Valentijnsdag

14-02-2017 08:20 251 berichten
Vandaag is het valentijnsdag, wie verwacht iets leuks van zijn partner?

Wie verwachten niets en werd blij verrast?

En voor de singles, hebben jullie moeite met deze dag?
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn vrouw laat ik straks een bos rozen en een Valentijnskaart op haar werk bezorgen.

Vanavond krijgt ze een doos door mij samengestelde bonbons van de lokale chocolaterie.

Zelf heb ik net een Valentijnskaart ontvangen (uiteraard van mijn vrouw ) op mijn werk, heel lief.

En schijnbaar krijg ik vanavond ook nog een cadeautje!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Ik heb mijn vriend wel een kaartje gedaan en een kleinigheidje, maar dat is meer voor de leuk en niet perse omdat ik dat nodig acht vanwege valentijnsdag. Ik zag gewoon toevallig iets leuks op internet voorbij komen en dat heb ik besteld.

Een waxinelicht houder met de tekst: my love is like a candle. If you forget me I'll burn your f*cking house down. Hij lag in een deuk
Don't waste your time or time will waste you.
Foutje
fiddlydiddlydoo wijzigde dit bericht op 14-02-2017 10:19
Reden: Typfout
% gewijzigd
Erg blij met m'n relatie en verder nooit wat aan gedaan. Vermoed dat vriend verder geen idee heeft dat het vandaag is

Zie hem ook pas morgenochtend weer want hij slaapt al als ik thuis kom.
quote:ekeni1 schreef op 14 februari 2017 @ 09:44:

Vandaag is mijn uitgerekende datum alleen hebben we afscheid moeten nemen van het kindje, dus hij is een beetje beladen. Ik heb gisteravond een hele leuke trui gehad wie ik al lang wilde. Voor hem had ik een mandje gemaakt met lekkere dingetjes erin en overal een lief kaartje aan. Zoetsappig? Ja. Maar we vinden het beide leuk om iets kleins te doen voor elkaar dan.Sterkte
Ik krijg wrs bloemen van mijn man.
Ik verwacht niets, we doen er ook niets aan. Binnenkort zijn we 20 jaar samen, dan wil ik wel iets doen.
quote:BassGroove schreef op 14 februari 2017 @ 09:00:

Ik hoop dat ik straks mijn brievenbus nog open krijg.

Hier verwacht ik niks en doe ik ook niks.
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 14 februari 2017 @ 10:13:

Ik heb mijn vriend wel een kaartje gedaan en een kleinigheidje, maar dat is meer voor de leuk en niet perse omdat ik dat nodig acht vanwege valentijnsdag. Ik zag gewoon toevallig iets leuks op internet voorbij komen en dat heb ik besteld.

Een waxinelicht houder met de tekst: my love is like a candle. If you forget me I'll burn your f*cking house down. Hij lag in een deuk

Ik begon met lezen en dacht: gedver, ik heb zo'n hekel aan al die zoetsappige prulletjes waar je met dit soort dagen door overspoeld wordt maar deze vind ik geweldig!
Voor mij de zoveelste Valentijnsdag als single. Maar ik heb er totaal geen moeite mee. Ik vind het persoonlijk een beetje commerciele onzin.

En voor iedereen die geen kaartje heeft gehad:

quote:ekeni1 schreef op 14 februari 2017 @ 09:44:

Vandaag is mijn uitgerekende datum alleen hebben we afscheid moeten nemen van het kindje, dus hij is een beetje beladen. Ik heb gisteravond een hele leuke trui gehad wie ik al lang wilde. Voor hem had ik een mandje gemaakt met lekkere dingetjes erin en overal een lief kaartje aan. Zoetsappig? Ja. Maar we vinden het beide leuk om iets kleins te doen voor elkaar dan.
Ik verwacht vandaag niks van mijn man.

Ik heb wel stiekem een paar chocolaatjes in zijn werktas gestopt. Ik heb nog niet gehoord dat hij ze heeft gevonden.
Hm.. nee ik verwacht helaas niks.
Die van mij is de hele morgen al aan het stofzuigen...

Kijk..en toen zei ik, zou je daar mee willen ophouden?..

...

Kost me veel te veel aan stroom.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Echt vieren doen we het niet. Ik kreeg vanochtend wel een appje toen man de oudste naar school was gaan brengen met daarin een bewerkte fotokaart van ons met 'happy valentine' erop. Heb zelf ook een digitaal kaartje geappt. Ben ziek/grieperig, dus denk niet dat we nog iets gaan doen.
•°: Don't be the same, be better!
quote:elle5460 schreef op 14 februari 2017 @ 10:50:

Die van mij is de hele morgen al aan het stofzuigen...

Kijk..en toen zei ik, zou je daar mee willen ophouden?..

...

Kost me veel te veel aan stroom.

misschien een hint?

dat hij hoopt, dat jij ook gaat zuigen?
quote:lilalinda schreef op 14 februari 2017 @ 11:03:

[...]

misschien een hint?

Hahaha...

.

Fijne valentijnsdag linda, en zinerva..!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:lilalinda schreef op 14 februari 2017 @ 11:03:

[...]

misschien een hint?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven