Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Voor zover ze kunnen zien geen afwijking ja. Ze kunnen het nooit 100% zeker zeggen maar die aandoening in de familie zouden ze op deze echo wel kunnen zien als het goed is.

Succes mlsc!

En wat leuk pigtails, een jongen!!! Nu lekker shoppen haha
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa het shoppen kan beginnen

We hoeven niet eens zo gek veel meer te hebben maar mijn schoonmoeder vroeg alweer om nieuwe knutselprojectjes dus ze gaat nu een babynestje en boxkleed maken en jongens beddengoed fijn dat jullie echo ook goed was!
Haha ja gericht shoppen en dingetjes zoeken

is tóch wel heel leuk! Een babynestje, daar zit ik ook nog over te denken.

Vind ik zo lief staan! Denk dat we die als kraamcadeau vragen
Fijn de goede echo's...

Pigstails leuk een jongen ..

Mlsc succes..
Fijn dat jullie echo ook goed was pigtails, en leuk, een jongen

Heel fijn dat het er naar uit ziet dat er dus geen hartafwijking is sosa. Dat zal een hele opluchting zijn!
Ja zeker! Ook al weet je wel dat procentueel gezien de kans niet eens zo groot is is het toch fijn om een bevestiging te krijgen!
Woehoew zoveel goede echo's voor iedereen en een jongetje erbij! Leuk!
Alles zag er heel goed uit.

Enkel het maagje kon hij niet zien want deze was leeg. Maar de blaas was goed gevoeld dus hij denkt dat dit toeval is. Dat gaat hij zeker nog bekijken.

Daarnaast lagen de voetjes gekruist daardoor kan hij klomvoetjes niet met zekerheid uitsluiten maar hij denkt dat het er goed uit ziet. Had graag 100% zekerheid gehad
100% zekerheid heb je nooit mlsc. Ik snap dat je dat graag wil, maar zelfs met een 100% goede echo heb je natuurlijk geen garantie. Op zich is het natuurlijk goed dat alles wat hij kón zien in orde was, en dat er naar de rest nog extra goed gekeken wordt. Voor nu in elk geval gefeliciteerd met deze goede echo!
quote:appelstroop_88 schreef op 13 februari 2017 @ 22:37:

100% zekerheid heb je nooit mlsc. Ik snap dat je dat graag wil, maar zelfs met een 100% goede echo heb je natuurlijk geen garantie. Op zich is het natuurlijk goed dat alles wat hij kón zien in orde was, en dat er naar de rest nog extra goed gekeken wordt. Voor nu in elk geval gefeliciteerd met deze goede echo!Ha neen, bedoelde eerder dat het leuker was als hij alles al kon zien. Inderdaad 100% heb je daarna zelfs niet.
Fijn dat de verdere echo goed eruit zag mlsc
Ik ben nieuw hier. Ik wil iedereen feliciteren met de zwangerschap!

Vanochtend een kort gesprek gehad met de gyn. Ik heb ook even een korte echo gehad. Gelukkig gaat het tot nu toe goed met de baby <3

Ik krijg over 3,5 week mijn 20 weken echo. Schijnbaar gaat ze dan ook inwendig kijken. Ik blijf de echo's en gesprekken in het ziekenhuis niet echt prettig vinden, ik voel me daar echt een nummer. Bij de verloskundepraktijk vorige week was het zoveel fijner en werd alles ook veel beter uitgelegd. Het belangrijkst is natuurlijk dat het goed gaat met onze zoon, dus ach waarom zeur ik ook
Kom je uit de MM ejc? Dat je zo laat in je zwangerschap bent overgestapt van ziekenhuis naar verloskundige?

Ik voel me als zwangere trouwens sowieso in de watten gelegd. Huisarts, verloskundige en echoscopist nemen allemaal zoveel tijd voor je. En alles gaat zo gemoedelijk en gezellig.
De zee is groen
Dat komt door mijn verleden, dat ik bij een gynaecologe op controle moet komen. Vorige week ben ik naar de verloskunde praktijk gegaan voor een pretecho, vandaar. Ik wou heel graag weten of ik een jongen of meisje in mijn buik heb.

Wat fijn dat ze zo vriendelijk met je omgaan. Het ligt er denk ik echt aan waar je op controle gaat. Ik zit bij het OLVG bij het Oosterpark. VUMC vind ik weer te ver weg. Toen ik bij het VUMC zat ivm vruchtbaarheidsproblemen kreeg ik elke keer een andere arts, dat was ook niet prettig.
Nee steeds een andere gynacoloog lijkt me ook niet fijn.

Maar ik begrijp dat je bij het OLVG moet blijven lopen? Ga je dan nooit over op de regelmatige afspraken met een verloskundige? Dat is wel jammer. Ik moet mijn echo's bijvoorbeeld bij een kliniek laten doen omdat mijn verloskundige geen apparaat heeft, maar daar zijn ze heel persoonlijk en gezellig. Jammer dat je zwangerschap nu zo gemedicaliseerd is.

