben voorbereid met de woorden: "Was je niet, ik kom eraan".Sorry, maar ik ben echt ff de draad kwijt...iemands kind???
[...]
Wat ontzettend smerig om nou een grap over een hond te maken. Je hebt het wel over iemands kind.
Napoleon zou zijn vrouw Josephine altijd op zijn terugkeer van het front hebben voorbereid met de woorden: "Was je niet, ik kom eraan".Sorry, maar ik ben echt ff de draad kwijt...iemands kind???