Hoop dat je er toch van kan genieten. Want ondanks je vruchtbaarheidsproblemen is het je dus wel mooi gelukt om zwanger te worden!! Gefeliciteerd

Ps. Gezellig een medeamsterdammer
De zee is groen
Ejc welkom en fijn dat alles goed gaat..

Mlsc denk jaar zo als ze het niet vertrouwen sturen ze je door Nasr het Z-H. Of een 2de afspraak..
Ik moet echt bij dezelfde gynaecologe onder controle blijven. Ik kan natuurlijk zelf wel af en toe een afspraak inplannen bij een verloskundige praktijk. Als ik wat verder (ik denk 25 weken ongeveer) in de zwangerschap ben laat ik in elk geval een 4d echo maken.

Dat medische traject waar we in zaten viel gelukkig mee hoor. We hadden net een half jaar pauze gekregen voordat we unberhaubt mochten beginnen aan een IUI behandeling. Ze konden namelijk niks vinden waarom het niet lukte zwanger te worden. In dat half jaar is het ons eindelijk na een kleine 3 jaar gelukt. Ik moet zeggen dat het voor ons nog steeds heel onwerkelijk voelt, bijna niet echt... net een droom.
Heb ik ook hoor.. nu 3 jaar geleden spiraal laten verwijderen. Kleine 2 jaar geleden miskraam gehad en driekwart jaar aan het souiten geweest voor ivf(ook geen oorzaak gevonden)..

Ik heb soms nog huilbuien .. hoort erbij..
Geweldig dat je toch nog zonder ivf zwanger bent geworden. Hopelijk was dat spuiten niet al te vervelend voor je.

Toch apart dat het bij ons zo lang geduurd heeft. Zoveel vrouwen worden zo snel zwanger. Maar goed, het is gelukt. Ik vond het wel eng in het begin, omdat ik net als jij ook een miskraam heb gehad. Al helemaal omdat ik regelmatig bloedverlies had.
EJC, welkom! En wat fijn dat jullie zwanger zijn geworden ondanks dat het niet meteen heel vlot ging. Ik denk dat er veel meer koppels zijn dan je denkt, waar het langer bij duurt. Het is alleen jammer dat er zo'n taboe op rust en men er niet goed over durft te praten. Wij hebben er een klein jaartje over gedaan en zelfs dat wordt door onze omgeving gezien als erg lang.

Wij doen de echo's in een privé praktijk van de gynaecoloog die in het ziekenhuis werkt maar laten ons voor alle controles en voorbereidingen op de bevalling begeleiden door een zelfstandige verloskundigenpraktijk en dat geeft ons ook een beter gevoel. Ik snap ergens wel dat het voor veel gynaecologen en ziekenhuizen bandwerk is, al die zwangere vrouwen maar het is toch jammer dat het ook zo voelt voor veel vrouwen. Het is net een periode waarin wat hartelijkheid en geruststelling welkom is.

Gisteren ben ik op mijn werk uitgegleden. Ik kwam terecht op mijn elleboog en heup en gelukkig niet op mijn buik. Toch wel even verschieten. Het gevolg is nu nog pijnlijkere bekken, stijve spieren en staartbeentje dat gekneusd is. I-de-aal.. Ik was blij dat ik na mijn werk even naar het hartje kon luisteren. Door de fysieke en emotionele impact heel vroeg in slaap gevallen en vandaag uit voorzorg (en teveel pijn) toch maar thuis gebleven. Je denkt dat je gewoon kan doorgaan zoals voor de zwangerschap, maar ik moet toch aanvaarden dat ons minimensje nu de baas is:D
Oei fiep dat is zeker schrikken meid.. rustig aan..

EJC de eerste is zonder hulp in 8 rondes gelukt en de 2de ook met 8 maanden maar dat werd dus een miskraam deze zwangerschap is dmv ivf tot stand gekomen. Het traject is heftig maar achteraf de moeite waard. Vanaf de testdag hier ook bloedingen en rond week 6 en 7 weer dus Lang in onzekerheid gezeten maar dat is achter de rug.
Schrikken Fiep! Gelukkig goed terecht gekomen.

Hier ook nog om de paar weken bloedingen. Ik maak me er niet meer druk om.
De zee is groen
Jeetje Fiep, is dat schrikken! Rustig aan doen hoor.

welkom EJC.

De jongens gaan aan kop, 7-4 ( pigtails dr zoon meegerekend, die staat nog niet in de tabel)

Hier weer druk op /aan twerk, waardoor de tijd weer vliegt, alweer bijna 19 weken , jee!
Dat is schrikken fiep! Gelukkig ben je 'goed' terecht gekomen. Doe het de komende dagen maar rustig aan en let goed op jezelf!

Ik heb gisteren met mijn LG besproken dat ik na mijn verlof graag 3 dagen wil gaan werken en meteen besproken welke dagen dat dan worden. Geeft me toch een fijn gevoel dat dat ook weer is geregeld .

Oh, en welkom EJC!
Welkom EJC!!

Jeeje Fiep, das schrikken. gelukkig niks gebroken en niet op je buik gevallen, maar je zal er wel flink last van hebben.

Hier zo naar de VK voor controle. Altijd weer spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven